Gå til innhold

Missed abortion...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr tre, er snart fullgåtte seks uker på vei og har kun manglende mens pluss positiv grav.test som indikerer at jeg er gravid. Var småkvalm/hadde metallsmak etc helt i starten, men nå kjenner jeg ingenting.

 

Noen som har lignende erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

ville tatt en UL hvis du er usikker, mye bedre det enn å gå tenke på det, men kan jo være du er heldig og slipper unna symptomer denne gangen,

 

jeg hadde en MA i februar i uke 7, den gangen hadde jeg kunn ømme bryster, ingen andre symptomer, og i tillegg en veldig dårlig mage følelse som sa at det var noe som ikke stemte. Nå er jeg gravid igjen 6+6 ( vart på UL i dag og sett hjerte slå) og denne gangen er jeg kvalm og føler meg mer gravid på en annen måte om du forstår.

 

Kan jo være at symptomer hos deg slår ut for fullt snart..

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er nå 6+6 men har ingen symptomer, d eneste er at brystene er litt ømme, har ingen følelse av å være gravid sånn sett. :) men jeg er kjempe glad over graviditeten! men føler meg ikke gravid i d hele tatt. men må ta d som et pluss :)

har du en dårlig følelse ville jeg sjekket d opp, så slipper du å gå å være bekymret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Jeg håper på det beste.

Har bestilt en UL neste uke, så får vi håpe at jeg rette og slett bare er heldig og har noen enklere tidlige uker denne gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...