Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter og venter på å kunne teste...

Hadde stikkinger/støt følelse i livmorsområdet i går kveld! Og vært litt småkvalm på kvelden i går og søndag...men ikke spy kvalm!😃 håper det er en posetiv grunn til det altså!!☺ 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dpo, føler meg veldig rar i magen! Ikke vondt, men ikke godt heller. Tror jeg hadde eventuelle festesmerter på søndag (7dpo så det passer jo bra). Det var et par minutter der det kjentes ut som om noe bittelite gravde seg ned i livmora! I går og i dag har det kjentes ut som om alt av livmor, eggledere og alt annet rask der nede blir strekt :s Håper det er gode tegn og at mensen ikke kommer til mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo tenker dere å være før dere svir av test nr en da jenter?

 

Jeg er 8dpo idag og herreminhatt å tregt tida går!!

Tenker jeg holder meg heeeelt til lørdag, er 10 dpo da :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor mange dpo tenker dere å være før dere svir av test nr en da jenter?

 

Jeg er 8dpo idag og herreminhatt å tregt tida går!!

Tenker jeg holder meg heeeelt til lørdag, er 10 dpo da :) hehe
Samme dpo tid vi da 😄 prøver å vente til lørdag jeg og....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor mange dpo tenker dere å være før dere svir av test nr en da jenter?

Jeg er 8dpo idag og herreminhatt å tregt tida går!!

Tenker jeg holder meg heeeelt til lørdag, er 10 dpo da :) hehe

Tror jeg skal være flink pike og vente til lørdag. Har bare en cb test og gidder ikke svi av den om jeg ikke er gravid. Tr blr ha kommet innen lørdag, ja altså om over en uke. Så ingen tr =teste. MEN; skal på jobbmiddag fredag kveld. Kanskje lurt å teste før det for å se om jeg trygt kan ta meg et glass. Hm.. Får tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tømme meg litt. Nå har jeg Grini av at en kirke har blitt flyttet fra en by til en annen på tv, sint for at mannen tok på meg og ligget kvalm på sofaen en times tid.. Bah er bare ca 6dpo i dag.. Tilfeldig eller Bah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogfrua, høres jo lovende ut;) spennende :)

 

Jeg kommer til å ta en billigtest til torsdag, da jeg skal ut på kvelden og det vil bli servert vin. Kommer ikke til å drikke uansett, og er bare 7 dpo da så selv om det skulle være en reke på g blir den vel negativ, men men - lov å håpe;) Den ordentlige testinga skal jeg prøve å vente med til minst søndag - 10dpo da;) lite symptomer så langt- litt rar i magen og en del våt/kremete utflod.

 

Krysser fingre for dere alle - blir spennende å høre om testene til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk augustfrua men siden jeg bare er 6dpo tar jeg det med en klype salt.. Håper på positivt svar men.

Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tegn her.. Litt øm nederst i magen, men det er normalt før tr så ingen store forhåpninger. Kommer ikke til å teste denne pp, bare vente på tr, da jeg har liten tro denne pp.. Har ligget med influensa så sjansen er liten desverre.. Men men, venter å ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn her.. Litt øm nederst i magen, men det er normalt før tr så ingen store forhåpninger. Kommer ikke til å teste denne pp, bare vente på tr, da jeg har liten tro denne pp.. Har ligget med influensa så sjansen er liten desverre.. Men men, venter å ser :)

Jeg kommer heller ikke til å teste før tr eventuelt ikke har kommet. Jeg har jo et håp, og en del tegn, men tenker at jeg skal holde ut og forsøke å vente til mandag/tirsdag med å teste :D Forventer tr til mandag, og den kommer alltid presis, så blir nok test her på tirsdag hvis ikke jeg har sett noe til tr enda da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer ;) har en innrømmelse å komme med - jeg sprakk ;) etter å ha lest at hele (kremt) 9,4% fikk very faint positive test 6po, svei jeg av en test. Hoppet galant over at 81,9 % i følge samme nettside fikk negativ og at jeg testet på ettermiddagsurin. Ingen bombe at testen var negativ ;) (måtte selvfølgelig sjekkes godt under sterkt mobillys først:p) haha - at det går an å være så fjern! dagan går ikke akkurat i rekordfart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

God kveld damer ;) har en innrømmelse å komme med - jeg sprakk ;) etter å ha lest at hele (kremt) 9,4% fikk very faint positive test 6po, svei jeg av en test. Hoppet galant over at 81,9 % i følge samme nettside fikk negativ og at jeg testet på ettermiddagsurin. Ingen bombe at testen var negativ ;) (måtte selvfølgelig sjekkes godt under sterkt mobillys først:p) haha - at det går an å være så fjern! dagan går ikke akkurat i rekordfart;)

Hahaha døds herlig :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe gått på den selv :P Augustfrua men bare 3 dager til til jeg tenkte og teste :P hehe så jadda tiden går bare sååååå fort :fnise: 
men vi skulle vel alle håpet at vi var en del av de 9,4% da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ikke lett å vente. Jeg hadde skikkelig mareritt i natt. Det hadde jeg masse av da jeg var gravid, så selvfølgelig må det bety at jeg er gravid nå. Bah! Dpo altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ikke lett å vente. Jeg hadde skikkelig mareritt i natt. Det hadde jeg masse av da jeg var gravid, så selvfølgelig må det bety at jeg er gravid nå. Bah! Dpo altså!

Detta er sååå gøy å lese!!! ;)

Tusen takk for at dere deler ALT!!! Hi hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe. Ikke lett å vente. Jeg hadde skikkelig mareritt i natt. Det hadde jeg masse av da jeg var gravid, så selvfølgelig må det bety at jeg er gravid nå. Bah! Dpo altså!

Detta er sååå gøy å lese!!! ;)

Tusen takk for at dere deler ALT!!! Hi hi :)

 

Hahaha, ja jeg har også drømt veldig mye de tre-fire siste nettene :S Og ALLE som er med i drømmene har alltid bebis i magen! :P Tenk at vi kan være så utålmodige når det er bare et par dager igjen til vi vet det sikkert :S Det er MYE verre enn små barn som gleder seg til jul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...