Gå til innhold

MA-SA skravletråd


Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Aug-mamma:

 

Jeg blødde kanskje en 5-6 dager etter utskrapning... Så det ble som en vanlig mens for meg, bare at jeg blødde generelt ganske lite hver dag. Leit å lese historien din... Så bittert når man gleder seg så lenge -og så går det galt!

Håper spiren sitter raskt igjen!!

 

Jeg får vel bare vente tålmodig på TR, selv om legen og gynekologen sa den skulle komme innen 4-6 uker...

 

Er det forresten noen som har erfaringer m eggløsningstester fra billigtester? Har aldri brukt el-tester før, og vet ikke om det er stor forskjell på kvalitet og ømfintlighet?

 

Krysser fingrene for dere alle, jenter!! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legene på sykehuset sa også at tr skulle komme etter 4-6 uker, så etter den tiden var gått dro jeg til fastlegen min og han sa at det godt kunne ta 8 uker før hcg var ute av blodet, og eggløsningen kom igang igjen.

 

Det er kjedelig å vente ja :)

 

Til alle dere som nettop har mistet: Det er forferdelig vondt å miste et så ønsket barn, ta godt vare på dere selv og bruk den tida dere trenger til dere er ovenpå igjen. :) Bedre med et par dager ekstra borte fra jobb enn å få seg en trøkk i trynet etter ei stund...

 

Lykke til til alle her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Jeg brukte el-tester fra billigtester.no nå sist gang og er blitt gravid:-)

 

når det gjelder etter MA/SA; jeg blødde nesten ingenting etter utskraping og fikk mensen etter 5 uker. Etter min SA blødde jeg i 12 dager og fikk mensen igjen etter 5 uker. Har alltid klart å bli gravid igjen etter en mens....utrolig heldig sånn sett.

 

Lykke til videre med den kjipe ventingen og prøvingen så lenge:-) Nyt høsten og kos dere med rødvin dere som kan. (Litt misunnelig) Var på firmafest i går og måtte dra en historie om at jeg måtte kjøre for at bla bla bla....er 8+1 i dag og føler meg fantastisk heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp hjelp hjelp! Jeg har hatt spotting i fem dager, med økende farge, fra lysrosa til brunaktig, og i morges kom det 2 store dråper mørkt blod da jeg var på do...:((( Jeg er angivelig 6+3 idag men er redd dette går veien høna sparker... Jeg vet det kan gå bra, men tør ikke håpe.. Er så veldig lei meg. Kanskje jeg skal nøye meg med ett barn?? Ikke sikkert jeg orker dette enda en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dizzie-med frø:

 

Jeg krysser fingrene for deg!! Da jeg var gravid med 1.mann hadde jeg det akkurat slik du beskriver, fikk beskjed av legen å ta det med ro et par dager, og det gikk helt fint!!!! Ikke gi opp håpet, men skjønner godt du er livredd for å gjenoppleve marerittet det kommer jeg også til å være (i ni mnd) når jeg blir gravid igjen..

 

klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntrende ord aug-mamma! :) Jeg har ikke blødd noe mer, bare tilbake til litt brunaktig utflod/spotting igjen. Jeg får prøve å være positiv, det er bare ikke særlig lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann folkens:)

en liten oppdatering fra meg..

venter ikm torsdag men tror tanta kommer...føles sånn

men i dag har jeg vært og tatt akupunktur:) hun sa at det ikke var rart jeg ikke ble gravid igjen for kroppen min er helt på felgen...har ikke noe mer å gå på...jeg har stressa for mye i det siste....og det er vel jobben, pluss at jeg har vel tenkt mye og kava litt for mye med å bli gravid igjen også...

så nå håper jeg at jeg får litt hjelp der da...

Håper det er bra med alle sammen, vertfall så bra som man kan få det...

 

Dizzie_med frø jeg krysser fingerene for deg..og håper alt går bra...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Dizzie, jeg krysser fingrene for deg, dette skal gå bra! Uff, man blir så redd, så redd... Men er vel ikke lenge til du kan få sjekket med tidlig ul nå, eller hva? Håper det bare er falsk alarm...

 

Dag 11, relativt uspennende for tida, venter til jeg bikker over til dag 20 før jeg skal begynne å vente intensivt på el... Gjeeesp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser også fingrene for deg, Dizzie! Håper virkelig at alt er bra der inne i magen din!! Skal du på UL snart?

 

Jeg var på UL på onsdag, da var jeg 6+6, og alt så helt fint ut. Hjertet slo og greier. Men jeg føler meg ikke helt trygg for det... Forrige gang mistet vi etter 9+1 uker, og det er så lenge til ennå.. og det er jo mange som mister senere enn det også. Heldigvis er ikke dette noe jeg går rundt og tenker på hele tiden, men det ligger liksom i bakhodet og lurer. Vi får bare krysse fingrene og håpe at det går bra med oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Jeg var jo til UL forrige uke jeg, men fordi jeg var misfornøyd med gynekologens undersøkelser hadde jeg ny time hos annen gynekolog i ettermiddag, og der fikk jeg se forklaringen på blødningen på UL! Jeg har vært gravid med tvillinger, og det ene fosteranlegget har gått til grunne, og må resorberes eller blø ut. Men det andre fosteranlegget var 8 mm og hadde bankende hjerte, alt i skjønneste orden! Jeg er 6+3 som antatt. Og det som var veldig morsomt å se, var at det gule legeme (dvs der egget slapp) satt på venstre side der jeg ikke har noen eggleder (pga EXU). Ergo har eggene (2 stykker!) blitt fanget opp av motsatt sides eggleder og ført ned til livmoren. Gjett om jeg er lettet, selv om jeg kan forvente å blø litt fremover, vet jeg hva det skyldes og trenger ikke å bli ødelagt av engstelse..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så utrolig bra, Dizzie!!! Det var veldig gode nyheter! Og godt å finne ut hva det var, da slipper du å engste deg. Nå ble jeg glad. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aug-mamma!!: jeg opplevde akkurat d du har opplvede. da jag var på 19ukers ulrtalyd konrtollen viste seg at babyn min var død. hørte hjerte slag da jeg var 14 uker på vei hos legen. Babyn hadde vist død rætter etter d. måtte føde normalt jeg åsså. men vi får trøste oss me at vi vet at vi i vertfaill kan få barn. trøst i seg selv d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trønderjenta:

 

Ja, heldigvis byr det seg sikkert flere sjanser.. Når var det du mistet?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skremt av historiene dere bærer på. Trøsten er vel at det går bra med de aller fleste etterhvert.

 

Jeg håper det er tilfelle med meg og herr Blaabaer nå. Har ikke hatt mensen på lenge og magen lever sitt eget underlige liv for tiden. Derfor klarte jeg ikke å ikke vite lenger og løp innom et apotek på vei hjem fra jobb i dag.

 

Kort tid etter at jeg kom hjem kunne jeg beundre et klart blått kryss!

 

Er kjempeglad, men klarer liksom ikke helt å ta av. Kjenner ingen symptomer overhodet. Bortsett fra at humøret mitt kjører berg og dal- bane om dagen.

 

*håpe-håpe-håpe at det går bra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Blaabaer; Gratulerer med ny spire da!! Utrolig herlig at du er gravid igjen Får håpe det går strålende for deg og Herr blåbær denne gangen:-) Hold oss oppdatert da!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å å å, så kjekt å høre, lille blaabaer! Skjønner godt følelsen med å ikke klare å ta helt av, det har vel sine grunner... Jeg føler meg litt teit når jeg forteller til venninner at vi er gravid igjen, for de blir så utrolig glade på mine vegne. Jubler mye mer enn jeg har gjort selv!

 

Ønsker deg hell og lykke på ferden, og en riktig god blaabaer-sesong! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer lille blåbær...

blir jo litt misunnelig da menmen:)

håper alt går bra:) sender deg masse lykkeønskninger:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer så mye, lille blåbær! Det tok ikke lang tid, gjorde det vel? Synes å huske at du mistet tidlig i sommer, samtidig med meg første gangen? Uansett, lykke til videre nå, det har dere fortjent! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...