Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Han er en aldeles perfekt mann, og elsker han over alt på jord.. (sikkert derfor vi skal prøve å få barn å :P)
Men han er ikke 100% perfekt til en vær tid, men her er han topp,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mja... Superhormonell idag. Dritvondt pupper. Satser på at gullegget lager progerestreron ... Eller hva det heter. Litt usikker på hvordan jeg skal regne dpo siden el kom tidligere enn forventet. Men hadde positiv test på lørdag, så regner fra da. 3dpo idag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Tok en el test isted og syntes testen er noe svakere så kanskje gullegget nå er lagt ;) blir spennende å følge tempinga fremover og se om el faktisk har vært :)

 

Men satser på en runde til inatt når mannen kommer hjem (han påstod jo han skulle vekke meg) hehe.. Og imorgen kveld bare for å være sikker.. Hehe :P men regner med neg el test imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super posetive EL tester morgen & kveld her i dag!😆 Og aksjer er lagt inn!☺ satser på en liten runde til i morgen å så håper jeg snart å være i dpo land😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Super posetive EL tester morgen & kveld her i dag!😆 Og aksjer er lagt inn!☺ satser på en liten runde til i morgen å så håper jeg snart å være i dpo land😇

Jippi :):) så bra aksjene er innlagt før gullegget slippes ;) skal ta ny el Test imorgen Tidlig men tror el er over da jeg isted kjente noe som jeg kunne forestille meg at jeg slapp gullegget hehe.. Men føler meg relativt trygg på å ha truffet denne pp, tenkte å snike til meg en gang imorgen også Bare For sikkerhets skyld ;)

 

Og er jo spent på denne wild yammen jeg venter på å begynne med da :)

 

Snart dpo land :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Super posetive EL tester morgen & kveld her i dag!😆 Og aksjer er lagt inn!☺ satser på en liten runde til i morgen å så håper jeg snart å være i dpo land😇

Jippi :):) så bra aksjene er innlagt før gullegget slippes ;) skal ta ny el Test imorgen Tidlig men tror el er over da jeg isted kjente noe som jeg kunne forestille meg at jeg slapp gullegget hehe.. Men føler meg relativt trygg på å ha truffet denne pp, tenkte å snike til meg en gang imorgen også Bare For sikkerhets skyld ;)

 

Og er jo spent på denne wild yammen jeg venter på å begynne med da :)

 

Snart dpo land :D

Ja spennende! 😊 skal ta en test i morgen tidlig jeg også! Må jo følge med!😏

Og snart begynner den neste teste festen...men skal værtfall klare holde meg med å teste til 10 dpo!!☺ **håper jeg** 😂😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Forrige mnd testet jeg fra 8-10 dpo og fikk tre svake positive.. Også blødning 4.Dagen så denne gang skal jeg spare meg for unødvendig testing... Tror jeg... Hvertfall vente til 12 dpo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige mnd testet jeg fra 8-10 dpo og fikk tre svake positive.. Også blødning 4.Dagen så denne gang skal jeg spare meg for unødvendig testing... Tror jeg... Hvertfall vente til 12 dpo :P

Ja vi får holde oss sterke denne pp!😊😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige mnd testet jeg fra 8-10 dpo og fikk tre svake positive.. Også blødning 4.Dagen så denne gang skal jeg spare meg for unødvendig testing... Tror jeg... Hvertfall vente til 12 dpo :P

Ja vi får holde oss sterke denne pp!😊😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige mnd testet jeg fra 8-10 dpo og fikk tre svake positive.. Også blødning 4.Dagen så denne gang skal jeg spare meg for unødvendig testing... Tror jeg... Hvertfall vente til 12 dpo :P

Ja vi får holde oss sterke denne pp!😊😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da er mine el tester negative.. Vil det si jeg er 1 dpo idag da? Kjente godt noe skjedde der igår så jeg er sikker på jeg kjente gullegget ble lagt

Min temp igår ble tatt to timer etter normalt så føler ikke jeg kan se på tempingen enda..

 

Men kan jeg anta jeg er i dpo land nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen EL test her i gården men kalenderen stemmer godt men EL smerter i dag. :) hygget oss i går og skal nok klare og hygge oss i dag også :) siste innspurt denne pp :D så bærer det inn i den etterlengtede men syyyykt lange tiden i DPO-land :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hehe jeg ser frem til denne pp i dpo-land, skal jo igang med wild yam om noen dager når jeg er sikker på at el er over :)

 

Men er usikker nå jeg kan regne med at jeg er i dpo land.. Tror el var igår og har negative el tester nå så antar el er over.

Er jeg da 1 dpo idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg ser frem til denne pp i dpo-land, skal jo igang med wild yam om noen dager når jeg er sikker på at el er over :)

 

Men er usikker nå jeg kan regne med at jeg er i dpo land.. Tror el var igår og har negative el tester nå så antar el er over.

Er jeg da 1 dpo idag da?

Jeg tar ikke slike tester selv men etter et kjapt søk på billige-tester.no fant jeg dette "Ca. 24 til 36 timer før selve eggløsningen, stiger konsentrasjonen av LH i urinen for en kort periode, hvor testen vil vise seg positiv. Den mest fruktbare perioden er samme dag, og de neste 2 dager."

vet ikke om det hjelper men... det vil vel si at det er over når den ikke viser positive lenger....

Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Hehe jeg ser frem til denne pp i dpo-land, skal jo igang med wild yam om noen dager når jeg er sikker på at el er over :)

 

Men er usikker nå jeg kan regne med at jeg er i dpo land.. Tror el var igår og har negative el tester nå så antar el er over.

Er jeg da 1 dpo idag da?

Jeg tar ikke slike tester selv men etter et kjapt søk på billige-tester.no fant jeg dette "Ca. 24 til 36 timer før selve eggløsningen, stiger konsentrasjonen av LH i urinen for en kort periode, hvor testen vil vise seg positiv. Den mest fruktbare perioden er samme dag, og de neste 2 dager."

vet ikke om det hjelper men... det vil vel si at det er over når den ikke viser positive lenger....

Takk :) da regner jeg med å kunne være 1dpo idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Kanskje legge inn aksjer idag bare for å være sikker.. Selv om jeg er rimelig sikker på at jeg kjente noe skjedde der nede igår. Ble stram og akkurat som jeg måtte gå litt bøyd for jeg orket ikke strekke meg for da strammet det pp en måte. Og kjente godt det jobba der så :P

 

Håper håper håper jeg er 1dpo idag for da vet jeg at aksjene ble lagt inn helt perfekt :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at dere traff da prøver1984 :)

Her blir det kos i kveld, fikk klar melding av mannen før han stakk ut døra til ett møte nå!!

Johooo!! :);) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Satser på at dere traff da prøver1984 :)

Her blir det kos i kveld, fikk klar melding av mannen før han stakk ut døra til ett møte nå!!

Johooo!! :);) hihi

I følge min ff er jeg to dpo idag fant jeg ut .. Spent på morgendagens temp :D den som gir meg endelig pekepinn på antall dpo :)

 

Hehe veldig kjekt med klar melding ;) hvordan ligger du ann med el da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jada, her er jeg 3 dpo :):) wild yam har jeg begynt på nå siden jeg vet el er over så får jeg bare vente å se.. Men dvs at min ikm nå blir rundt 22.Nov i ikm47.. Har tross alt max 12 dager lutealfase :( kanskje WY nå kan gjøre noe magisk med kroppen min så lille spiren rekker å feste seg ;)

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe på det beste Prøver1984 :D
Her var det EL i går ( ihht kalender) så skal legge inn en siste aksje i dag ov vi rekker før mannen drar på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider med DPO fremover:) jeg tror enten el var i går eller er i dag. Fikk en liten stigning i tempen i dag (0,2 så kanskje i minste laget). Sengegaloppen fortsetter frem til EL er bekreftet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

får håpe på det beste Prøver1984 :D

Her var det EL i går ( ihht kalender) så skal legge inn en siste aksje i dag ov vi rekker før mannen drar på jobb...

da er det bare å krysse fingrene for deg og dere nå da :)

 

velkommen inn i dpo-land (idag el imorgen?) hvor dagene er lange og symptomene blomstrer hehe :P

(ingenting og bemerke her på 3dpo haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Spennende tider med DPO fremover:) jeg tror enten el var i går eller er i dag. Fikk en liten stigning i tempen i dag (0,2 så kanskje i minste laget). Sengegaloppen fortsetter frem til EL er bekreftet:)

syntes denne tempingen er helt super... man får det liksom ordentlig bekreftet at egget har sluppet når man får stigning :)

bruker du også ff eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos gyn, og så flink han var! Jeg er 10 kilo lettere!

 

Han har tatt celleprøve og kikket med ul og alt så bra ut innvendig. Masse fine egg på høyre side og på venstre side lå det er egg klart som han antok ville slippes i kveld eller i morgen. Mannen skal avlegge sædprøve på risken og jeg skal ta masse blodprøver. Han skal også ta en kikkhullsopr på meg i feb for å sjekke eggledere og for å se etter endometriose, så veldig mye skjer fremover. MEN han var heelt sikker på at vi får barn! <3 Han var bare fantastisk å være hos! Ble så lettet når jeg dro derfra at jeg felte noen tårer. Halleluja! :D

 

Ha en fantastisk dag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...