Gå til innhold

Trenger hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er et helt teit innlegg, men klarer desverre ikke å slutte å tenke på det. Døm meg den som vil, vil bare høre va dere tror.

 

Hadde sex med x 26 feb. tok angrepillen dagen etterpå, fikk blødning ca 6 dager etterpå, kraftig blødning som varte ca 6 dager, kraftig blødning i kanskje 3 av dem.

 

Hadde så sex med y i mars jevnt i hele mars, tok en gravidtest 4 april som var positiv og som viste 1-2 uker (Clear blue) tok så en test 4 dager senere som viste 2-3 uker, var på ultralyd 20 april som viste at jeg var ca 6 uker på vei, så ett lite hjerte som banket, men det var stort sett det jeg så. Var hos lege i mestsannsynlig uke 7 +, han kjente på meg og sa at jeg ikke var noe stor. symptomene var vært i uke 7-8 skikkelig dårlig form. vet at alt tyder på at Y er faren.. Hadde dere vært i tvil? sikkert jeg som er skikkelig paranoid. Håper på særiøse svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å sammenlikne med meg selv hadde jeg siste mens 18 mars. 22 April fant jeg ut at jeg var gravid. Har vært hos legen (ikke ul) og etter som hun sier så er jeg nå 6+1 nå. Jeg kan ikke skjønne annet enn at y er faren. Hadde x vært faren burde du jo vært mye lenger på vei nå... Skjønner at du er paranoid og redd, men etter min oppfatning så burde det klart være x som er faren. Håper du finner ut av det. Lykketil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alt det du her forklarer her det så å si umulig at x er faren, angrepille, blødning, UL pluss 2 clear blue tester, selv hadde jeg ikke vært i tvil. håper du klarer å slappe av og nyte svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg gjort dette.. Må du ikke tenke så mye på dette. du har fått det bekreftet mange ganger spør du meg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...