Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet POSITIVT 13.30 i dag :) Er 1 dag over IKM og forventet ikke positiv test, så ble helt satt ut når den var positiv :) Testet med CB og den ble super positiv før jeg fikk sett ordentlig på den. 

 

Jeg hadde flere symptomer forrige måned enn nå, trodde TR skulle komme hvert øyeblikk. Har hatt menssmerter i magen mest på venstre side og vondt på venstre side av ryggen, og det har jeg hatt siden søndag. Har også vært helt enormt oppblåst, og stikking i navlen begynte i går kveld. 

 

Nå er jeg super glad, og håper alt går bra :)

 

Lykke til alle dere andre, håper på mange flere positiv tester her inne :)

Gratulerer :) Får håpe du satt gang på en positive utvikling denne uken! Jeg testet igjen idag, men vet ikke helt om jeg synes "streken" ble noe mer synlig enn igår (jeg ser sååå nøye på den at jeg er redd det bare er ønsketenkning). Er fremdeles bare 11/12 dpo, så jeg holder mote oppe - enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ny med positive test 😄 her kom tr i dag ikke veldig mye og ikke smerter som jeg pleier å ha men. Klar for ny pp men ikke mye positiv om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg forvirret av kroppen min. Beklager om dette blir formye eller ufine detaljer, men må si det til noen og mannen forstår ikke dette uansett 😜 jeg sa tidligere i dag at tr dukket opp par timer senere enn normalt da den pleier å være der når jeg står opp på morran. Og blør alltid masse første dagen, så når jeg så blod på papiret satte jeg i en propp 😛 hehe men når jeg skulle bytte var det nesten ikke noen ting på den kun litt brunlig utflod aktig greier.. Det er jo mange timer siden nå og har ikke blødd etterpå... Bør jeg ta en ny test eller bare vente å se om tr kommer tilbake? forstår ikke dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg forvirret av kroppen min. Beklager om dette blir formye eller ufine detaljer, men må si det til noen og mannen forstår ikke dette uansett jeg sa tidligere i dag at tr dukket opp par timer senere enn normalt da den pleier å være der når jeg står opp på morran. Og blør alltid masse første dagen, så når jeg så blod på papiret satte jeg i en propp hehe men når jeg skulle bytte var det nesten ikke noen ting på den kun litt brunlig utflod aktig greier.. Det er jo mange timer siden nå og har ikke blødd etterpå... Bør jeg ta en ny test eller bare vente å se om tr kommer tilbake? forstår ikke dette....

Du bør teste en gang til. Hvor mange dpo er du? En typisk blødning som dukker opp mellom 10-og 12 dpo... når man er gravid.

Jeg har lest alt som finnes på nett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange tester 😛 har ikm i dag... Det som forundrer meg... Kanskje vente til i morgen? Eller teste nå?

Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange tester har ikm i dag... Det som forundrer meg... Kanskje vente til i morgen? Eller teste nå?

Ja ville testet på morgenurin. Kan jo også hende at el er litt forskøvet vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester i morgen tidlig, var på do nå og da kom det litt blod. Men bare et tørk så er det borte.. Er bare så ulikt meg det her. Men nå kjøpte jeg nye g-tester og el-tester i dag så er klar for ny pp uansett 😄 da skal det testes etter el også 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sykluser har klusset siste 2 runder. Hadde det akkurat sånn selv forrige runde. Tok en uke før den vanlige enorme blødningen kom. Og tilsammen 14 dager tr. Men håper for din del at det er snakk om noe annet.

 

Her begynner dpo land for alvor å kødde med hodet mitt. Ingen tr og nå innbiller jeg meg at disse mensmurringene er annerledes enn ellers. Så nå kan jeg ikke vente til imorgen og til den morgenurinen. Skulle jo egentlig fått tr i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen :) Har ikke helt sunket inn ennå! Har fortsatt mensmurringer, men det er visst normalt har jeg googlet meg fram til :) 

 

Følger spent med på de positive testene som kommer nå snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :) Har ikke helt sunket inn ennå! Har fortsatt mensmurringer, men det er visst normalt har jeg googlet meg fram til :) 

 

Følger spent med på de positive testene som kommer nå snart :)

 

Det er normalt og vil fortsette en stund fremover. Er livmora di som vokser. Jeg husker fra graviditet at det lignet på mensmurring, men nå i dag klarer jeg ikke skille de to fornemmelsene fra hverandre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer:)

 

Nå holder jeg på å bli smått gal - er 14dpo i dag. På billigtester har jeg hatt en svak strek de siste dager, men alle har kommet etter tidsfristen, og ikke blitt noe sterkere med dagene. Gikk tom for tester tirsdag og testet derfor ikke i går. I dag tok jeg en apotek 1 test og mener at jeg ser en liiten strek. Den er så svak at mannen mener han ikke ser noe. Denne kom innen fristen. Har gjort en forsøk på å legge bilde inn i galleriet - ser dere streken? Og kan det bare være sånn evap line som det skrives en del om? Syntes den burde vært sterkere nå dersom den var positiv. Blir så forvirret - veldig redd for å skru opp forventingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke helt å se noen strek, men det kan jo også være bilde. Ville ventet 2 dager og tatt ny test. Hcg-nivået skal jo dobles annenhverdag.

 

For min del er det hverke tr eller noen positive tester å hente. Snakk om blendahvit test. Så nå skjønner jeg lite. Mulig denne syklusen bare fortsetter å være på tur. Har hatt mye murringer og føler meg øm og litt oppblåst i magen. Det er jo symptomer som kan passe på graviditet og mens. Så ikke vet jeg. Har ingen flere tester hjemme. Vurdere kjøpe en imorgen om det fremdeles ikke er tegn til tr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke helt å se noen strek, men det kan jo også være bilde. Ville ventet 2 dager og tatt ny test. Hcg-nivået skal jo dobles annenhverdag.

For min del er det hverke tr eller noen positive tester å hente. Snakk om blendahvit test. Så nå skjønner jeg lite. Mulig denne syklusen bare fortsetter å være på tur. Har hatt mye murringer og føler meg øm og litt oppblåst i magen. Det er jo symptomer som kan passe på graviditet og mens. Så ikke vet jeg. Har ingen flere tester hjemme. Vurdere kjøpe en imorgen om det fremdeles ikke er tegn til tr.

Takk for at du tittet :) Den er veeldig svak, og ikke noe sterkere enn det billigtestene har vært tidligere denne uka. Testet derfor mest i dag for å få endelig bekreftet at det ikke var noe på gang. Ble defor veldig forvirret når jeg klarte å skimte meg til en slags strek. Men burde etter min mening vært langt tydeligere. Testet positivt dag 23 når jeg var gravid tidligere i høst, og nå er jeg på dag 28. Rimer liksom ikke helt. Men får bare ta tiden til hjelp, IKM i morgen :)

 

Lever i spenning du også skjønner jeg;) Ariie over skriver også om murringer, så høres jo lovende ut så lenge tanta holder seg borte:) Håper du får positiv test i løpet av helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg kan skimte streken! Veldig, veldig svak, da. Vente og se - ingen graviditeter er jo like ;)

Takk for at du tittet:) Ja, er veeeelig svak så får bare ta tiden til hjelp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tr ankommet for fulle seil....
så ny pp i des. men possitiv g test på julaften hadde vert en fin gave det også :)
Selv om humøret er på bånn livet er kiipt og alt det der... ikke blitt så skuffet før for og ikke treffe pp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da er tr ankommet for fulle seil....

så ny pp i des. men possitiv g test på julaften hadde vert en fin gave det også :)

Selv om humøret er på bånn livet er kiipt og alt det der... ikke blitt så skuffet før for og ikke treffe pp....

Uff det var leit :( fikk nøyaktig samme følelse når Tr ankom denne pp. Som du sier her.. Så jeg har nå skjønt jeg må roe ned det hodet mitt betraktelig :(

 

Men da får vi satse på julespire begge to og tenk for en fantastisk følelse om du kunne fått positiv test på julaften da :):):) Krysser fingrene for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er tr ankommet for fulle seil....

så ny pp i des. men possitiv g test på julaften hadde vert en fin gave det også :)

Selv om humøret er på bånn livet er kiipt og alt det der... ikke blitt så skuffet før for og ikke treffe pp....

Uff det var leit :( fikk nøyaktig samme følelse når Tr ankom denne pp. Som du sier her.. Så jeg har nå skjønt jeg må roe ned det hodet mitt betraktelig :(

 

Men da får vi satse på julespire begge to og tenk for en fantastisk følelse om du kunne fått positiv test på julaften da :) :) :) Krysser fingrene for oss begge :)

 

Sier noe prøver 1984 :)

jeg har bestemt meg for og prøve en mnd meg eggløsninngstester og se om det gir noe possitivt utslag.

Jeg har og bestilt time hos legen anng at vi ikke blir gravide.. er et år siden jeg sluttet på pille men vil ha bekreftet at alt er ok med kroppen.

Så får se hvordan dette bærer.

kan jo fort klaffe den ppen da det er i julestria og fokuset lettere kan flyttes over på noe annet :)

ironisk nok fikk jeg time lillejulaften og hadde forventet ikm 25 des :P nå som tr var en dag sen er den 27 des? ihht kalender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrive litt om symptomene jeg har hatt i dpo land og nå. Denne pp har jeg hatt minst symptomer, og har heller ikke følt på meg at jeg var gravid. 

 

De første dagene i dpo land hadde jeg ingen tydelige symptomer. Ca 10 dpo kom svake mensmurringer, og jeg begynte å bli veldig tørst. Tenkte at tørsten bare kom av noe jeg hadde spist, men den har bare blitt verre denne uken. 

 

11 dpo kjente jeg at det stakk eller klødde svakt på brystvortene, ikke vondt i brystene har fortsatt ikke det. 

 

12 dpo hadde jeg kraftige mensmurringer, føltes helt vanlig ut og jeg tenkte at nå kommer tanta.

 

13 dpo var mensmurringene noe mildere, men mest vondt på venstre side av rygg og mage. Fikk også øresus i høyre øret og har det fortsatt. 

 

IKM dagen var fortsatt det samme, og noe mer ganske hvit utflod. 

 

15 dpo murret det ganske langt nede på begge sidene av magen og boblet nesten som rumling i magen, men på en annen måte.

Stakk også veldig mye i navlen, noe som var veldig ubehagelig. Tenkte at jeg mått kjøpe en test og fikk positiv :)

 

Har også stukket en del nedentil de siste dagene, akkurat som om det har klødd veldig inni der. 

 

Har ikke hatt de vanlige symptomene (enda) som trøtt, ømme bryster, kvalme osv. 

 

Noen flere med positive?? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...