Gå til innhold

trøtt og slapp


mammsen85

Anbefalte innlegg

jeg er 8 uker på vei og er trøtt,slapp og vondt i hodet dagen lang. er så lei av å ha null energi.Tenker bare på å få sove 24/7. før jeg ble gravid trente jeg aktivt 5 dager i uka, nå har jeg ikke klart å kommet meg ut å gått en tur en gang, på hele 6 uker.. noen som har forslag på hvordan jeg kan bli litt mer opplagt ? forrige svangerskap var jeg også trøtt og slapp, men langt fra så mye som nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh stakkars deg, det er kjipt med trøttheten... jeg er bare snart 5 uker på vei og merker enda ikke så mye av graviditeten. Var også mye trøtt forrige svangerskap, men det er jo ikke så mye man kan gjøre. Jeg gikk på et yogakurs som i og for seg var vel og bra men det var på kvelden så jeg sovna under mediteringen.. snoooooork. Nei, det var ikke mye jeg orka jeg heller, men prøv å gå turer, spis jevnt og trutt, få mange soltimer hver dag, og legg deg tidlig på kvelden og sov så mye du kan!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen, men energien kommer sikkert tilbake i 2. trimester. Det gjorde den hos meg sist gang ihvertfall :) jeg vet ikke om det gjorde det for deg i forrige svangerskap?

Man får bare tenke at det er for en kort periode. man har hele livet foran seg til å trene, så får man heller bare slappe av nå :)

Kanskje det hjelper å faktisk bare gå ut, selv om man føler seg skikkelig uggen. Når man først begynner å gå, så blir det kanskje ikke så ille.

 

Hos meg hjelper fortsatt kaffen bittelitt, men hvis jeg får samme svangerskap som sist, så vil jeg rett og slett ikke ha kaffe om en 3 ukers tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket om du har nok jern? Jerntilskudd gjorde underverker for meg da jeg hadde det sånn sist jeg var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...