Gå til innhold

MA-SA skravletråd


Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Oppdatering fra meg. Blødningen var kort og av middels styrke, det var mest smertene i etterkant som bekymret meg. Til dels sterke og takvise i både mage og korsrygg. Det varte en dag, neste dag var alt som normalt. Jeg føler meg gravid, og er fryktelig kvalm og brekker meg i ett sett. Klarer ikke gjøre annet enn å ligge på sofaen og stirre i taket. Kjedelig! Men jeg tar det som et tegn på at alt gikk bra og at hormonene fortsetter å stige.

 

Godt å høre at Modesty ikke blør lenger. Jeg hadde slik blodblandet utflod i minst tre uker etter befruktingen. Krysser fingrene for deg!

 

Krysser fingrene for LNB, og alle dere andre. En gang går det bra for dere ogsåKeep up the good work!!

 

Jeg har god tid til å lese nå, og nå har jeg lest gjennom hele tråden. Det er mange som har vært innom for så å bli borte igjen. Jeg håper de har blitt gravide og at det er derfor de har forsvunnet. Det har i allefall vært positivt for meg å dele tanker på denne tråden.

 

Klem fra en kvalm sofasliter, som ser at stuetaket trenger en vask. usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til Trying med spire:

Det må vær helt forferdelig å miste såpass sent, du måtte kanskje føde barnet ditt på vanlig måte også?

Ja, barn er en velsignelse i sorgen. Våre barn snakker om den lille spira som om det er et søsken som er i himmelen, selv om min spire bare ble ca 9 uker, jeg mista i min uke 11. Barna gledet seg veldig til å få et søsken, men tok det helt fint da vi fortalte at babyen var død. Slikt er så naturlig for dem.

Min sønn på 8 ba selv om å få se oldefaren sin da han døde. Han strøk ham over kinnet og fikk sagt ordentlig farvel til han. Det er noe han har vært veldig glad for i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Takk til alle som heier på meg, det er godt og vite:)

 

Tenkte jeg skulle komme med en lite oppdatering på hvordan det går her, for jeg er fortsatt like oppgitt.

Tok en ny test i dag tidlig, og den var negativ, men har fortsatt ikke fått noe besøk av TR:(

Så nå ser jeg på meg selv som ikke gravid, slik at jeg ikke blir skuffet den dagen tanta bestemmer seg for og komme på besøk.

Men vet å at sist jeg var gravid, så viste ikke testen postitivt før det hadde gått over 14 dager etter IKM, og nå har det bare gått 9 dager, så kan jo fortsatt skje noe, men er fryktelig frusterende og gå og vente på og få mensen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lenge siden jeg har vært inne på BIM nå. Hadde SA i slutten av mars og har prøvd å holde meg unna siden da. Har ikm 10. august og har allerede begynt å få (innbille meg?) symptomer. Småkvalm iallefall, men det er kanskje for tidlig. Har lest gjennom alle trådene, og det er godt å se at det er flere i samme situasjon. Masse lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, blir spennende da, malise, å se om det er noe på gang. Og får håpe du får en positiv test snart LNB. Hvis det tok 14 dager etter IKM sist så vil jeg jo si at sjansene fremdeles er store!

 

For min del har jeg nå tatt nok en hcg-test, nivået er nede i 79. Legen sa jeg skulle teste neste uke også, da bør den være tilnærma lik null. Søren heller, altså, kroppen min bruker utrolig lang tid på å kvitte seg med disse hormonene. Tar jo månedsvis mellom hver gang vi får prøve, og så ender det likevel i SA. Oppgitt nå... : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff tasselur prøver igjen....håper at du får din spire snart og at den blir det så lenge som den skal!!!

jeg trodde nesten det var bare meg igjen her som ikke var gravid...føltes nesten sånn...

nærmer meg vel EL-tider snart...har ferie så d blir god tid til sex, men har selv en teori om at jeg blir gravid neste mnd da...skal begynne med akupunktur...som jeg håper på skal hjelpe meg å bli gravid og at spira blir der!!!!sliter forøvrig med en del trøtthet og føler meg sliten og litt deppa innimellom, men det er vel etter alt jeg har vært igjennom, pluss at jeg har jobba mye med mye stress og mye ansvar...er da måte på hvor mye en kropp på 24år skal klare:P hehe...

nok syting!!

det ser ut til at sola har funnet veien til norge igjen og da skal jeg love og vere i litt bedre humør...

mannen min har forøvrig lovet meg en kattunge når jeg kommer hjem fra ferie:) så jeg har da noe å glede meg til:)

sender en klem til alle prøvere og gravide...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter!

Skjønner godt at det må være frustrerende å gå og vente på at hormon-nivået skal synke, Tasselur. Jeg ble drittlei av å teste positiv på graviditetstester etter MA, fikk ikke negativ test før etter 4 uker, og syntes det var superlenge! Vi får satse på at alt spor av hcg er borte til neste test i neste uke, så er du snart klar for ny dyst! :)

 

Her i gården er i alle fall hormon-nivået på vei oppover. Har hatt en helt merkelig dag. Det føles som om hormonene har hatt full krig inne i meg, jeg har vært SÅ i ulage, har på en måte vært drittsur uten å ha NOE SOM HELST å være sur for. Det var skikkelig slitsomt! Heldigvis roet det seg til kvelden, slik at jeg klarte å konversere med middagsgjestene våre uten å slenge dritt eller komme med spydige kommentarer ;)

 

Krysser fingrene for deg nå, Aurora. Det har ikke skjedd noe mer?? Og så kjipt med tak som må vaskes! Slikt er det best å ikke oppdage, faktisk.

 

L.N.B: jeg heier også på deg, og krysser fingrene for positiv test om kun få, få dager!!!!

 

Å, så heldig du er, Stratosen. Jeg vil også ha en liten pus!! Det er mye trøst og mye selskap i en liten kattunge. Du har virkelig fortjent å krølle deg sammen på sofaen med en liten pus i fanget. Nyt ferien og kos dere i sengehalmen. Vår spire er en ekte feriespire fra USA, så det kan anbefales med litt hopping i høyet på ferie!!

 

Tudelu. Lykke til med spirejakten fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er graviiid! :)) Kan nesten ikke tro det, men streken lyste mot meg på IKM dagen 3.august og var ikke til å ta feil av... Og da stemte jo plutselig de andre symptomene mine også... ble kvalm av å hoppe på trampoline og å huske (??!!), hyppig vannlatning, spotting som forsvant, frysetokter om dagen og varm om natten, kviser deluxe..

Skal til Ul om 2 uker for å få bekreftet at det ikke er en ny XU.

 

Men idag har jeg lysrosa utflod...det bekymrer jo litt, men ikke voldsomt. Vet jo at det kan gå galt, men større sannsynlighet for at det går bra.

 

Gratulerer Måånestråle, med ny spire! (Vår spire er dansk forresten..;)

 

Og til Modesty Blaise: Flott at blødningen har gitt seg og du føler deg fortsatt gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle dere her inne som er blitt gravide, og til de som fortsatt er det!!:)

 

Her i gården er jeg midt i den verste vente-/kjenneperioden. En uke ca til ikm hver dag går jeg å kjenner etter symptomer, samtidig som jeg prøver å ikke gjøre det for å unngå å bli så skuffet.

Har hatt menssmerter siden el - litt hver dag, ellers ingenting.

Ja, ja. Tålmodighet er en dyd.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle gravide! koselig å lese....

 

Her var el igår, så nå kommer den altfor lange vente perioden!

 

Lykke til alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

God sommer, og takk for sist. Det er laaange tider siden jeg har befunnet meg i nærheten av bim-sidene nå, har hatt en riktig lang pause, men etter bryllup og Paristur er jeg tilbake. Håper det er noen her inne som husker meg enda... :) Fikk lest gjennom hele tråden, og jeg må si det er jo endel forskjellig som har hendt. Gratulerer til alle dere som har blitt gravide, og lykke til til dere som går rundt og håper det skal gå bra denne gangen..

 

Ellers er det IKM den 8. aug, og går nå rundt og kjenner etter symptomer... Tør nesten ikke å tenke på å være gravid igjen, det hadde vært fantastisk! Litt stikninger, tyngre bryster, spiser alt jeg kommer over, og trett... Pluss litt hodepine... Det høres ut som sist, så vi håper og krysser alt vi kan her. Godt det ikke er så mange dager igjen å vente iallefall...

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, damer. Og gratulerer, Dizzie!!! Kvalm av trampoline, det må jeg si. ; ) Gratulerer til deg også, Ane, vil ha baby, med bryllupet! : )

 

Når får du kattungen, da, Stratos? De er jo helt nyyydelige! Selv om jeg er allergisk klarer jeg aldri å la være, må liksom borre nesa nedi pelsen likevel. ; )

 

Snart4barn og anesam, lykke til i ventetiden, skulle faktisk ønske jeg fikk meg en ventetid snart selv også...

 

Måånestråle, faktisk litt kjekt å høre at du gikk 4 uker før du fikk negativ test. Har nemlig holdt på å teste i en mnd snart, og fremdeles er hcg-nivået så absolutt tilstede. Og det blir jeg sprø av! Trodde jeg var den eneste med en kropp som kniiiper tak i hcg og tviholder...

 

Er fremdeles litt mumle, mumle om dagen, lei av å ha en kropp i ulage. Hadde utrolig vondt nedi der i går, og er øm i dag også. Men jaggu om jeg vet hva det er. Muligens kunne det tenkes at det er eggløsning på gang, men mangler de andre tegnene på det (uggen og slim, sorry). Vi prøver jo i vei, da, men må innrømme at det tidvis blir litt plikt for tiden... Skal iallefall ikke gå glipp av en mulighet, det er helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og Måånestråle, gikk det lang tid fra du (endelig) testa negativt og til du fikk eggløsning?? (Håpe, håpe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ekteskapet, Ane!! Og så spennende med ikm i morgen!! Når kommer du til å evt teste, tror du? Har du funnet flere symptomer?? Vi venter i spenning!!!

 

Tasselur: jeg fikk negativ test 4 uker etter utskrapning og fikk tilbake mensen en uke etter det, dvs 35 dager etter utskrapning. Neste syklus ble litt lenger enn vanlig, men syklusen etter der var jeg i rute igjen med mine 28-dagers sykluser. Jeg ga opp hele EL-testinga etter hvert den første måneden, men det måtte vel ha vært omtrent samtidig som jeg fikk negativ G-test, kanskje??! Dere får bare stå på! ;) Det er litt kjipt når det blir litt pliktløp, så det er fint om man klarer å gi seg selv (og samboer'n) en liten ekstra piff i ny og ne ;) ;) Jeg skal krysse det jeg har for at det blir eggløsning på deg SNART!!

 

Håper det går fint med dere andre jentene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.. Gratulerer alle gravide, og lykke til alle prøvere..

Her går det berre fint, magen vokser og vekene går. Er 11+0 i dag. smil.

Har vært på UL, og det var heilt fantastisk, ser ¨på bildene til støtt og stadighet.. Ei nydelig lita spire, og alt var heilt perfekt.

Skal på UL igjenn i veke15.

Men klarer jo ikkje heilt å gløyme 1 feb då, men legen meinte at det er ikkje større grunn at det skjer igjenn, no er det hvertfall påvist hjerteaktivitet og alle organ såg bra ut.

 

Til Aurora- prøver igjenn..

Ja, eg skulle føde, men etter 24 t med rier var det berre 3 cm opning, så då vart det utskrapning.. Så då fekk me ikkje sitt den vesle gutten vår. Me har fortalt om den nye babyen til barna, magen er stor, så dei spurte, og etter UL fortalte me det.. Masse spørsmål om denne babyen skal bli sjuk og. Håper symptomene vedvarer og at alt går bra for din del..Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei:(

Tok en test i går å, og den viste negativt igjen, men fortsatt så har ikke TR vist seg og jeg er 14 dager over IKM, så nå drar jeg til legen og tar blodprøve. Må få sjekket det ordentlig opp, og hvis det viser seg at jeg ikke er gravid, så må jeg få en undersøkelse ang mens, for det skal da ikke være sånn.

 

Ønsk meg lykke til da:):):):):):):):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Melder meg inn her sammen med dere jeg. Mistet på mandag jeg var bare 4 + 5da men trist alikevel..'

 

 

 

Får håpe det ikke går så lang tid til neste gang... Var 1. gang jeg var gravid,så har sikkert masse spørsmål osv etterhvert .. Får trøste meg med at jeg iallefall kan bli gravid da, mager trøst men dog

 

 

Lykke til hos legen i dag L:N:B :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter, kan nok melde meg inn her jeg å etter 3 SA å 1 MA i mar, syklysen min har vert helt vil etter at jeg hadde en hysteroskopi, men lurer på om vi har fått det til i gjen er kvalm stikninger i mage vont i rygen å springer skyteltrafikk å tiser :-) venter ikm den 13,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut, telly!! krysser fingrene for deg. Jeg har også ikm 12.-13. august, men fint lite med symptomer. Har vært litt deppa de siste dagene, og i natt drømte jeg at tr dukket opp igjen. Så her er det vel bare å brette opp armene til en ny pp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre, Baby 08, men det er bare å se fremover mot neste gang. Du har rett i at det er en viss (dog mager) trøst i å vite at du kan bli gravid..:)

 

Jeg går med hjertet i halsen hele tiden, er 4+5 idag og har lyserosa spotting. Er ikke redd for at spiren ikke lever, for jeg er kvalm og trøtt innimellom så foreløpig er det nok ok inni der, men er så redd for at det skal være begynnelsen til noe mer alvorlig! Men samtidig vet jeg at det var slik da jeg var gravid med datteren min også, og det gled jo over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Inne som snarest og sjekker... Har vært et par dager på fjellet og plukket bær. Det var deilig det, godt å få bevegd seg litt på slutten av ferien... Begynner på jobb igjen mandag, og gleder meg til å se alle ungene igjen!

 

Takk for gratulasjoner, det er deilig å være nygift :)

 

Så, over til det viktige. IKM den 8. ingen tante enda... Spennende! Har ikke mulighet å komme meg på et apotek før tidligst i morgen (er hos mine foreldre litt utenfor Tromsø), og vet ikke om jeg tør å teste allerede da, men jeg er aldri forsinket ellers... Symptomer... Tja, jeg slurva litt med maten og gikk å la meg uten å ha spist kveldsmat i går, så da våknet jeg midt på natten og var skikkelig kvalm, og det har jo ikke hendt siden sist jeg var gravid... :)

Min kjære er sikker på at vi har klart det igjen, men jeg er så usikker, tør ikke helt håpe på det...

 

Håper det går bra med alle der andre, snart er jeg hjemme igjen, skal sjekke innom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Ane, jeg krysser fingrene..

 

Dizzie.. Dette går så bra, jeg krysser fingrene for deg at spiren sitter, du får en oppgave og det er og gå gravid i 9 mnd.. Vi skulle jo ha termin samme da, så du bare må klare dette, Og det vet jeg du gjør... Masse lykke til. Håper jeg kommer rett etter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg, Ane, og venter i spenning på at du skal komme hjem og rapportere...!

 

Krysser fingrene for alle dere som spotter, og håper håper håper at det går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...