Gå til innhold

Bekymret


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer på om det er noen der ute som kan hjelpe meg? Jeg har 2 barn som er veldig stor (8 - 11 år). Hadde en SA i februar og er nå gravid med termin 25 des (er i uke 5 +2). I alle de 3 forrige svangerskapene hadde jeg vondt i brystene fra før uke 4, de var store og hovne. Hadde vondt bare noen kom borti dem.

Det jeg nå bekymrer med for er at jeg ikke kjenner noe i mine bryster:-( Men er veldig trett og hatt positiv graviditetstest.

Klarer liksom ikke å legge tanken bort på at en ny SA er på tur.

 

Er det noen som ikke kjenner noe ømhet i brystene sine???

 

Hjelp meg, bekymrer med ihjel her:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette tror jeg er helt normalt, noe d meste er føler jeg når man er gravid. Normalen er lixom så vid føler jeg. Men puppene mine kan være ømme en dag å helt fine en annen så tror ikke dette er noen fasit. Vi er omtrent i samme tid, tror jeg også har romjulstermin:)Skjønner at du stresser med dette, jeg mistet selv i uk 11 i september i fjord og tror nå jeg er gravid igjen da mens er uteblitt,men har ikke testet enda. men jeg er mye mer nervøs allerede og gruer meg nesten til å si det til samboren, livredd for å bli så skuffet igjen...jeg tror jeg kommer til å gå mye oftere til lege og jordmor denne gangen ja, og me om tidlig UL for å roe meh selv litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ventet nummer tre hadde jeg ikke ømme bryster. Syntes det var rart, for med de 2 første var de kjempe ømme!

Ømmheten kom plutselig i uke 16. Da fikk jeg det til gangs:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et hvert svangerskap er jo ulikt. mitt er helt ulikt mitt forrige da var jeg frisk som en fisk nå kaster jeg opp sånn ca 10 ganger hver dag..

 

ring legen din i morgen å be om å bli henvist til en gynekolog som tar en tidlig ul av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Har snakket med min lege, som har henvist meg til en privat klinikk for tidlig ultralyd. Synes bare det er ufattelig lenge å vente, får den ikke før 19 mai (er da i uke 8 + 6). Hun mente det ikke var vits å ta ultralyd så tidlig, man så mye mer i uke 8. Får bare smøre seg med tålmodighet.

 

Men det var veldig betryggende å se at det er flere der ute uten ømme bryster.

Skal forsøke å heller se det positive i at man ikke har symptomer:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har to barn fra før og hadde ikke vondt i brystene noen av de svangerskapene. Nå derimot, med nr tre kjennes det ut som om de skal sprenges:)

 

Alt er nok normalt, kroppen er ikke lett å forstå seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...