Gå til innhold

ser ut som det går galt det her....igjen :(


jo-jo76

Anbefalte innlegg

7+2 i dag, og litt blødninger. Hadde en MA i fjor sommer, og da gikk jeg lenge og mistenkte at noe ikke var som det skulle - symptomene på graviditet forsvant. Ikke før jeg fikk småblødninger i uke 10 gjorde jeg noe med det, da viste deg seg at fosteret døde i uke 6. Underveis tenkte jeg vel bare at jeg var "hysterisk" og at alt sikkert var vel, men etterpå angret jeg bittert på at jeg ikke sjekket det før. Jo lengre det går, jo verre blir det.

 

Så i dag tenkte jeg at nå skal jeg få undersøkt med en gang, selv om det bare er bittelitt blod som kommer og jeg har gravid-symptomene i orden. Fikk UL etter laaaang ventetid - det å sitte og vente på det er bare drepen. Men jeg fikk i hvert fall komme inn i dag da.

 

Usikkert hva som egentlig ble funnet. Men det var ikke et 7 uker gammelt foster i hvert fall. Mer sånn som det man ser ved 3-4 uker. Hun kunne se litt aktivitet der, som KAN være et hjerte. Men det er umulig å se ordentlig.

 

Enden på visa er at jeg må tilbake om en uke, for å se om det er noen endring. Det KAN jo være at det er på et tidligere stadium enn antatt, men jeg tenker at det er lite sannsynlig siden jeg testa positivt for tre uker siden...jeg er nok rimelig sikker på at det heller har utviklet seg galt :(

 

håpet liksom at det endelig skulle sitte nå, etter to år med prøving og 1 MA+ 1 SA....det blir vel utredning da :S

 

det blir en rolig kveld her tror jeg....får vel bruke litt tid på å la det synke inn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser ALLE fingrene for deg! Håper spiren klamrer seg godt fast.

Dette skal gå din vei :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...