Gå til innhold

Desember


Forum / Din baby: Fikk du barn i desember 2010? Møt andre småbarnsforeldre i dette forumet.


341 emner i kategorien

    • 2 svar
    • 455 visninger
  1. Tvillinger

    • 3 svar
    • 459 visninger
    • 11 svar
    • 1,1k visninger
    • 6 svar
    • 868 visninger
  2. Terminberegning, kan noen hjelpe?

    • 3 svar
    • 557 visninger
    • 5 svar
    • 558 visninger
  3. UL i går :)

    • 1 svar
    • 499 visninger
  4. Har vært på ultralyd og er mere redd en før:-(

    • 2 svar
    • 605 visninger
  5. Hva tenker dere om å få desemberbarn? 1 2

    • 25 svar
    • 4,5k visninger
  6. Trenger hjelp

    • 5 svar
    • 550 visninger
  7. Mister jeg nå?

    • 5 svar
    • 494 visninger
  8. M.D Formulations til dumpingpriser!

    • 1 svar
    • 515 visninger
  9. Noen andre som er tidvis alenemor?

    • 5 svar
    • 519 visninger
  10. engstelig

    • 4 svar
    • 492 visninger
  11. hvordan holde det skjult/hemmelig

    • 12 svar
    • 1k visninger
  12. Ingen 2010 baby på meg :(

    • 4 svar
    • 405 visninger
  13. Missed abortion...?

    • 3 svar
    • 606 visninger
  14. trøtt og slapp

    • 3 svar
    • 518 visninger
  15. Ny terminliste (Desember )(Den andre blei så lang)

    • 10 svar
    • 596 visninger
  16. Besteforeldre...

    • 2 svar
    • 571 visninger
  17. Bekymret

    • 5 svar
    • 587 visninger
  18. Må dele litt bekymring...

    • 3 svar
    • 536 visninger
  19. Fortelle det nå??

    • 3 svar
    • 398 visninger
  20. Romjulsbaby

    • 3 svar
    • 481 visninger
  21. Desember-mammaer i Bergensområdet

    • 3 svar
    • 426 visninger
×
×
  • Opprett ny...