Gå til innhold

Gravid for første gang og bor i vedtfold?


mabbe123

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år og bor i Vestfold . Jeg har termin19 des., og lurer på om det er noen som kunne tenke seg og veksle litt råd og erfaringer? Kansje treffes? Dette er en spennende tid og det er gøy og ha noen og dele den med. Noen som er der og opplever det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også gravid for første gang. Fant det ut i går, og har antatt termin 25. desember. Er 27 år og bor i Andebu. Dette var ikke helt planlagt så har pr dags dato ingen anelse om hva jeg begir meg inn på. Så det hadde vært fint å delt dette med noen andre i samme situasjon :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er gøy da. Er du oppvokst i andebu? Jeg vet ikke så mye selv. Har visst om graviditeten siden 8 april. trøster meg litt med at man nok vokser med oppgaven:)

Det tar litt tid før det synker inn så gi deg selv litt tid. Jeg har bestemt meg for at dette skal jeg kose meg med. er ikke mange gangene i livet man får oppleve det så her er det bare og henge på.. skremmende og pennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år, førstegangsgravid, fra Sandefjord. Har temin 1 Desember

(er 9+2 og så et bankende hjerte på UL idag)

 

Holder meg Anonym litt til, siden ingen kjente vet det enda, og nicket kan være avslørende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende da:) håper alt er bra:) jeg skal til legen i løpet av neste uke. det blir første gang jeg får bekreftet det sånn orntlig liksom. gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2,men er mange år siden jeg fikk min første så dette er like spennende:-)

Men som du sier vokser man veldig med oppgaven,det gjorde iallefall jeg..

Er 32 to år nå og bor også i vestfold.

Vil også holde meg anonym en liten stund til er i uke 7 nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...