Gå til innhold

engstelig


novem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff - det må ha vært forferdelig - jeg vil helst ikke tenke på å være i dine sko...

 

er du gravid igjen nå? Antar det, siden du er her inne.

Prøv så godt du kan å slappe av, nyte svangerskapet og tenke gode tanker. Du kommer dessverre ingen vei med å være engstelig - hvis du klarer, prøv å legge bort alle tanker som gjør deg redd.

Tenk at det går bra denne gangen, at det ikke var meningen sist, men det er det denne gangen.

Positive tanker gjør underverker for kropp og sinn, og sjansene for at alt skal gå bra blir da så mye større.

 

Masse lykke til.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. så trist at det gikk galt sist. Jeg har ikke mistet så seint som deg, har hatt en MA i uke ti og en SA i uke11.

Men jeg vet likevell hvor redd du er nå. Jeg fikk ei sunn lita jente i mellom disse abortene og er nå 6 uker gravid igjen. Er, som du veldig engstelig og redd. Med en gang jeg ikke kjenner kvalmen lenger, eller brystene ikke er like ømme, så kommer tankene.

Men jeg er så heldig å få ul tidlig og det hjelper litt. Var på ul nå på torsdag og så ei lita "bønne" med hjerte som banker. Får også ekstra oppfølging med flere ul etterhvert.

Dette er noe du må snakke med legen din om. Mener du også må ha krav på tettere oppfølging etter det du har vært igjennom.

Jeg prøver også å tenke at det er en grunn til at ting går galt. Som regel er det noe veldig galt med foster som dør i mors liv. Liten trøst , jeg vet men..

Og jeg vet etter første aborten at jeg ikke kommer til å slappe skikkelig av og nyte graviditeten før jeg kommer forbi den uka det gikk galt . Er vel bare slik vi mennesker er dessverre. Men prøver å holde meg opptatt så jeg ikke tenker for mye.

Ønsker deg ihvertfall uansett masse lykke til. Klem .Er vår tur nå vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir jo så man tenker

barna døde ikke i magen men fødselen startet å den kunne ikke stanses å i uke 20 er det jo ikgenting man kan gjøre for dem. så det var ganske ille.

 

prøver å slappe av å roe tankene men de er der hele tiden, skal på ul til tirsdag å gleder meg til å se at det faktisk er noe der :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster mistet i uke 22. Hun ble gravid like etterpå og hun forlangte tett oppfølging fra første stund, noe hun fikk. Nå vet de ikke helt sikkert hvorfor hennes lille gutt døde i mors mage, men pga dette passe de godt på henne. Hun har nå en veskapt 1 åring:-) Be om ekstra oppfølging og si du er redd. De må da ta deg alvorlig å følge godt opp da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...