Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

 

Jaa, hvordan tegn og symptomer har dere da jenter? :D

 

Jeg har murringer, er uggen, varm og kald om hverandre (virker som om kroppen ikke helt klarer å holde den temperaturen den vil), og nå fikk jeg et flashback fra forrige svangerskap med akkurat like bekkensmerter! :o Har ikke hatt lignende siden jeg var gravid for 4,5 år siden... Hmmm! Gleder meg til mandag-tirsdag for å se om TR kommer, satser på at hun ikke gjør det ;)

 

HVA MED DERE? :)

oooog jeg må tisse HELE tiden, og føler jeg ikke klarer å få ut alt :P Vi elsker detaljer, gjør vi ikke? :P

Detaljer er jo best! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Men hvordan er livmortappen deres da jenter... (Hilsen detaljstyrt desperado)

Haha 😂 herlig :) 😂

 

Må jo innrømme at desperate, hysteriske, detaljstyrte desperado damer er en million ganger med morsomme enn surere, stinkende anonyme 😂✌😂👅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er livmortappen deres da jenter... (Hilsen detaljstyrt desperado)

Veldig varierende! :S Noen dager høyt, noen dager lavt, noen dager brei (?) og noen dager smal (??). Jeg skjønner virkelig ikke hva den holder på med, haha  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho :)

Dere redder dagen ;)

 

Hatt en noe dårlig dag, endelig lagt grinete slitne barn og mannen er i fjøset, litt tid for meg selv på sofaen med forumet for oss klin gale :) hihi

 

9 dpo her nå og dagane går ikke akkurat fort...

Tenkt å teste på lørdag, 11 dpo... skal i 30 års lag. Meeeen om jeg får negativ test kommer jeg jo ikke til å drikke for det...muligens et liiiite glass vin :) tjohooo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Hohoho :)

Dere redder dagen ;)

 

Hatt en noe dårlig dag, endelig lagt grinete slitne barn og mannen er i fjøset, litt tid for meg selv på sofaen med forumet for oss klin gale :) hihi

 

9 dpo her nå og dagane går ikke akkurat fort...

Tenkt å teste på lørdag, 11 dpo... skal i 30 års lag. Meeeen om jeg får negativ test kommer jeg jo ikke til å drikke for det...muligens et liiiite glass vin :) tjohooo ;)

Hehe får det jo ikke mer moro enn man lager selv ;):P

 

Hørtes ut som du virkelig kan nyte og ligge på sofaen og nyte forumet med masse gale damer, og et par sure anonyme (men de Ekke noe å bry seg om) hehe

 

9dpo ja, da har du noen skikkelig spennende dager foran deg da :) masse lykke til :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det skikkelig mensmurring og dårlig stemning. Så det er bare å innse at det gikk ikke denne gangen heller. Så irriterende. Er sååå lenge til mai når vi kan begynne på'an igjen. Så lei meg i dag. Jada, vet at håpet ikke er ute før tr ankommer, men kjenner at jeg ikke gidder å bruke energi på å håpe når tegnene er så tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Her er det skikkelig mensmurring og dårlig stemning. Så det er bare å innse at det gikk ikke denne gangen heller. Så irriterende. Er sååå lenge til mai når vi kan begynne på'an igjen. Så lei meg i dag. Jada, vet at håpet ikke er ute før tr ankommer, men kjenner at jeg ikke gidder å bruke energi på å håpe når tegnene er så tydelig.

Fikk den følelsen brått selv.. Mensen magen, murringene og følelsen :(

Ser det garantert når jeg våkner imorgen med tempen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er tirsdag, har ikke så mye symptomer denne pp utenom at jeg er trøtt. Tiden går ikke fort i dpo land, forrige måned hadde mange symptomer. Men denne pp har jeg ikke stresset så mye, men begynner å bli utålmodig nå. Skal ikke teste denne pp, tror jeg :) Noen med symptomer?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg aner ikke noe om den jeg 😂 vet ikke hvor den ligger engang 😂😂✌

Ikke bare meg da...😂😂👍

Ikke jeg heller...det går bra! Hehe :)

 

Vi får det nok inn med teskje av ei hel skrudd gravid wannabe snart ;) hihi vi er gale! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Her er det skikkelig mensmurring og dårlig stemning. Så det er bare å innse at det gikk ikke denne gangen heller. Så irriterende. Er sååå lenge til mai når vi kan begynne på'an igjen. Så lei meg i dag. Jada, vet at håpet ikke er ute før tr ankommer, men kjenner at jeg ikke gidder å bruke energi på å håpe når tegnene er så tydelig.

Fikk den følelsen brått selv.. Mensen magen, murringene og følelsen :(

Ser det garantert når jeg våkner imorgen med tempen...

10poeng til meg. Tempen falt og tr kommer vel i løpet av dagen.. 11dpo..Blæ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Her er det skikkelig mensmurring og dårlig stemning. Så det er bare å innse at det gikk ikke denne gangen heller. Så irriterende. Er sååå lenge til mai når vi kan begynne på'an igjen. Så lei meg i dag. Jada, vet at håpet ikke er ute før tr ankommer, men kjenner at jeg ikke gidder å bruke energi på å håpe når tegnene er så tydelig.

Fikk den følelsen brått selv.. Mensen magen, murringene og følelsen :(

Ser det garantert når jeg våkner imorgen med tempen...

10poeng til meg. Tempen falt og tr kommer vel i løpet av dagen.. 11dpo..Blæ :P

 

ingenting er avgjort før tr kommer. krysser fingre... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murrer litt her og, og fått bittelitt ømme pupper, men ikke langt på nær så ømme som de 2 siste pp. Men da er sikkert tanta på vei.. Har ikke høye håp for denne pp da jeg både var syk og vi humpa bare 2 ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg aner ikke noe om den jeg vet ikke hvor den ligger engang ✌

Ikke bare meg da...

 

Da er dere lykkelig uvitende... Det er bare enda mer å holde styr på!! He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Jeg aner ikke noe om den jeg vet ikke hvor den ligger engang ✌

Ikke bare meg da...

Da er dere lykkelig uvitende... Det er bare enda mer å holde styr på!! He he

Hehe ja tror kanskje det er like greit å ikke kunne det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke livmortappen komme langt ned og bli myk når det nærmer seg mensturasjon? Min er nesten helt vekk og den lille delen jeg kan kjenne er veldig hard. Kan det være et tegn på at jeg ikke får tr på besøk? :D Vanligvis når jeg nærmer meh både eggløsning og mensturasjon er den laangt ned, myk og nesten hoven..?

 

Ka dokk tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohana, samme her. Syk og kun 2 aksjeinnlegginger.

 

FrøkenTE, jeg tror ikke jeg ville tenkt så mye om det der. Ei heller brukt så mye tid på å kjenne etter. Har enda ikke hørt at det der skal være tegn. Eneste gang jordmor var opptatt av livmortappen min var når jeg hadde vært gravid i 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg hjertebarn :) <3

 

Er det mange her inne det er siste pp for i år pga barnehageopptak?

 

Vi tenkte egentlig å holde oss innenfor grensen, men nå som ting tar tid og vi utredes legges det helt klart på hylla.. Vi får heller ta de utfordingene som evt kommer ved å ikke få plass. Vet ikke alle har like muligheter som oss, så her dømmes ingen for å ta pause i prøvingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hva som gjør det så vanskelig?

 

Vi bor sånn til at vi kan finne dagmammaer, foreldrebarnehager også har vi en i familien som er uføre som vi evt kan spørre.. Og vi kan, ved å leve trangt klare oss på hans inntekt, men det blir nok veldig trangt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker også at det løser seg! Jeg er student, og kan ta deler av studiet på nett, så det ordner seg nok uansett :) Vi er også prioritert i køen, siden jeg er student! Men alt ordner seg jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...