Gå til innhold

MA-SA skravletråd


Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Tusen, tusen takk alle sammen!

 

Jeg hadde en MA 10.juni i sommer, og har hatt en mens i mellom i juli. Så dette har gått raskt, ja:)

 

Skal til en lege i morgen. Hun kan sikkert ikke gjøre/ si så mye nå, men jeg er virkelig livredd for å oppleve det samme en gang til. Noen som vet om man kan følge opp noe annerledes etter en abort? Kan jeg kreve tidlig UL for å se om det virkelig er liv i magen? Huff - det er kvelden nå, og alle bekymringstankene kommer.

 

Tusen takk for alle gratulasjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer lille blaabaer!! Så moro :) Denne spiren skal vokse seg stor og sterk skal du se!

 

Da jeg var hos legen i forbindelse m sa (10+4) spurte jeg om hva som ville skje om jeg ble gravid igjen. Da sa hun at jeg kunne komme til første time i 7. uke istedenfor i 10. Og at hvis jeg var bekymret kunne jeg få rekvirert time for tidlig ultralyd hos en privatklinikk. Dette rundt uke 10.

 

Det er jo sikkert litt individuelt.. Men spør legen din - er man bekymret så skal man få ultralyd!

 

Ønsker deg masse lykke til, og håper jeg kommer etter ;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ville bare si at der er håp..hadde en sa i 2004 og det gikk nesten 2 år før neste lille spire festet seg..Fikk ei lita tulle i 2006.. var 15 uker på vei med den jeg mistet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...