Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 1 uke siden positiv EL test i dag. Men tror jeg hadde El slim onsdag, kommer EL slim etter eggløsning? For testen var jo negativ dagen etter positiv, altså mandag. Er redd jeg har bommet på EL. Men hadde jo EL smerter forrige søndag da EL testen var positiv. Noen som har peiling? :)

 

Har hørt at kroppen noen ganger setter i gang en ekstra eggløsning om egget ikke løsner ved ordinær el. Men vet ikke. Er ingen ekspert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her starter teste-festen neste fredag!!! ikke lenge igjen nå!!! ☺

Hvorfor teste så tidlig?

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Her starter teste-festen neste fredag!!! ikke lenge igjen nå!!! ☺

Hvorfor teste så tidlig?

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Hvis noen ønsker det så har vel ingen anonym med det?!? Spør med nick a? Se hvor tøff du er 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Da er vi også inne i 3 pp - og som nevnt tidligere her - alle gode ting er tre ;) 

Blir spennende og følge dere og krysser fingre for at samtlige i gruppen får gleden av positivt resultat.

Lykke til :)

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp, førstegangsprøver2014 3pp, Sitronpus 1pp
25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp
26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)
27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp,2guttaboys,
28. Nov:Augustfrua(1PP etter MA)
29. Nov:
30. Nov: Maammaa 3pp
29/30.Nov: Stch85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke spydde ment. Bare lurer på hvorfor man tester før ikm? Ser noen starter på 8 dpo ol, og det er vel få som får positiv så tidlig..

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm forrige pp trodde jeg at jeg hadde masse sumptomer men var ikke gravid ( sef siden jeg er her nå :P hehe )
men må er jeg 5dpo og har det fortreffelig normalt.... så lørdagen kan jo ikke komme fort nok :) hehe tror jeg svir av 1 testen da på 10 dpo.. og mulig andre på tirsdagen for da er jeg 13 dpo :) skal til kiropraktor den dagen så tester meg nok uansett da iih behandlingen jeg tar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også veldig normalt. .ingen mistanke om noe her!! :)

(Sikkert derfor jeg tenker at nå sitter'n) hehe

Lykke til skogfrua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det også veldig normalt. .ingen mistanke om noe her!! :)

(Sikkert derfor jeg tenker at nå sitter'n) hehe

Lykke til skogfrua :)

samme tenker jeg :P hehe

Lykke til til deg og 2guttaboys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig mensmurring og føler meg oppblåst i magen. Trøtt er jeg og. Sukk! Jeg som ikke skulle gå inn i dpoland-fella og starte symptomjakt. Igjen; Sukk! Men nå lurer jeg faktisk på om jeg er smelt på tjukka. Åååååh! Kunne ønske vi kunne spole frem de kommende dagene. Mye lettere å takle negativt svar uten disse dpo-dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier no hjerte<3barn :)
mensmurringene kom her etter innlegget ble skrevet :P men er bare 5 dpo.
skulle også ønske jeg gikk inn i dpoland men 3 stykker med samme følelse.... tør vi håpe på tre klare + ? hadde vert sååååå morsomt :) selv om min IKM ikke er før onsdag26...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også jaktes det på symptomer;) Jeg er 4dpo i dag, har ganske mye våt utflod og føler meg litt sår på innsiden av magen (om dere skjønner?). Høres det kjent ut for noen? Ingen barn fra før, og forrige graviditet var en BO så litt lite å sammenligne med. Er vel egentlig altfor tidlig å kjenne noe uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke så mye fra dpoland den gang da jeg faktisk var gravid. Annet enn at puppene ble større og ømme. Om jeg hadde andre symptomer vet jeg ikke. Gikk så fort sist gang også. Tok ut (kobber)spiral mandag, eggløsning onsdag / torsdag, og jommen ble jeg ikke gravid da. Med verdens nydeligste gutt selvfølgelig!

 

By the way så tror jeg at min ikm må flyttes, men litt usikker på hvor mye. Tror el var fredag eller lørdag. Så er vel nå bare 2 eller 3 dpo og ALTFOR tidlig å merke noen form for symptomer :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få en kvise ( ja vet jeg er heldig) før mens, men nå har det poppet opp 7 st bare rundt munn.... Blir gaaal hater jo kviser :( flere som plutselig har fått masse kviser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg pleier å få en kvise ( ja vet jeg er heldig) før mens, men nå har det poppet opp 7 st bare rundt munn.... Blir gaaal hater jo kviser :( flere som plutselig har fått masse kviser?

Jepp her har det poppa ut og jeg har ikke hatt kviser før faktisk før forrige pp som endte med kjemisk så foreløpig tar jeg det imot med glede 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Må nok tas med en klype salt, men En hudpleier sa til meg at kviser i halvpartiet er hormonkviser - så absolutt et godt tegn;)

Hehe derfor er de foreløpig tatt godt imot.. Om det derimot tr kommer så kan jeg legge til kviser som symptom rundt disse dagene før ikm.. Men fikk det forrige pp også som endte i kjemisk så hvem vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Må nok tas med en klype salt, men En hudpleier sa til meg at kviser i halvpartiet er hormonkviser - så absolutt et godt tegn;)

Hehe derfor er de foreløpig tatt godt imot.. Om det derimot tr kommer så kan jeg legge til kviser som symptom rundt disse dagene før ikm.. Men fikk det forrige pp også som endte i kjemisk så hvem vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Må nok tas med en klype salt, men En hudpleier sa til meg at kviser i halvpartiet er hormonkviser - så absolutt et godt tegn;)

Hehe derfor er de foreløpig tatt godt imot.. Om det derimot tr kommer så kan jeg legge til kviser som symptom rundt disse dagene før ikm.. Men fikk det forrige pp også som endte i kjemisk så hvem vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Må nok tas med en klype salt, men En hudpleier sa til meg at kviser i halvpartiet er hormonkviser - så absolutt et godt tegn;)

Hehe derfor er de foreløpig tatt godt imot.. Om det derimot tr kommer så kan jeg legge til kviser som symptom rundt disse dagene før ikm.. Men fikk det forrige pp også som endte i kjemisk så hvem vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...