Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer fælt på hva som skjer her. Fortsatt ingen tr, men veldig øm og mensmurringer. Er like spent hver gang jeg går på do. Nå syntes jeg murringene har vart lenge. Syntes det er rart at det ble negativ gt i dag. Men smører meg med tolmodighet og forbereder meg på at jeg ikke er gravid. Så får de neste dager vise. Noen som vet hvor lenge etter festeblødning gt blir positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til her. Ikm 30, men har testet svakt positivt i går og i dag med Clearblue sin test. Så visst alt går bra er termin 14 august 2015:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tr her enda heller :( og murringene mine varte vel 5 min :P aner ikke hva som skjer med kroppen nå.... Har alltid mye smerter, løs mage og migrene før tr, og nå, ingenting... Uff, håper virkelig ikke kroppen min går helt i streik nå. Er på dag 32, men bare 1 dag iver ikm, men føles ikke ut som tr er litt i nærheten.

 

Gratulerer til deg, lykkeligmamma! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer lykkelig mamma til 4 :)

 

Ohana, så kjipt at avklaringen lar vente på seg. Er man ikke gravid vil man jo bare få vite det med en gang - denne ventinga driver enn jo gal!

 

Selv er jeg 15dpo i dag, smått med symptomer både ift tr/graviditet (bortsett fra heftige svettetokter i natt). Strekene som dukker opp på testene er så svake at jeg tror jeg innbiller meg dem, og blir ikke sterkere - så nå får kroppen bestemme seg, vil ha sterk strek eller tantebesøk umiddelbart takk! Dagens utblåsning;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom tr, sammen med noen h******* smerter!! :o Har sen vakt i dag, så tatt to paracet og lagt meg litt så jeg klaret vakten min senere. Men glad hu kom, var redd jeg måtte vente i en evighet jeg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ariie og lykkelige mamma til 4.

Kjenner meg igjen i strikkingen ariie har samme selv. Men her kom tr en halv dag etter set har det bare vert spotting.. Og jeg som alltid får super vondt og masse. Har nå så og si ingenting og stikkende smerter innimellom. Helt ulikt meg. Kvalm er jeg og på kvelden.. Men er så glad på deres vegne dere som har testet positivt 😄😄😄👏🎉👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...