Gå til innhold

Mister jeg nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Våknet i dag til at jeg hadde små mens smerter. Gikk på do, å blør masse...men d er rent blod...ikke klomper....skal til legen 09.45...huff...er helt gåen =/ hva er d som skjer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det KAN jo være noe annet. Selv blødde jeg mye i forrige svangerskap og det var skikkelig skummelt, men det var "bare" noen små biter av morkaken som drev og løsnet...Skal krysse fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg blødde friskt blod for en uke siden. Var bare en dag, men ble kjemperedd. Men det gikk bra, har nå sett et bankende hjerte på ul.

 

Fikk vite av lege at det kan være mange grunner til ufarlige blødninger, og at det ofte går bra.

 

Ønsker deg lykke til og håper du også har en spire med bankende hjerte i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok som jeg trodde =( blir ikke noe desember baby på meg...huff...har vært en utrolig vanskelig dag. Prøver å tenke at det var en mening med det. Har jo en datter på snart 3 år som fyller dagen med masse glede, Men hadde begynt å glede oss så masse til å få en liten til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så trist! :( Alltid fælt å høre når slikt skjer. Jeg tenker som deg at dersom noe galt skjer så tidlig i svangerskapet så var det nok ikke liv laga... Håper du kommer deg gjennom dette og at du har noen rundt deg du kan prate ordentlig med!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...