Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

 

 

Spennende tider med DPO fremover:) jeg tror enten el var i går eller er i dag. Fikk en liten stigning i tempen i dag (0,2 så kanskje i minste laget). Sengegaloppen fortsetter frem til EL er bekreftet:)

syntes denne tempingen er helt super... man får det liksom ordentlig bekreftet at egget har sluppet når man får stigning :)

bruker du også ff eller?

Ja, veldig kjekt altså! Fin måte å bli kjent med kroppen etter maange år på pilla. Bruker FF ja, men supplerer med clue og kindara også. (App-dilla) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært hos gyn, og så flink han var! Jeg er 10 kilo lettere!

 

Han har tatt celleprøve og kikket med ul og alt så bra ut innvendig. Masse fine egg på høyre side og på venstre side lå det er egg klart som han antok ville slippes i kveld eller i morgen. Mannen skal avlegge sædprøve på risken og jeg skal ta masse blodprøver. Han skal også ta en kikkhullsopr på meg i feb for å sjekke eggledere og for å se etter endometriose, så veldig mye skjer fremover. MEN han var heelt sikker på at vi får barn! <3 Han var bare fantastisk å være hos! Ble så lettet når jeg dro derfra at jeg felte noen tårer. Halleluja! :D

 

Ha en fantastisk dag, jenter!

Så bra! Deilige nyheter å få! Ha en strålende dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Spennende tider med DPO fremover:) jeg tror enten el var i går eller er i dag. Fikk en liten stigning i tempen i dag (0,2 så kanskje i minste laget). Sengegaloppen fortsetter frem til EL er bekreftet:)

syntes denne tempingen er helt super... man får det liksom ordentlig bekreftet at egget har sluppet når man får stigning :)

bruker du også ff eller?

Ja, veldig kjekt altså! Fin måte å bli kjent med kroppen etter maange år på pilla. Bruker FF ja, men supplerer med clue og kindara også. (App-dilla) ;)

 

haha enda godt det ikke bare er meg som har app dilla :P

jeg har ladytimer, ff og mycalendar :P

 

men ja jeg syntes det er veldig godt med temping og ff, blir faktisk kjent med kroppen og egen syklus på en helt annen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da har jeg vært hos gyn, og så flink han var! Jeg er 10 kilo lettere!

 

Han har tatt celleprøve og kikket med ul og alt så bra ut innvendig. Masse fine egg på høyre side og på venstre side lå det er egg klart som han antok ville slippes i kveld eller i morgen. Mannen skal avlegge sædprøve på risken og jeg skal ta masse blodprøver. Han skal også ta en kikkhullsopr på meg i feb for å sjekke eggledere og for å se etter endometriose, så veldig mye skjer fremover. MEN han var heelt sikker på at vi får barn! <3 Han var bare fantastisk å være hos! Ble så lettet når jeg dro derfra at jeg felte noen tårer. Halleluja! :D

 

Ha en fantastisk dag, jenter!

åå så fantastiske nyheter :) må være godt å komme ut etter en slik legetime med så gode nyheter :)

 

artig og utrolig spesielt at det finnes utstyr som kan se egg og anta når det slippes :)

 

hadde nok gråti noen tårer selv om jeg var deg, hehe

 

ha en fortsatt flott dag :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos gyn, og så flink han var! Jeg er 10 kilo lettere!

 

Han har tatt celleprøve og kikket med ul og alt så bra ut innvendig. Masse fine egg på høyre side og på venstre side lå det er egg klart som han antok ville slippes i kveld eller i morgen. Mannen skal avlegge sædprøve på risken og jeg skal ta masse blodprøver. Han skal også ta en kikkhullsopr på meg i feb for å sjekke eggledere og for å se etter endometriose, så veldig mye skjer fremover. MEN han var heelt sikker på at vi får barn! <3 Han var bare fantastisk å være hos! Ble så lettet når jeg dro derfra at jeg felte noen tårer. Halleluja! :D

 

Ha en fantastisk dag, jenter!

Gratulerer med så fin tilbakemelding :) lykke til flemmover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Liten bloddråpe på papiret idag. Festeblødning? Hadde positiv digital el-test lørdag og søndag.

Oi ja det kan det være :):):) så moro og spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi hannepålandet. Så spennende. Å!dpo er drepen. 3. runde nå. Kjenner jeg ikke er helt mental for dette. Symptomjakt, veksling mellom håp og desperasjon. Tror jeg har entret dpo i dag eller at jeg gjør det imorgen. Mao el i går eller i dag. Hvis el er i dag har vi lagt inn 2 aksjer, hvis den var i går ble det av bare en 1. Så er ikke veldig positiv. Vurderer om jeg skulle ha prøvd wild yam. Lutealfase var bare på 11 dager forrige pp. Litt lite tid for et egg å feste seg. Men må den bestilles på nett? Eller finnes den på f.eks life?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjøpte wild yam på life men aldri turt å ta de :P har grei lengde på syklus så redd for å tukle med det. Jeg er også 1 dpo i dag eller i morgen. Men også bare lagt inn 2 aksjer, og orker ikke i dag :P

 

Spennende Hannepålandet, gleder meg til oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg kjøpte wild yam over nettet og er på dag 2 med dette. Jeg har også kun 11 dagers lutealfase men nå har jeg fått time til utredning i desember for det da men tenkte å prøve en pp med dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er for mye info men jeg trodde jeg har hatt slim i dag.. Lignende el slim men tykkere.. Noen som har vert borti dette?? Jeg er egentlig 2dpo i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ingenting man forteller her inne er for mye info hehe.. Ang det du spurte om, vet jeg dessverre ikke..

 

For helt ærlig og egentlig veldig flaut å si men jeg visste ingenting om verken el slim eller noe form for slim før jeg meldte meg inn her når vi begynte å prøve.. :0

Og jeg har to barn liksom men noe form for el slim og slim generelt har jeg ikke noengang visst noe om :/

*flaut* 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe så bra da 😄

Jeg viste heller ikke om at det het el slim før jeg kikket litt her inne. Men trodde ikke man hadde det etter el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner dere testinga? 3dpo her, og allerede utålmodig;) skal på vinsmaking 8dpo, så tror jeg kommer til å fyre av en test da. Men sjansen for positiv så tidlig er vel uansett liten:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1 uke siden positiv EL test i dag. Men tror jeg hadde El slim onsdag, kommer EL slim etter eggløsning? For testen var jo negativ dagen etter positiv, altså mandag. Er redd jeg har bommet på EL. Men hadde jo EL smerter forrige søndag da EL testen var positiv. Noen som har peiling? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...