Gå til innhold

MA-SA skravletråd


Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Hei.

Kan være en aldri så liten mulighet for at det er en liten en på vei her. :-)

Har enda ikke sett noe til tanta. Hadde ikm lørdag, men testet negativt på søndag. :-/ Får se om en dag eller to om den blir positiv. Isåfall håper jeg virkelig den klorer seg skikkelig fast. Å miste var bare helt forferdelig så det vil jeg helst slippe å oppleve en gang til.....

 

Lykke til alle sammen, og gratulerer til alle som er blitt gravide igjen.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER ALLE SOM HAR TESTET POSITIVT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elsebett: jeg ble gravid i 1 pp etter MA og er nå 19+5, så det kan gå fort.

Til alle som nylig har mistet: føler med dere og vet hvordan det er,bedre lykke neste gang!

Til alle som har prøvd en stund: Kan dere ikke sykmelde dere og sambo og bo i sengen fremover? lykke til,håper dere er over på 1 trimester snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soria Moria så utrolig spennende. jeg krysser fingrene for at det blir positiv test i morgen tidlig .jeg tester heller aldri positivt før noen dager over IKM. Gi oss en oppdatering når du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skal gjøre det,men vet ikke om jeg tør teste i morgen.:-)he-he

Mulig jeg venter enda en dag. Kommer til å klikke hvis den ikke gir utslag igjen.

Men fortsatt ingen tegn til tanta så...

Satser på at det blir en fin strek jeg. :-)

 

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klikk-klikk-klikk-klikk

Aaaarrgh!

Måtte jo teste da....blærk.

Ingenting!Ikke antydning til noe som helst som kunne ligne på noen som helst slags farge.

Vel enten kommer tanta snart eller så går det en god del dager før det blir testing her i huset igjen.:-(

Blir smårar av dette.(ikke så farlig da, er ganske rar fra før av :-) )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsebett: Jeg ble gravid igjen i 2. pp. etter SA i februar, så hold håpet oppe.

Soria Moria: Jeg forståg godt at du begynner å bli smårar nå, ja. Men så lenge tanta holder seg vekk så er det håp! Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt to MA'er i år, en i februar (uke 9),og en i juni (uke 8). Fikk igjen mensen etter 5 uker ved 1. MA. Det er nå litt over 4 uker siden siste MA. Har tatt EL tester de to siste ukene,uten hell. Jeg klikker snart!! Forrige mandag var progesteron nivået mitt på 4. Noen her som har vet sånn ca. når jeg kan vente EL? EL og testing er det eneste som står i hodet på meg for tiden!!! Slitsomt! Jeg er så klar for å sette i gang med behandling igjen!!(skal vente til neste mens) Jeg er singel og har vært ved Nordica for ins.m/donorsæd. Skal ved neste forsøk ta prednisolon og progestan. Noen som har erfaringer med disse medikamentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Modesty!!! Har vært på ferie i tre uker, så har bare skummet litt det som har skjedd i mellomtida. Men en graviditet må jo uansett kommenteres. : ) Håper vi andre får klaff snart også!

 

Det har vært godt med ferie, selv om den ble litt forstyrra av at jeg måtte inn og måle hcg på sykehuset innimellom. Gårsdagens prøve var nede i 168, så det går da nedover. Men tar laaang tid, ihvertfall ikke halveringstid på to dager i denne kroppen... Men lurer likevel på om eggløsning kan ha vært forrige fredag, hadde mange tegn som tyda på det. Er jo ikke mulig å sjekke med el-tester når hcg-nivået er så høyt, så lever litt i villrede. Murrer skikkelig der nede i dag, ikke godt å si hva det betyr.

 

Blir vanskelig å koble av fra prøving nå framover, som ferien er over og hverdagen begynner. Først og fremst vil jeg ha hcg ned, sånn at det går ann å skjønne noe av tester igjen. Eller, aller helst vil jeg at blodprøva om ei uke skal vise at hcg er på vei opp igjen... Lov å drømme, ikke sant? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst litt å melde her jeg også: jeg får blå kryss på testene, så da er jeg vel gravid igjen, da?! :) Satser på at det går myyye bedre denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gratulerer Måånstråle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den har jeg ventet lenge på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så morsomt at du og Modesty Blade ble gravide nesten samtidig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer begge to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det går myyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bedre for BEGGE denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nå kan dere jo følge hverandre.........morsomt........... har selv mye kontakt med ei som mistet like etter meg og vi ble gravide nesten samtidig...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff jeg også vil!!!!hehe

men kroppen min er nok veldig sliten og stressa for tiden, skal ha ferie nå så da skal kroppen min få masse hvile og god omsorg...

har en kamerat som har "spådd" meg litt..

han sa andre gangen jeg var gravid at det var en gutt og at det ikke kom til å gå bra...jeg mista da i uke 6...spurte han igjen med en gang om når jeg kom til å bli gravid igjen og han sa at det kom til å gå en stund før jeg ble det, men at da alt kom til å gå bra og at jeg fikk en jente..

dette var altså i mai...og ingenting har skjedd enda...

spurte han igjen her en dag om når jeg ble gravid og etter noen dager svarte han september!!!så jeg venter bare på september jeg nå:P

etter litt sa han 19.september blir nok en merkedag/spesiell dag for dere...

hmmm...tenkte jeg...og sjekka i full fart kalenderen og joda...19.september er min IKM dag....SPRØTT???ja vertfall viss det stemmer....:) men jeg håper selvsagt det...eller at jeg blir gravid nå i august...

tanta er på besøk nå så det er "rolige" tider om dagen:P

men uansett...gratulerer til månestråle og modesty...jeg unner jo dere alt godt...skulle bare ønske jeg kunne bli med i april-klubben og...men vi får satse på mai/juni her da:) er nå ok d og:)

ha en fortsat god sommer folkens...håper været blir bedre nå som jeg straks begynner på ferien:)

sender en god klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder om blødninger fra Modesty land. Pokker og. Trodde at alle gode ting er tre. Men det er visst på det fjerde det skal skje.......

Trist klem fra lille meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neeeeeeeeeei...

jeg tror ikke det er noe galt!!kan jo vere bare en liten blødning da....trenger ikke bety at du mister igjen???blør du mye da?

uff nå ble jeg skikkelig lei meg.....

sender en god klem og håper at alt ordner seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj det var bare litt på papiret. Var på do igjen i natt og da var det ingenting. Nå ligger jeg i senga og tør ikke stå opp for å sjekke...Men jeg vet jo innerst inne hva det betyr når jeg blør...syntes puppene ikke er så ømme mer heller. Pokker og nå er jeg langt nede. Var vanskelig å få sove i natt. Lå med stesønnen på 10 år på hotellerommet her og syntes jeg ikke kunne gråte så jeg lå under dyna og slåss med tårene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg synes så synd på deg nå, Modesty! Fader heller, det SKAL ikke gå galt så mange ganger på rad!!!!!!!! Sender mange gode tanker, og krysser alt jeg har av fingre, tær, armer og bein for at det skal gå bra likevel.

 

Trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! dette vill ejeg ikke høre!!! men så lenge det ikke er mye og det ikke er smerter så er det håp! ikke gi opp håpet før du får vite litt mer.Krysser alt som går an å krysses for deg og den lille spiren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilhører ikke her lenger, men jeg må innom og sjekke hvordan det står til. Jeg ser at Modesty er blitt gravid igjen, det gleder meg veldig, og jeg håper at blødningene ikke er noe galt. Jeg gleder meg også over å se at Månestråle er gravid igjen.

 

Jeg sitter her selv med blødninger og menssmerter og føler meg veldig ille til mote. Dette er akkurat som da jeg mista sist. Jeg krysser fingrene for alle sammen. Og så håper jeg vi kan møtes på 1. tri i fortsettelsen. Men må si at ettersom timene går, føler jeg meg mer og mer mismotig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Modesty. Stakkar deg som tenker det verste nå. Jeg krysser fingrene for at det likevel går bra. Jeg håper, håper, håper at det gjør det.

-Tenker veldig på deg nå.

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Får vel slenge meg på i denne tråden eg og..

Hadde MA 1 februar, oppdaget i veke 20.. Heilt grusomt..

No er eg gravid igjenn, 9+4 i dag, og skal på UL på tirsdag, er så spent.

Har 2 barn fra før som er 5 og 7 år, og dei snakker så fint om lille broren sin som me mista..Jenta på 5 er mest stolt over å ha ein bror i himmelen.. Barn er gode å ha i sorgen, dei seier tinga som dei er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg i villrede. Er 6+3. Hadde blødning og takvise smerter i går, men i dag er alt helt som vanlig og jeg er kjempekvalm. Fikk time hos lege om ei uke, det blir ei lang uke. Men jeg regner med at når det har gått ei uke så vet jeg selv hvordan det har gått. Jeg krysser fingrene for at det går bra.

 

Ellers vil jeg ønske velkommen alle nye, det er ikke morsomt å miste, men dette er en hyggelig tråd som vi trenger etterpå.

 

Klem til alle sammen fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, å nei, ikke du også, Aurora!?! Masse gode tanker går til både til deg og til Modesty som sliter med usikkerhet og grubling i dag. Jeg krysser alt jeg har for dere begge!

 

Min form er ok så langt. Kjenner godt at det er noe som ikke er som vanlig i kroppen, så jeg føler meg egentlig litt gravid, selv om jeg er bare 4+4. Var småkvalm nesten hele dagen i går men føler meg bedre i dag, så håper det fortsetter sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist og lese at du hadde mistet igjen Modesty:(

 

Håper alt går bra for dere Aurora og Månestråle:)

 

Lenge siden jeg har vært her nå, men nå begynner jeg og bli lei av helt koko syklus. Forventet og få bsøk av TR Onsdag i forrige uke, men den har enda ikke vist seg. Tok en test på fredag, men den viste desverre negativt:( Det jeg lurer på er om det kanskje var for tidlig og test bare 3 dager etter IKM, for jeg har vært fryktelig kvalm, og trett og fysen på mat og godtri de siste dagene. Noen som har noe erfaring med dette og et tips for når det er lurt og teste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, Modesty? Krysser fingrene for at det likevel går bra. Og med deg også, Aurora, vil ikke han noe mer tull for noen av dere.

 

Gratulerer til deg, Måånestråle!!! Er alltid moro når noen av oss kommer med gode nyheter. : )

 

L.N.B, tror det er endel som ikke får positiv test før en stund etter IKM, så det kan jo være at det gjelder deg. Vet du helt sikkert når du hadde el? Kan ikke være at den har vært forsinka? Håper selvfølgelig på at du er gravid, og får positiv test neste gang du tester!

 

Her murrer det litt i ny og ne, og de siste dagene har det faktisk vært litt ømt når jeg har amma tassen... Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jo helt umulig... Er jo ennå ikke ferdig med å ta blodprøver etter det de tror var EXU, skal ta den siste på torsdagen. Men nå begynner hodet mitt selvfølgelig å håpe på at prøven på torsdag skal vise at hcg faktisk har steget igjen... Uff, blir så utålmodig!!! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LNB: Jeg bruker heller ikke teste positivt før det har gått en stund etter ikm. Test igjen om noen dager. Jeg heier på deg.

 

Aurora; vi får håpe at det ikke er SA på gang. Denne gangen må det gå bra med deg.

 

Selv har jeg sluttet å spotte. Har hatt ren truse siden i går morrest og null smerter. Kanskje jeg er heldig og at dette går likevel?? Der får følge med på fortsettelsen. Er 5+ 4 i dag.

 

Nattaklem fra turist i danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...