Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Denne pp går nok ikke :( el imorgen og prøvd to ganger idag med aksjeinnlegg men han klarer ikke :(:( aldri skjedd før...

 

*mistet mot og humør*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste her inne om noen som hadde samme problem prøver1984. De løste det med at han kunne ordne seg selv i ro og mak, og så samlet de opp mannejuicen i en sprøyte...ja du skjønner tegninga. Om dere gjør det en gang så kanskje dere får bort prestasjonsangsten hans?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pp går nok ikke :( el imorgen og prøvd to ganger idag med aksjeinnlegg men han klarer ikke :(:( aldri skjedd før...

 

*mistet mot og humør*

prøv igjen i morgen! ☺ da klarer han det sikkert!😊

Samme skjedde her for en stund siden 🙊 men dagen etter scora han mål😂😄😛

Så du må ikke gi opp enda!!!😤😀😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi her var det et par dager siden jeg hadde vert :) så morro og lese om dere andre her. jeg har selv hatt store mengder med EL slim i helgen, har lagt inn aksjer i hele helgen :) mannen er i ekstase for at vi har en EL uke forran oss :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. De er jo ikke maskiner disse mannfolka. Men forrige kid ville ikke mannen vite når el var.

 

Ny positiv test idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett for mannfolka heller nei. Kom selv i skade for å snakke om el-slim; ingen party starter;)

 

blinkende smilefjes for andre dag på rad her, håper på stillestående fjes i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste pp fremover skal ikke min kjære få vite noe ;)

noe spesiell grunn til det? siden du nevner neste?

jeg håper ikke på noe neste nå :D for noen her ikke på IKM 48 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Neste pp fremover skal ikke min kjære få vite noe ;)

noe spesiell grunn til det? siden du nevner neste?

jeg håper ikke på noe neste nå :D for noen her ikke på IKM 48 :D

Ja for har skikkelig dårlig følelse denne pp. Tror min mann får sperre hele denne pp..

Dvs er jo lov å håpe på aksjeinnlegg ikveld men etter igår har jeg ikke trua denne pp..

 

Derfor sier jeg neste pp hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Neste pp fremover skal ikke min kjære få vite noe ;)

noe spesiell grunn til det? siden du nevner neste?

jeg håper ikke på noe neste nå :D for noen her ikke på IKM 48 :D

Ja for har skikkelig dårlig følelse denne pp. Tror min mann får sperre hele denne pp..

Dvs er jo lov å håpe på aksjeinnlegg ikveld men etter igår har jeg ikke trua denne pp..

 

Derfor sier jeg neste pp hehe

 

ikke ta sorgene på forskudd nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Nei da.. Skal ikke det.

Men føler det kan bli lettere for meg om jeg har den innstillingen denne pp ;)

 

Uansett har vi fått time til spesialist på infertilitet 3.desember så har jo et håp derfor da :) har for kort lutealfase :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv EL test i går og negativ i dag, har hatt en del smerter i venstre side av mage og rygg i går. Så tenker at EL har vært. Skal jeg regne med at jeg er 1 dpo i dag da? :) Lykke til alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hehe jeg sendte mld til min kjære og sa at nå er babylaginga over for denne måneden så ikveld ville jeg ha han kun for han hehe..

 

Og gjett om ikke han var klar a :)

 

Så iogmed el ikke har vært enda så kanskje det er håp denne pp allikevel :)

 

Regner ikke med min kjære stresser og føler presset nå som han vet babyprosjektet er over for denne pp :) lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

1xxjmh.jpg

 

Jada, denne er vel positiv nok til å anta el kommer imorgen ca :) så om min kjære gikk på min sms om at baby prosjekt denne måneden er over og jeg nå bare vil ha kos for kos så er det godt med håp denne pp allikevel :)

 

Skal prøve på både ikveld og imorgen tidlig for da har nemlig begge to fri så hva passer vel bedre enn morgenkosen på el dagen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1xxjmh.jpg

 

Jada, denne er vel positiv nok til å anta el kommer imorgen ca :) så om min kjære gikk på min sms om at baby prosjekt denne måneden er over og jeg nå bare vil ha kos for kos så er det godt med håp denne pp allikevel :)

 

Skal prøve på både ikveld og imorgen tidlig for da har nemlig begge to fri så hva passer vel bedre enn morgenkosen på el dagen :):)

Så bra!!!☺😆

her har det bare vært en svak posetiv El test i dag!.. men mannen jobber overtid og er på jobb enda så satser på sterkere El test i morgen å litt kos da! Har lagt inn aksjer annen hver dag forje uke (sist i går🙊)

Så håper og treffe på uansett!!!😆😊☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hehe med annenhver dag så må dere jo treffe uansett :) men tester du etter el på morgenen og kveld? Jeg får kun positive el tester på kvelden jeg. Hadde ganske svak el test Kl 06 idag og super positiv nå Kl 20 :)

 

Hehe håper du får pos el test meeeens mannen din er hjemme og ikke på overtid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen så jo veldig lovende ut:) hatt blinkende smilefjes på CB digitaltest to dager, så håper på el onsdag/torsdag. Vi har hatt sex annenhver dag, men lurer på å dra opp tempoet litt nå. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke til å legge mer aksjer denne pp. Gubben vil gjerne ha jente. Så da har vi gjort vårt for denne gang. Håper den sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Vi kommer ikke til å legge mer aksjer denne pp. Gubben vil gjerne ha jente. Så da har vi gjort vårt for denne gang. Håper den sitter.

Det håper jeg også den gjør for dere:)

Når dere prøver på jente, når er siste aksjeinnlegg da før el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Den testen så jo veldig lovende ut:) hatt blinkende smilefjes på CB digitaltest to dager, så håper på el onsdag/torsdag. Vi har hatt sex annenhver dag, men lurer på å dra opp tempoet litt nå. Hva gjør dere?

Hadde to dager før el og dagen etter el forrige pp, den resulterte i kjemisk graviditet, så det var ikke rette måten hehe,

Denne pp har vi bare hatt ett aksjeinnlegg for to dager siden, igår presterte han jo ikke :o men denne pp blir det to dager før el, dagen før el og på el (imorgen) og onsdag om jeg er heldig :P

 

Hører noen sier annenhver dag er best mens andre sier hver dag.. Så gudene vet :P

Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe med annenhver dag så må dere jo treffe uansett :) men tester du etter el på morgenen og kveld? Jeg får kun positive el tester på kvelden jeg. Hadde ganske svak el test Kl 06 idag og super positiv nå Kl 20 :)

 

 

 

Hehe håper du får pos el test meeeens mannen din er hjemme og ikke på overtid ;)

Tester på ettermiddag/kveld men blir nok en på morgen i morgen også!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...