Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp, førstegangsprøver2014 3pp, Sitronpus 1pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)

27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp

28. Nov:Augustfrua(1PP etter MA)

29. Nov:

30. Nov:

29/30.Nov: Stch85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, da har min wild yam og bidronninggele ankommet hjemme så får jeg se hvordan det går da :)

 

Takk :)

Etter jobb idag skal jeg svi av el test nr En denne pp.

Er bare på cd9 men nekter å la el slippe unna denne pp så heller en dag el to for tidlig altså :)

 

Spent på om el testen slår ut på ettermiddagen denne gang også :)

Tror jeg skal prøve å la være å teste denne gang, blir jo helt stresset av dette. Men i følge appen jeg har skal jeg ha EL søndag eller mandag og det stemte forrige måned. Har 3 tester igjen liggende så svir vel av de tenker jeg. Denne pp skal jeg prøve å ta det helt rolig, ikke stresse som en gal. Lykke til med EL testingen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drister meg til å melde meg inn i denne tråden!
Men; er virkelig ikke sikker på om jeg er så heldig at jeg får EL denne måneden.

Tok ut hormonspiralen for bare en uke siden (28.okt.), og begynte å blø skikkelig dagen etter.

Vet ikke om det var TR eller ikke, men det var som sagt ganske mye blod som varte i 3 - 4 dager. Mer enn jeg har inntrykk av at er vanlig frafallsblødning eller hva man nå skal kalle det :)

 

Hadde bare hatt spiralen inne i max 6 mnd, og hadde blødninger hver måned hele tiden (og faste blødninger v/spiral = menstruasjon, er det ikke? Som forsvinner litt sånn etterhvert?).

Håper ikke kroppen "rakk" å gå heeelt i dvale :)

Tester med strips nå da, så får vi se når EL kommer og OM den kommer denne mnd.

 

Anyway, jeg har tatt utgangspunkt i syklusen min slik den var før spiralen, og lagt til grunn at det var menstruasjonsblødningen som kom rett etter spiraluttak.

 

Er med andre ord en god del synsing og gjetting og satsing!  : ) Krysser fingre og tær for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg ble gravid 4 mnd etter uttak av hormonspiral :):) og hørtes jo ut som en vanlig mens etter uttak?

 

Men kjekt at man kan følge med ved hjelp av el tester :):)

Velkommen inn i gruppa og masse lykke til med prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der må jeg forlate tråden igjen :P Våknet av en veldig kjent smerte og stikning i morges, og på do fikk jeg mistanken bekreftet: TR har meldt sin ankomst!

 

Lykke, lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Æsj det var kjedelig da sitronsaft.. Men godt tr kom nå da så syklusen din kan stabilisere seg og du kan vente på el og testing :):)

 

Masse lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da er jeg også i gang med el-testingen. To negative så langt. Flere som er i gang?:)

Jeg er igang :) håper og tror jeg får positiv på lørdag kveld /søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnt å teste. Håper virkelig å få det til denne mnd. Pga barnehagestart. Ellers må vi legge prøvinga på hylla, eller satse på at vi får plass uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet i dag veldig svak posetiv så blir nok en til i morgen! Aksjer legges inn hele helgen uansett! Har jo ikke hat noe tid til kos den siste uka så nå er det bare å stå på!!! ☺ 😀 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

El testene mine blir sterkere :) wohoo :) og første aksje innlegg ble gjort tidlig idag når mannen kom hjem fra jobb :) så nå sover mannen mens jeg har fått fyr i peisen, kokt meg kaffe og skal se masse opptak på tvn :)

 

God lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke startet el testing. Har to strips fra sist pp. Har ikke bestilt flere på nett, så får vurdere å kjøpe på apotek ved behov. Tror kanskje el kommer mandag /tirsdag. Problemet er at jeg er sjuk nå. Såpass at jeg virkelig ikke har lyst på noe humping. Dessuten er vi på besøk hos svigers. Men er det med sykdom som ødelegger mest, for soverommet vårt er langt unna alle andre. Vi reiser hjem imorgen og da kommer min bror og skal overnatte hos oss. Vi snakker soverom vegg i vegg og ikke akkurat lydisolert. Så lurer på om alt bare går fløyten nå. Får prøve å hvile mest mulig i dag så kanskje vi kan få til litt aksjelegging i kveld. Er jo siste sjangse for barnehagefristen. Sukk! Dumme politikere som ikke skjønner at de må bygge flere barnehager!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

jeg skal ha el imorgen, men syntes jeg har svært lite eller igrunn ikke noe el slim :/ ikke kom mannen idag tidlig heller så flott detta :(

 

el testene er sterkere men den burde vel slå ut iettermiddag om min el kommer imorgen idet hele tatt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke er i form, Hjertebarn. Håper du blir bedre i løpet av dagen :)

 

Jeg har fått blinkende smilefjes på testen i dag, så håper på El i løpet av de neste dagene nå. Fornøyd med det:) hadde en MA i oktober, og kan jo ofte bli litt kluss med syklusene etter det.

 

Ordner seg, prøver 1984 - fremdeles tid:)

 

Tar dere pause dersom det ikke klaffer denne runden Hannepålandet? Tror ikke bhg-plass er noe problem der vi bor, men synes det er et veldig dårlig opplegg sånn det er lagt opp nå. Tøft nok med prøving som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok El test nå, og den var knall positiv:) Men vet noen når ca egget slippes? Skal jeg fortsette å teste helt til testen er negativ?

 

Er det ikke el 24 - 48 timer etter positiv test? Så kjør på med aksjelegging. Jeg tok ikke flere tester når jeg så at den ble svakere dagen etter el. Så ikke helt poenget med det. (Altså i forrige pp, har ikke testet enda denne pp.)

 

Jeg hadde egentlig tenkt å ta grapefruktekstrakt nå disse dagene før el. Men klarte å glemme brettet hjemme på fredag. Så har ikke fått tatt dem lørdag og litt senere i dag. Jaja. Tviler på at det blir aksjelegging i kveld, for nå begynner samboern å bli dårlig. Jaja. Har ikke helt gitt opp enda, men ser ikke helt ut som det blir noen unge på oss før 2016. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok El test nå, og den var knall positiv:) Men vet noen når ca egget slippes? Skal jeg fortsette å teste helt til testen er negativ?

Er det ikke el 24 - 48 timer etter positiv test? Så kjør på med aksjelegging. Jeg tok ikke flere tester når jeg så at den ble svakere dagen etter el. Så ikke helt poenget med det. (Altså i forrige pp, har ikke testet enda denne pp.)

 

Jeg hadde egentlig tenkt å ta grapefruktekstrakt nå disse dagene før el. Men klarte å glemme brettet hjemme på fredag. Så har ikke fått tatt dem lørdag og litt senere i dag. Jaja. Tviler på at det blir aksjelegging i kveld, for nå begynner samboern å bli dårlig. Jaja. Har ikke helt gitt opp enda, men ser ikke helt ut som det blir noen unge på oss før 2016. :-(

 

Takk for svar :) Blir helt frustrert av EL føler jeg. Men når skal man begynne å regne dpo dager ? Har en EL test igjen og den skal jeg ta i morgen, og er den negativ kan jeg vel begynne å regne dpo? 

 

Ikke gi opp håpet, samboeren din kan fort bli frisk :) Krysser fingrene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilefjes på el test idag! Noen dager for tidlig (dag11 i syklus). Aksjelegging igår og har bestillt mannejus til kvelds. Tester etter el imorgen og, da vet jeg mer hvordan vi ligger an.

Har fått positiv test 3 dager tidligere selv om man kun skal få to...

 

Lykke til med babylaging da damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tok El test nå, og den var knall positiv:) Men vet noen når ca egget slippes? Skal jeg fortsette å teste helt til testen er negativ?

Er det ikke el 24 - 48 timer etter positiv test? Så kjør på med aksjelegging. Jeg tok ikke flere tester når jeg så at den ble svakere dagen etter el. Så ikke helt poenget med det. (Altså i forrige pp, har ikke testet enda denne pp.)

 

Jeg hadde egentlig tenkt å ta grapefruktekstrakt nå disse dagene før el. Men klarte å glemme brettet hjemme på fredag. Så har ikke fått tatt dem lørdag og litt senere i dag. Jaja. Tviler på at det blir aksjelegging i kveld, for nå begynner samboern å bli dårlig. Jaja. Har ikke helt gitt opp enda, men ser ikke helt ut som det blir noen unge på oss før 2016. :-(

Takk for svar :) Blir helt frustrert av EL føler jeg. Men når skal man begynne å regne dpo dager ? Har en EL test igjen og den skal jeg ta i morgen, og er den negativ kan jeg vel begynne å regne dpo?

 

Ikke gi opp håpet, samboeren din kan fort bli frisk :) Krysser fingrene :)

Hm, eggløsningstest kommer vel rett etter LH stigningen, så har du negativ test kan du vel trygt telle DPO derfra. Men ingen ekspert:) Temper selv, og da regnes EL og Dpo fra når tempen stiger igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en el test i dag. Negativ. Så da roer jeg ned og bruker morgendagen på å bli frisk og så aksjelegging på kvelden. Satse på at det går i orden. Er jo ikke det smarteste å stresse med å bli gravid. Virker jo oftest mot sin hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp, førstegangsprøver2014 3pp, Sitronpus 1pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)

27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp,2guttaboys,

28. Nov:Augustfrua(1PP etter MA)

29. Nov:

30. Nov:

29/30.Nov: Stch85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super spent! !!

Tenk om det klaffer denne mnd a jenter??? :)

Masse mmasse lykke til!!

Samboeren her virker veldig klar, når han får vite hvilke dager jeg har el...ja da blir det full fres i halmen for å si det sånn!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...