Gå til innhold

MA-SA skravletråd


Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Overlykkelig oppdatering fra denne kanten:

 

JEG ER GRAVID!!!!

 

Nå er jeg utrolig lykkelig. Ønsker dere alle en fin sommer og håper mange av dere følger meg etter mye deilig sommerkos!

 

Stor klem fra Aurora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora; Gratulerer så masse!! Utrolig herlig for dere! Hold av plass til meg i sofaen, jeg kommer etter om 1,5 uke!!! hihihi

 

Tasselur; så trist å høre at det ikke gikk denne gangen heller. Så trist for dere. Du får trøste deg med at det går fort å få til en spire da. Skal du søke hjelp for utredning nå for å se hvorfor du mister eller prøver du en gang til?

Jeg tenker at mister jeg en tredje gang nå så vil jeg ha litt svar...

 

Dizzie; du er veldig velkommen på tråden for. Her er det god takhøyde, glimt i øye og støtte å få.

 

Måånestråle; kos deg videre på roadtripen dere!

 

Er så spent på å få fortsatt masse gode sommernyheter fra dere nå atlså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle MA-SA jentene tatt sommerferie eller er alle lei av BIM?

Jeg har 5 dager igjen til IKM og har så lyst til å begynne å brenne av tester......Noen med gode nyhter:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr i dag - og den var IKKE velkommen! Blir tristere og tristere for hver gang. Denne gangen var siste sjanse før terminen som var den 3.august. Håpte virkelig vi skulle klare det -men, den gang ei. Jeg er glad jeg ikke visste hvor lang tid det ville ta å bli gravid igjen da jeg mistet.

 

Det verste er at jeg nå begynner å få tanker som: Hva om utskrapingen har ødelagt noe der nede`? Det var jo helt på grensen til at jeg fikk utskrapning pga av at jeg var kommet såpass langt og at barnet da var ganske stort.

Får prøve å ikke tenke på det, og satse på at det går bra snart. Den 3.august får jeg bare prøve å ha mye å gjøre!!

 

Gratulerer til de som er så heldige å ha fått spire i magen, og lykke til dere andre som fortsatt prøver i sommervarmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart4barn? søren klype for ei møkkatante. Det var jo våre pp dette her var det ikke det da???? Pokker og. Vi får virkelig krysse fingrne for at ikke kirurgene har rotet til noe ved livmoren din som gjør at det ikke går... Sett igang med neste pp. Kos deg med hvitvin i sommer også kommer du som et skudd i august med spire.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender en god klem til deg april. Dette hadde dere ikke fortjent nå. Så ufattelig trist. Du hadde ingen anelse? Hadde du symptomer eller?

8+6. Da begynner man jo å komme en bit på vei også...uffa..

Håper du klarer å komme deg tilbake med nytt mot. Vi tenker på deg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle damer:)

 

Litt oppdatering fra min kant: har endelig (etter 5 mnd) sluttet å blø...så nå er det bare å peise på med sengekos:) hehe...tror jeg hadde el i forrige uke, så håper det har festet seg en spire. er litt usikker når jeg skal starte testingen... men ska på en siste etterkontroll med innvendig ultralyd den 29 juli, så da vil jo en eventuell graviditet bli oppdaget. spennende:)

 

Klem fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

april d: Har blødd i 5 mnd ja.. ble gravid 9 januar, og hadde blødninger fra februar og helt til jeg mistet tvillingene i mai. ...og så fikk jeg gjort en utskrapning etter "fødseln", men blødningen fortsatte pga at det fremdeles var en rest igjen i livmoren. den måtte komme ut av seg selv på naturlig måte pga at det var for risikabelt å gjøre en ny utskrapning...så nå har endelig blødningen stanset:)

- håper jeg ikke ser tanta før til neste år!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Titter innom her innimellom. Jeg er på ferie i Nord-Norge, men med det været som er her har jeg allverden av tid til å sitte på nett...

 

Jeg synes det er leit å lese om alle nye som kommer til tråden, og om alle dere "gamle" som oppdager at det ikke gikk likevel. Det er bra man ikke vet hvilken vei som ligger foran oss til enhver tid.

 

Føler med deg April. Og til deg Snart4barn så skal jeg tenke ekstra godt på deg den 3.august. slike dager er vonde.

 

Jeg hadde som mål å klare å bli gravid før min venninne nedkommer i begynnelsen av oktober, heldigvis klarte jeg det. men uansett hadde jeg glede av hennes voksende mage.

 

Nå roper mamma at hun har laget kaffe og pappa er kommet fra jobb, så nå skal jeg kose meg med de vordende besteforeldrene. Pappa leser alt han kommer over om svangerskap og kan neste mer enn meg nå da. He, he....

 

Lykke til alle sammen, og jeg krysser fingrene for Modesty (og andre) som har spennende uker framover. Håper det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra meg.. Hadde SA 20 juni, og idag kom TR!! Jippi får jeg vel si!! Håper den ikke viser seg neste mnd for jeg er klar for å bli gravid igjen! Deilig at ting er tilbake til normalen! :-)

 

Lykke til til alle (inkl. meg selv) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått en nettlinje som fungerer ordentlig. Vi har nettopp flyttet inn i nytt hus, og jeg blir stresset uten BIM:).

 

Hvordan går det med alle her inne, da?

Hvor langt i syklusen er du nå, Modesty? HEr er tanta akkurat reist igjen, og nå vil jeg ikke se henne her på lenge!

 

Reiser på ferie på torsdag til svigers i Svelvik, og da skal vi ha levert fra oss det gamle huset. Skal bli godt å bli ferdig med en ting i hvert fall:)

 

Håper alle har like fint vær som oss i trøndelag!!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her så det ut som det skjedde litt. vil være med her jeg og. Jeg har da hatt en sa i uke 5 den 30 mars. Ble gravid igjen på 1 el men mistet i uke 14 i ma den 1 juli. Så nå håper jeg bare kroppen kommer tilbake i rett syklus så fort som mulig:-)

 

SNART4BARN?: har du svigers i svelvik, så moro hvor da? er godt kjent i svelvik se:-) lille plassen

 

Lykke til alle sammen og god sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke innom her i går for det er så laber trafikk om dagen men det var kjekt å se at det hadde vært noen innom her og tasta.

 

Jeg har IKM i dag!! Og klokka er halv seks og tanta har ikke vist seg. Har ikke tenkt at hun skal vise seg heller før om ni mnd!!! Så nå krysser jeg fingrene. Men det er godt mulig hun dukker opp i morgen. Har ikke ømme pupper eller noen symptomer som jeg har hatt de andre gangene jeg ble gravid. Men men,,,vi får se.

 

Godt å se at damene koser seg i sommer varmen!

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Modesty!!

Hold oss oppdatert, så skal jeg krysse fingrene for deg!!

 

Allegodetinger3: Svigers bor oppi Juvåsen. Kjend der? Svigerinne/venninne oppi Mariås.

Blir deilig med ferie, og satser på at det blir finvær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart4barn? : ja det vet jeg hvor er. Der hang jeg mye i min ungdomstid. hehe moro. får håpe dere får fint vær mnår dere er i svelvik da for da er det veldig fint der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo melde inn at jeg er GRAVID IGJEN. Hurra. Blir heldigvis fort gravid igjen og det trenger jeg med min uflaks. Forhåpentligvis beholder jeg hvert tredje barn.

Min kusine sa til meg at dette er sikkert en jente. For de er litt sterkere enn gutta og den kommer nok til å klare seg i ni mnd. Håper hun har rett.

Sender ut babystøv og klister til alle dere fantastiske damene som har vært gjennom så utrolig mye mer enn de fleste.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Aurora: Takk for gode ord.

Modesty: Gratulerer igjen! Jeg er så glad på deres vegne! Virkelig veldig glad! Skal dere følges tettere opp denne gangen, eller gjøre noe annerledes? Det går sikkert bra denne gangen, skal du se!

Jeg heier på dere!

 

Stoor klem tilbake,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Må si at det er trist å lese om dere som har mistet - men også en glede å lese at noen av dere også er blitt gravide igjen. Gratulerer.

 

Lurer på om noen av dere har erfaring med blødende morkake som ligger over mormunnen? Og der svangerskapet har endt med MA/SA? Noen som vet om det er større sjangse for at morkaken skal legge seg på samme sted - altså på arret - ved neste svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maa bare juble litt for Modesty Blaise. Snart skal hele denne traaden vaere fyllt opp av slike "jeg er gravid igjen" meldinger som Modestys fra oss hele gjengen. Det GAAR bra til slutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og takk for varm velkomst..:)

Gratulerer Modesty Blaise! Håper spiren sitter denne gangen.

Selv har jeg ikke så mye håp ettersom vi bare hadde oss 1 gang i rimelig nærhet til EL, ca 2 dager før. Ja,ja, jeg vet det er nok med en gang, men har vanskelig for å tro at jeg kan ha sånn flaks igjen. (min datter ble unnfanget av bare 1 gang, og til og med uten utløsning...)

Uansett, IKM er 3.august og tiden frem dit skal bli lettere enn de foregående måneder, fordi vi skal på ferie til svigers og der er det ikke pc...:)

Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ble gravid etter MA, hvor mange pp hadde dere før det klaffet? jeg har hatt min første mensen, og EL kom 20 dager etter, så jeg er nok litt i urytme. Men jeg håper håper og atter håper på att d blir spire på meg denne pp ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann folkens..

nå er jeg endelig på nett igjen..

ikke noe positivt å melde her...bare dritt:P hehe må nesten le av hvor tragisk alt er om dagen..

har ikm i morgen men vet at tanta kommer...føler meg ikke gravid idet hele tatt..så her er det nok ingenting..

har vært skikkelig deppa...mange av vennine mine som har født nå rundt min termindag og jeg kjenner at jeg sliter skikkelig med det...

blir veldig deppa...har ikke ferie før til uka heller så er nok veldig sliten...i tilleg...føler også på meg at det kommer til å ta lang tid før jeg blir gravid igjen..

sambo har lovet meg å få en katt etter ferien da..så noe har jeg jo å glede meg til

Modesty: GRATULERER!!!jeg unner deg alt godt...håper alt går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt gravid igjen etter en mens når jeg har mistet både i MA og SA. Så dette kan gå fort Elissa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...