Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Da kaster jeg meg ut på å starte ikm gruppe for uke 48 med håp om at alle som tegner seg opp her får et nydelig blått lite kryss i displayet iløpet av denne uka. Vi er inne i vår 3 pp og dette blir siste sjangse for å rekke barnehagefristen. Spennende uker i møte. Skal bruke disse kommende ukene til å komme meg tilbake i treningsmodus igjen, og gruer meg allerede til dpoland.

24. Nov:

25. Nov:

26. Nov:hjertebarn 3 pp

27. Nov:

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24. Nov: Prøver1984 3pp
25. Nov:
26. Nov: hjertebarn 3 pp
27. Nov: skogfrua 3 pp
28. Nov:
29. Nov:
30. Nov:  

 

Setter meg opp den 27 da tr kom en dag senere denne gangen... neste gang håper vi på at den drar på ferie i en 9 mnds tid :fnise:  :danser: må si det er litt morro at vi alle er i 3pp. ( har vert lenger uten p- men er 3 pp vi virkelig prøver)

Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss gå for den. Alle gode ting er 3 :-)

By the way; vil gjerne ha mer enn 9 mnd pause. Sist gang ble det 9 mnd pause + 8 mnd etterpå. Hvis man trekker fra den renselsen-greia etter fødselen :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha oki :) jeg har ikke barn så kjenner ikke til det :P vil bare bli kvitt den lenge....

jeg slet mye med smerter i u-tiden så har gått på p sprøyte og da hadde jeg ikke tr.. men hadde oppholdt i 6-12 mnd etter et år på p-sprøyte kun for og se at systemet virker :P kjenner at for hver pp nå så blir smertene sterkere og sterkere. nå er det ca 7 mnd siden jeg sluttet på pille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her! Dette blir min første pp etter ma, det tok hele 8 uker for meg å få mensen tilbake etter utskrapning. Så nå er det pån' igjen med friskt mot :) håper vi alle får til en liten spire!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24. Nov: Prøver1984 3pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA)

26. Nov: hjertebarn 3 pp

27. Nov: skogfrua 3 pp

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg blir med her! Dette blir min første pp etter ma, det tok hele 8 uker for meg å få mensen tilbake etter utskrapning. Så nå er det pån' igjen med friskt mot :) håper vi alle får til en liten spire!!

Trist å høre du har hatt ma :(

Men veldig kjekt å lese at dere nå er klare for ny pp med godt mot :)

Ønsker dere lykke til :)

 

Håper virkelig dette blir en ikm gruppe med max uttelling med positive tester :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24. Nov: Prøver1984 3pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp
26. Nov: hjertebarn 3 pp 
27. Nov: skogfrua 3 pp
28. Nov:
29. Nov:
30. Nov:

 

Slenger meg på her jeg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Spottinga idag tidlig hos meg, har gått over til kraftig blødning så da er syklusen iallefall igang som den pleier.. Men kjenner det stresser litt at jeg bare har 11-12 dager lutealfase :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her jeg også! Og prøver meg på å skrive meg opp på lista, selv om jeg ikke helt vet hvordan det fungerer :o:P "2pp" betyr 2. prøveperiode ikke sant? Jaja, LYKKE TIL ALLE, blir spennende å følge dere<3

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp
26. Nov: hjertebarn 3 pp 
27. Nov: skogfrua 3 pp
28. Nov:
29. Nov:
30. Nov:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg blir med her jeg også! Og prøver meg på å skrive meg opp på lista, selv om jeg ikke helt vet hvordan det fungerer :o:P "2pp" betyr 2. prøveperiode ikke sant? Jaja, LYKKE TIL ALLE, blir spennende å følge dere<3

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp

27. Nov: skogfrua 3 pp

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov:

Ja det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg blir med her jeg også! Og prøver meg på å skrive meg opp på lista, selv om jeg ikke helt vet hvordan det fungerer :o:P "2pp" betyr 2. prøveperiode ikke sant? Jaja, LYKKE TIL ALLE, blir spennende å følge dere<3

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp

27. Nov: skogfrua 3 pp

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov:

Og lykke til og spennende å følge deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tusler jeg inn hit!

Krysser fingrene for oss alle!

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp
25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp
26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)
27. Nov: skogfrua 3 pp
28. Nov:
29. Nov:
30. Nov:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)

27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov:

 

Da får jeg slå følge med dere inn til uke 48 :) tr ankom i dag og vi er klare for ny pp. I følge appen har el når jeg skal til gyn, så det passer jo perfekt, så kanskje han ser noe. Lykke til alle sammen! :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)

27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov:

 

Da får jeg slå følge med dere inn til uke 48 :) tr ankom i dag og vi er klare for ny pp. I følge appen har el når jeg skal til gyn, så det passer jo perfekt, så kanskje han ser noe. Lykke til alle sammen! :) <3

Heheh i desember skal jeg og til gyn og det er midt i el perioden så om ikke noe har skjedd til da så skal jeg be gynekologen tatt en ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)

27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov:

Da får jeg slå følge med dere inn til uke 48 :) tr ankom i dag og vi er klare for ny pp. I følge appen har el når jeg skal til gyn, så det passer jo perfekt, så kanskje han ser noe. Lykke til alle sammen! :) <3

 

Heheh i desember skal jeg og til gyn og det er midt i el perioden så om ikke noe har skjedd til da så skal jeg be gynekologen tatt en ul :)

Ja vi har da vært prøvere i 10mnd så skal spørre om utredning. Vil ikke lyve så håper han ikke ber meg vente 2 mnd til... :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)

27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov:

Da får jeg slå følge med dere inn til uke 48 :) tr ankom i dag og vi er klare for ny pp. I følge appen har el når jeg skal til gyn, så det passer jo perfekt, så kanskje han ser noe. Lykke til alle sammen! :) <3

Heheh i desember skal jeg og til gyn og det er midt i el perioden så om ikke noe har skjedd til da så skal jeg be gynekologen tatt en ul :)

Ja vi har da vært prøvere i 10mnd så skal spørre om utredning. Vil ikke lyve så håper han ikke ber meg vente 2 mnd til... :P

Pynte litt på den da og si det er mer eller mindre enn 1 år da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)

27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp

28. Nov:

29. Nov:

30. Nov:

Da får jeg slå følge med dere inn til uke 48 :) tr ankom i dag og vi er klare for ny pp. I følge appen har el når jeg skal til gyn, så det passer jo perfekt, så kanskje han ser noe. Lykke til alle sammen! :) <3

Heheh i desember skal jeg og til gyn og det er midt i el perioden så om ikke noe har skjedd til da så skal jeg be gynekologen tatt en ul :)

Ja vi har da vært prøvere i 10mnd så skal spørre om utredning. Vil ikke lyve så håper han ikke ber meg vente 2 mnd til... :P

Pynte litt på den da og si det er mer eller mindre enn 1 år da ;)

Ja snakket med sekretæren nå, så det ordnet seg. Det er jo privat, så da er det lettere. Håper jeg kan starte på pergotime og at det kan gjøre susen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Min gynekolog er også privat og spesialist på infertilitet så er veldig spent og iogmed jeg er der rundt el så kan hun iallefall se om alt ser normalt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...