Gå til innhold

Ingen 2010 baby på meg :(


mimsen71

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt lave hcg prøver og blødninger forrige uke, ble det bekreftet på ul idag at jeg har hatt en sa..dette er fjerde gangen jeg mister så nå blir det utredning. Tror ikke jeg orker å prøve å bli gravid igjen før jeg vet om det er noe spes som gjør at jeg ikke klarer å holde på babyene.. Lykke til dere andre som er her inne...og krysser fingra for at 2011 blir et bedre år for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gøy å høre, men sånn kan d desverre gå

Er ikke noe å gjøre, annet enn å prøve igjen når man føler seg klar til d

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke mye man får gjort..trøster meg med at jeg mister stort sett i uke 6/7...tror kanskje det hadde vært verre å miste i uke 12 el senere osv. Var forberedt på at ul ville vise ma denne gangen så gikk heldigvis greit. Men må innrømme at tanken slo meg..Mens jeg satt der å venta på at legen skulle rope meg inn, kom den ene gravide magen inn etter den andre. Hadde det vært nytt for meg så hadde jeg nok knekt helt sammen..burde vært egne rom for oss som hadde mista osv.

 

Tror jeg bytter nick til alle gode ting er 4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg, dette var veldig trist å høre. Jeg håper instendig at det går bra med deg og at du ikke gir opp å bli gravid. Jeg håper også du har noen snille mennesker rundt deg som kan støtte deg nå.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...