Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikm imorgen. Fortsatt ikke noen tr, men kjennes ut som at den er like rundt hjørnet. Og hva skjer, jo her slår migrenen til. Mao ikke helt fått utelukket graviditet slik at jeg ikke vet helt sikkert om det er trygt å ta medisin. Jaja. Noe skal det jo alltid være. Hører med til historien at sist anfall var juli 2013. Før jeg ble gravid med gutten min hadde jeg ofte anfall. Men det ble det helt slutt med under graviditet. Så det gjør at jeg får forsterket mistanke om at jeg ikke er gravid. Men igjen, er ikke villig til å ta den risikoen. Så da blir det å holde ut migrene medisinfri. Sukk!! Håper jeg får sove i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, men ingen TR. Har ikke spottet noe heller, det pleier jeg alltid å gjøre 2 dager i forveien. Men hadde kraftige mensmurringer i hele går, men i dag har de vært ganske svake. Føler på hele meg at TR kommer, har ikke testet enda.

 

Håper noen får positiv test snart nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm imorgen. Fortsatt ikke noen tr, men kjennes ut som at den er like rundt hjørnet. Og hva skjer, jo her slår migrenen til. Mao ikke helt fått utelukket graviditet slik at jeg ikke vet helt sikkert om det er trygt å ta medisin. Jaja. Noe skal det jo alltid være. Hører med til historien at sist anfall var juli 2013. Før jeg ble gravid med gutten min hadde jeg ofte anfall. Men det ble det helt slutt med under graviditet. Så det gjør at jeg får forsterket mistanke om at jeg ikke er gravid. Men igjen, er ikke villig til å ta den risikoen. Så da blir det å holde ut migrene medisinfri. Sukk!! Håper jeg får sove i natt.

Forstår deg veldig godt, hadde gjort det samme. Er selv dårlig, prøver ikke å ta så mye smertestillende. En vennine av meg som har migrene fikk det mye i førsten av svangerskapet, så kan jo være et symptom :) 

 

Masse lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spennende da, Maammaa! Krysser fingre for deg i morgen :D

 

Takk :)

Hvor er du i dpo-land? Og når tenker du å teste?

*lykke til*

Ikm på torsdag, tenkte å teste fredag/lørdag. Føler oftest at tr kommer, men får jo håp av å til:P er blandt annet veldig hard i magen, som jeg aldri er før tr. Blir gjerne dårlig i magen 5-6 dager før tr. Men samtidig syntes jeg det lukter litt "mens" av urinen. Sorry detaljer :P må bare lufte tankene. Hadde litt murringer i dag, men de forsvant etter 30 min, også har jeg ømme pupper, men det har jeg jo hatt de 2 siste pp'ene også... Jaja, er det rart man blir tullete! Hadde vært deilig å slippe opr og evt prøverør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med flere med IKM senere denne uka :) krysser fingre for dere alle:)

 

Selv 12 dpo i dag, negativ test, men nok en gang svak strek etter tidsfristen. Tom for tester - så nå får jg bare ta tida til hjelp;) kjennes ut som tr er på vei uansett;)

 

God natt damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm imorgen. Fortsatt ikke noen tr, men kjennes ut som at den er like rundt hjørnet. Og hva skjer, jo her slår migrenen til. Mao ikke helt fått utelukket graviditet slik at jeg ikke vet helt sikkert om det er trygt å ta medisin. Jaja. Noe skal det jo alltid være. Hører med til historien at sist anfall var juli 2013. Før jeg ble gravid med gutten min hadde jeg ofte anfall. Men det ble det helt slutt med under graviditet. Så det gjør at jeg får forsterket mistanke om at jeg ikke er gravid. Men igjen, er ikke villig til å ta den risikoen. Så da blir det å holde ut migrene medisinfri. Sukk!! Håper jeg får sove i natt.

jeg har selv migrene og ei jeg kjemmer har det og, hun er tilfelig gravid og har fått informasjon av legen at Gravide og ammende kan ta imigran nesespray.

om det fortsatt er nødvendig for deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forventet ikm i dag, og etter to negative tester lørdag og mandag hadde jeg forventet og våkne med tr i dag. ( pleier altid og dukke opp tidlig på morgenen)

Nå er hun ikke her........ skal sies at jeg har litt mens vondt men halloooo hater og vente, nå har jeg ventet i 14 dager på at du ikke skal komme og når du da pleier og komme så kommer du ikke!!!! nå vil jeg bare ha det slik at vi kan møte ny pp og ny ikm 52...

Haff beklager utblåsningen men :P må til en gang i blant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikm imorgen. Fortsatt ikke noen tr, men kjennes ut som at den er like rundt hjørnet. Og hva skjer, jo her slår migrenen til. Mao ikke helt fått utelukket graviditet slik at jeg ikke vet helt sikkert om det er trygt å ta medisin. Jaja. Noe skal det jo alltid være. Hører med til historien at sist anfall var juli 2013. Før jeg ble gravid med gutten min hadde jeg ofte anfall. Men det ble det helt slutt med under graviditet. Så det gjør at jeg får forsterket mistanke om at jeg ikke er gravid. Men igjen, er ikke villig til å ta den risikoen. Så da blir det å holde ut migrene medisinfri. Sukk!! Håper jeg får sove i natt.

 

jeg har selv migrene og ei jeg kjemmer har det og, hun er tilfelig gravid og har fått informasjon av legen at Gravide og ammende kan ta imigran nesespray.

om det fortsatt er nødvendig for deg da :)

Sumatriptan kan man også ta når man er gravid. Sliter med migrene selv så ba legen om noe som ikke var farlig å ta når man er gravid eller prøver :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikm imorgen. Fortsatt ikke noen tr, men kjennes ut som at den er like rundt hjørnet. Og hva skjer, jo her slår migrenen til. Mao ikke helt fått utelukket graviditet slik at jeg ikke vet helt sikkert om det er trygt å ta medisin. Jaja. Noe skal det jo alltid være. Hører med til historien at sist anfall var juli 2013. Før jeg ble gravid med gutten min hadde jeg ofte anfall. Men det ble det helt slutt med under graviditet. Så det gjør at jeg får forsterket mistanke om at jeg ikke er gravid. Men igjen, er ikke villig til å ta den risikoen. Så da blir det å holde ut migrene medisinfri. Sukk!! Håper jeg får sove i natt.

 

jeg har selv migrene og ei jeg kjemmer har det og, hun er tilfelig gravid og har fått informasjon av legen at Gravide og ammende kan ta imigran nesespray.

om det fortsatt er nødvendig for deg da :)

Det er ingen migrenemedisiner som er utprøvd på gravide (av etiske grunner), så ingen medisiner kan anbefales. Men legene kan ta individuelle vurderinger om medisiner bør gies pga mye migrene. Er jo viktig at den gravide har det bra. For min del virker ikke migrenemedisin så innmari bra, så da oppveier ikke det risiko for å ta medisinene. Og jeg ville aldri tatt det i 1. trimester når det meste av utviklingen til barnet foregår. Og for det siste så har jeg ikke imigran nesespray. :-p Har imigran sprøyte, men den venter jeg med. Fikk sove i natt, så ikke veldig synd på meg :-p

 

I dag er den store ikm dagen. Nå har syklusen de siste to runder vært litt ustabil. Men skjer det ikke noe i dag tror jeg rett og slett at jeg svir av en gt på morgenurin imorgen. Hadde ikke lyst å ta gt i dag. Skuffelse på en dag med migrene er ikke det samme som skuffelse på en normal dag.

 

Anonymous poster hash: 663a1...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidde forresten av en test nå, og den var negativ.... :( som alltid klarte jeg til slutt å si til meg selv at jeg kanskje var gravid, men nok en gang kom skuffelsen :( masse lykke til dere som fortsatt venter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidde forresten av en test nå, og den var negativ.... :( som alltid klarte jeg til slutt å si til meg selv at jeg kanskje var gravid, men nok en gang kom skuffelsen :( masse lykke til dere som fortsatt venter! :)

Ikke gi opp helt enda! Mange som ikke tester positivt før Ikm:) krysser fremdeles fingre for deg:) god klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svidde forresten av en test nå, og den var negativ.... :( som alltid klarte jeg til slutt å si til meg selv at jeg kanskje var gravid, men nok en gang kom skuffelsen :( masse lykke til dere som fortsatt venter! :)

Lykke til videre kjære deg. Du er fantastisk god som fortsatt er ved godt mot. 

Du blir en god mamma en dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Svidde forresten av en test nå, og den var negativ.... :( som alltid klarte jeg til slutt å si til meg selv at jeg kanskje var gravid, men nok en gang kom skuffelsen :( masse lykke til dere som fortsatt venter! :)

 

Lykke til videre kjære deg. Du er fantastisk god som fortsatt er ved godt mot. 

Du blir en god mamma en dag <3

Takk Bellanie! Vet at vi får hjelp nå, så det er jo godt. Hadde aldri trodd at det vi skulle havne her, ikke gravid og det tar så lang tid. Vi traff jo tross alt blink første pp. Men gyn har lovet meg at vi får en baby, så stoler jeg på han. Men jeg er lei meg, så mange rundt meg for tiden som er gravide, så det er påminnelse kontstant. Men nå kommer jeg nok til å ta en pause fra forumet, så får jeg følt på hvordan det er. Kanskje ikke hver dag vil dreie seg om baby da?..

Sender deg masse lykkestøv, Bellanie <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Svidde forresten av en test nå, og den var negativ.... :( som alltid klarte jeg til slutt å si til meg selv at jeg kanskje var gravid, men nok en gang kom skuffelsen :( masse lykke til dere som fortsatt venter! :)

Lykke til videre kjære deg. Du er fantastisk god som fortsatt er ved godt mot. 

Du blir en god mamma en dag <3

Takk Bellanie! Vet at vi får hjelp nå, så det er jo godt. Hadde aldri trodd at det vi skulle havne her, ikke gravid og det tar så lang tid. Vi traff jo tross alt blink første pp. Men gyn har lovet meg at vi får en baby, så stoler jeg på han. Men jeg er lei meg, så mange rundt meg for tiden som er gravide, så det er påminnelse kontstant. Men nå kommer jeg nok til å ta en pause fra forumet, så får jeg følt på hvordan det er. Kanskje ikke hver dag vil dreie seg om baby da?..

Sender deg masse lykkestøv, Bellanie <3

 

Takk for lykke støv :) <3

 

Har de sjekket mannen din også?

Synes det er så rart at det skulle klaffe første gang men ikke etterpå. Og du hadde SA, så kroppen din ordnet jo opp selv. Er jo nok av skrekk historier med dem som må provosere abort. Har vertfall fått beskjed om det fra gyn selv. 

 

Selv har jeg blitt super enkelt gravid tidligere, uten å planlegge eller å vite om noenting. Nesten litt for lett, har fått sjokk noen ganger. Vi fikk det også til på første forsøk i sommer..

Men nå etter MA i August begynner jeg å tvile på kroppen. Er 2 dpo i dag og i 3 pp. Om det ikke funker når så begynner jeg å tro at noe er gale.

Jeg har ingenting å klage på enda i forhold til deg, men vi har så ulike forventninger.

Jeg regner jo med at du heller aldri hadde trodd at det skulle bli problemer for dere etter at det klaffet på første forsøk.

Den kroppen er en uforutsigbar maskin gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller han skal inn på riksen å sjekkes der. Min gyn er ekstremt nøye så han ville kun at riksen skulle håndtere sædkvalitetsjekken. Kjipt at ting tar tid, ig jeg gleder meg jo ikke til laprascopi med narkose. Hatt den operasjonen en gang før, og det gikk jo greit, men blir så dårlig i over et døgn av narkosen :P og dette med prøverør føles litt ut som et nederlag for meg, men det er jo verdt det om det blir en baby ut av det :) er bare redd for å sitte igjen barnløs :( men dette SKAL gå! Det er jeg bestemt på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Svidde forresten av en test nå, og den var negativ.... :( som alltid klarte jeg til slutt å si til meg selv at jeg kanskje var gravid, men nok en gang kom skuffelsen :( masse lykke til dere som fortsatt venter! :)

Lykke til videre kjære deg. Du er fantastisk god som fortsatt er ved godt mot. 

Du blir en god mamma en dag <3

Takk Bellanie! Vet at vi får hjelp nå, så det er jo godt. Hadde aldri trodd at det vi skulle havne her, ikke gravid og det tar så lang tid. Vi traff jo tross alt blink første pp. Men gyn har lovet meg at vi får en baby, så stoler jeg på han. Men jeg er lei meg, så mange rundt meg for tiden som er gravide, så det er påminnelse kontstant. Men nå kommer jeg nok til å ta en pause fra forumet, så får jeg følt på hvordan det er. Kanskje ikke hver dag vil dreie seg om baby da?..

Sender deg masse lykkestøv, Bellanie <3

 

Takk for lykke støv :) <3

 

Har de sjekket mannen din også?

Synes det er så rart at det skulle klaffe første gang men ikke etterpå. Og du hadde SA, så kroppen din ordnet jo opp selv. Er jo nok av skrekk historier med dem som må provosere abort. Har vertfall fått beskjed om det fra gyn selv. 

 

Selv har jeg blitt super enkelt gravid tidligere, uten å planlegge eller å vite om noenting. Nesten litt for lett, har fått sjokk noen ganger. Vi fikk det også til på første forsøk i sommer..

Men nå etter MA i August begynner jeg å tvile på kroppen. Er 2 dpo i dag og i 3 pp. Om det ikke funker når så begynner jeg å tro at noe er gale.

Jeg har ingenting å klage på enda i forhold til deg, men vi har så ulike forventninger.

Jeg regner jo med at du heller aldri hadde trodd at det skulle bli problemer for dere etter at det klaffet på første forsøk.

Den kroppen er en uforutsigbar maskin gitt...

 

Lykke til dere..

jeg har ikke selv opplevd det dere  er igjennom, men hadde ikke trodd at det skulle ta på så mye og ikke bli gravid.

er jo snart et år siden jeg slutter på prev, og har må 3 pp ihht der vi timer kosen etter EL. men har jo prøvd i den forstad helt siden feb, uten treff noen gang..

jeg vet ikke om dere har fas syklus på 28 dager, jeg har en snitt på 29 dager. varierer mellom 28-29 og 30 dager.. men ja kroppen er uforutsigbar Bellanie

Så nå sitter jeg her som Ohana lei meg, så mange rundt meg også som er gravide, så det er påminnelse kontstant.

sitter her i dag og bare venter på tr..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener mtp laprascopien. Har selv hatt en skikkhull sjekk og var stein dårlig i mange dager.. Ikke gøy.

Jeg håper det ordner seg for deg Ohana selv om ventetida er lang, men som du sier, heller dette en barnløs :)

 

Jeg har alltid hatt sykluser på 30 dager Skogfrua, men etter MA har den blitt på 34-35. Kan være tilfeldig, noe jeg håper.

Vi forandrer oss hele tiden.

Håper du også får en spire før det har gått ett år. Må være tung prosess å gå gjennom alt om det ikke funker.

Selv er jeg bortskjemt, men tar høyde for at jeg ikke er evig heldig, ei heller er jeg evig ung og fruktbar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig merkelig uke. Skulle tro det var noe med november?! Her lar tr vente på seg så da blir det kanskje en gt imorgen tidlig. Om ikke tr kommer iløpet av kvelden / natta. Hadde jo håpet at på det 3. skal det skje, men det var på begynnelsen av pp. Nå er jeg heller tvilende. Men gjør meg ikke noe om jeg blir gledelig overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet POSITIVT 13.30 i dag :) Er 1 dag over IKM og forventet ikke positiv test, så ble helt satt ut når den var positiv :) Testet med CB og den ble super positiv før jeg fikk sett ordentlig på den. 

 

Jeg hadde flere symptomer forrige måned enn nå, trodde TR skulle komme hvert øyeblikk. Har hatt menssmerter i magen mest på venstre side og vondt på venstre side av ryggen, og det har jeg hatt siden søndag. Har også vært helt enormt oppblåst, og stikking i navlen begynte i går kveld. 

 

Nå er jeg super glad, og håper alt går bra :)

 

Lykke til alle dere andre, håper på mange flere positiv tester her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Testet POSITIVT 13.30 i dag :) Er 1 dag over IKM og forventet ikke positiv test, så ble helt satt ut når den var positiv :) Testet med CB og den ble super positiv før jeg fikk sett ordentlig på den. 

 

Jeg hadde flere symptomer forrige måned enn nå, trodde TR skulle komme hvert øyeblikk. Har hatt menssmerter i magen mest på venstre side og vondt på venstre side av ryggen, og det har jeg hatt siden søndag. Har også vært helt enormt oppblåst, og stikking i navlen begynte i går kveld. 

 

Nå er jeg super glad, og håper alt går bra :)

 

Lykke til alle dere andre, håper på mange flere positiv tester her inne :)

gratulerer _)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...