Gå til innhold

Har vært på ultralyd og er mere redd en før:-(


2jenter_og_babygutt<3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da har jeg vært på ultralyd i dag, hadde gledet meg egentlig til det. Samtidig som jeg var litt redd. er 6+3 i dag, vi tok tidlig ultralyd på av at jeg har hatt to risiko svangerskap før.

På ultralyden så vi den lille spiren, den er da:-). Men dessverre så vi ikke noe hjerte slå, men min gyn si at det er ikke uvanlig og at vi jo ville ser det ved neste ultralyd i uke 10. Hun mente at alt er som det skal. Men red før jeg gikk ut sa hun at hun ville ta en blodprøve for å måle hcg, jeg tok en blodprøve i dag og skal ta en til på mandag for å kunne sammenligner. Ha noen fra dere opplevd det samme eller noe lignende? Hvis jeg kan tydde det riktig, så står i komentarfelte på blodprøvearket Missed ab?, betyr det at hun lurer på en MA? Om det skulle være sånn, er hun da ikke forpliktet å si det til meg?

 

Trenger litt hjelp og råd og håper på at dere kan hjelpe meg!

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

Føler med deg!! dette var en liten hyggelig beksjed og få!!

 

Jeg opplevde MA i februar, var på UL 7+0 og fant ikke hjertelyd,legen sa da med en gang at det trolig er en MA men ville måle hcg på meg før en evt utskrapning.jeg måtte ta utskrapning 4 dager senere.

 

Men ikke for å skremme deg, for det kan jo være at legen din mener det hun sa at dette ikke er uvanlig, du kan jo være kortere på vei enn antatt og det kan være vanskelig å finne hjerte aktivitet så tidlig, det var nok trolig derfor hun ikke utrykte seg noe klarere i det hun sa..

En hcg måling med noen dagers mellomrom vil jo gi deg svar på om alt er ok!! håper virkelig det, og lykke til!!

 

ps: om det viser seg at hcg ikke har steget som den skal og det trolig er gått galt, for all del be om en EKSTRA UL undersøke for å dobbelt sjekke, for jeg har hørt og lest om mange som har sett ett bankende hjerte selv om de trodde det var MA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet kordan du har det :( Hadde en spontan abort i dag. Hadde termin i desember, men slik skulle det ikke gå.. desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...