Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

 

Hehe håper jeg er en av de 67 imorgen jeg.. Var ikke en del av de 50,6 idag hvertfall.. :(

Krysser fingre for deg:)

 

var ikke helt innafor disse 67 idag heller.. bare en liten skyggestrek som kom etter jeg hadde stirret ihjel testen :P

 

hvordan har det gått med deg idag da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Hehe håper jeg er en av de 67 imorgen jeg.. Var ikke en del av de 50,6 idag hvertfall.. :(

Krysser fingre for deg:)

var ikke helt innafor disse 67 idag heller.. bare en liten skyggestrek som kom etter jeg hadde stirret ihjel testen :P

 

hvordan har det gått med deg idag da?:)

Så kjedelig da! Min var negativ i dag og, men ingen stor overraskelse;) satser på st helgen er tiden for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe håper jeg er en av de 67 imorgen jeg.. Var ikke en del av de 50,6 idag hvertfall.. :(

Skyggestrek? :D Var den våt mens du så skyggen? Ikke tørka for så å få skygge? Det siste pleier være negativt.

Å nå ble jeg spent jo :) Hvilken test har du tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å tatt det som føltes ut som 100 blodprøver som en del av utredningen. Der er det bl.a tatt hcg og derfor gidder jeg ikke teste denne pp. Så nå er det bare å vente. Har også fått operasjonspapirer med dato i februar så her går det unna. Og i mellomtiden er det jo førjulstid og jul så mye å tenke på utenom babyprøvingen. Det føles utrolig godt å vite at vi får hjelp og jeg merker jeg klarer å slappe av mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å tatt det som føltes ut som 100 blodprøver som en del av utredningen. Der er det bl.a tatt hcg og derfor gidder jeg ikke teste denne pp. Så nå er det bare å vente. Har også fått operasjonspapirer med dato i februar så her går det unna. Og i mellomtiden er det jo førjulstid og jul så mye å tenke på utenom babyprøvingen. Det føles utrolig godt å vite at vi får hjelp og jeg merker jeg klarer å slappe av mer. :)

Så utolig bra Ohana (må føles som den nåleputa), og så herlig at de er kommet så langt i saken din så raskt :) Håper du slapper godt av nå og at tiden fremover går fort nok :) (men ikke glem å lev hver dag). 

Jeg er spent på å følge den fremover og er glad på dine vegne :) Stor klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Hehe håper jeg er en av de 67 imorgen jeg.. Var ikke en del av de 50,6 idag hvertfall.. :(

Skyggestrek? :D Var den våt mens du så skyggen? Ikke tørka for så å få skygge? Det siste pleier være negativt.

Å nå ble jeg spent jo :) Hvilken test har du tatt?

 

ja var våt mens jeg så skyggen ;)

tok samme test som forrige pp som endte med kjemisk. de vi har fra jobben... de er hakket mer sensitive enn bt sine ;)

men med temp hopp fra 36.46 igår til 36.56 idag føler jeg noe må være på gang :)

 

men er altså tempen imorgen som er avgjørende for mitt vedkommende da den alltid faller 11dpo, som er imorgen...... dør av spenning hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hehe håper jeg er en av de 67 imorgen jeg.. Var ikke en del av de 50,6 idag hvertfall.. :(

Skyggestrek? :D Var den våt mens du så skyggen? Ikke tørka for så å få skygge? Det siste pleier være negativt.

Å nå ble jeg spent jo :) Hvilken test har du tatt?

 

ja var våt mens jeg så skyggen ;)

tok samme test som forrige pp som endte med kjemisk. de vi har fra jobben... de er hakket mer sensitive enn bt sine ;)

men med temp hopp fra 36.46 igår til 36.56 idag føler jeg noe må være på gang :)

 

men er altså tempen imorgen som er avgjørende for mitt vedkommende da den alltid faller 11dpo, som er imorgen...... dør av spenning hehe..

 

Eg og (bite negler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

hvis tempen stuper imorgen så trenger verdens største og beste klemmer... da blir jeg lei meg altså ... for mine største forhåpnionger og største symptom nå er jo tempen og at den stiger så mye hver dag som den gjør... tilogmed idag...

 

har postmann kommet snupp?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tatt temp men, verken jeg eller mannen syntes tiden går fort nok frem til lørdag. Det som er spennende da er jo at vi er bartevakt for to små og vi skal til sverige.. håper jo så på et possitivt svar :P

 

Alle sier at han skal bli så varm når man er gravid. men jeg fryser j hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis tempen stuper imorgen så trenger verdens største og beste klemmer... da blir jeg lei meg altså ... for mine største forhåpnionger og største symptom nå er jo tempen og at den stiger så mye hver dag som den gjør... tilogmed idag...

 

har postmann kommet snupp? :)

Jepp, kommet og gått, og testen er fremdeles negativ.. Dag 17, fikk positiv på dag 19 sist, så ikke så lenge igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tatt temp men, verken jeg eller mannen syntes tiden går fort nok frem til lørdag. Det som er spennende da er jo at vi er bartevakt for to små og vi skal til sverige.. håper jo så på et possitivt svar :P

 

Alle sier at han skal bli så varm når man er gravid. men jeg fryser j hele tiden :P

Vi hadde en fantastisk sommer i år, sant? 12 juli testet jeg positiv og jeg skamfrøs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol, her er det mange desperate, hysteriske damer som prøver alt de kan for å innbille seg selv at man er gravid! Good luck! Ro ned et par hakk så kanskje det klaffer ;)

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, her er det mange desperate, hysteriske damer som prøver alt de kan for å innbille seg selv at man er gravid! Good luck! Ro ned et par hakk så kanskje det klaffer ;)

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Det er jo akkurat det dette forumet er til, så vi har et sted å blåse ut med alle tanker og slipper å være så desperate i alle andre situasjoner ;) Ingen grunn for deg å lese her dersom du ikke er "desperat" selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, her er det mange desperate, hysteriske damer som prøver alt de kan for å innbille seg selv at man er gravid! Good luck! Ro ned et par hakk så kanskje det klaffer ;)

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Med en gang jeg så at det siste innlegget var fra en anonym så visste jeg at det var noe drittslenging!

Få deg et eget liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Lol, her er det mange desperate, hysteriske damer som prøver alt de kan for å innbille seg selv at man er gravid! Good luck! Ro ned et par hakk så kanskje det klaffer ;)

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Hehe og alle vi hysteriske damene elsker når det kommer anonyme som deg :) *tommel opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Lol, her er det mange desperate, hysteriske damer som prøver alt de kan for å innbille seg selv at man er gravid! Good luck! Ro ned et par hakk så kanskje det klaffer ;)

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Med en gang jeg så at det siste innlegget var fra en anonym så visste jeg at det var noe drittslenging!

Få deg et eget liv!

Hehe syntes det er søtt med sånne anonyme jeg :) en eller annen som ikke får oppmerksomhet nok enten her inne eller hjemme.. Kanskje ikke har en mann engang så sitter hjemme for seg selv og har ikke noe bedre å gjøre enn å slenge med leppa.. Er så koselig atte ;)

 

Kommer vel en eller annen kommentar til snart hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lol, her er det mange desperate, hysteriske damer som prøver alt de kan for å innbille seg selv at man er gravid! Good luck! Ro ned et par hakk så kanskje det klaffer ;)

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Med en gang jeg så at det siste innlegget var fra en anonym så visste jeg at det var noe drittslenging!

Få deg et eget liv!

Hehe syntes det er søtt med sånne anonyme jeg :) en eller annen som ikke får oppmerksomhet nok enten her inne eller hjemme.. Kanskje ikke har en mann engang så sitter hjemme for seg selv og har ikke noe bedre å gjøre enn å slenge med leppa.. Er så koselig atte ;)

 

Kommer vel en eller annen kommentar til snart hehe..

Huff det er sant! Haha.. Jeg blir bare så hissig. Syns det er så unødvendig!

Men du var flinkere til å heve deg over det... 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

Lol, her er det mange desperate, hysteriske damer som prøver alt de kan for å innbille seg selv at man er gravid! Good luck! Ro ned et par hakk så kanskje det klaffer ;)

 

Anonymous poster hash: 1d553...7aa

Med en gang jeg så at det siste innlegget var fra en anonym så visste jeg at det var noe drittslenging!

Få deg et eget liv!

Hehe syntes det er søtt med sånne anonyme jeg :) en eller annen som ikke får oppmerksomhet nok enten her inne eller hjemme.. Kanskje ikke har en mann engang så sitter hjemme for seg selv og har ikke noe bedre å gjøre enn å slenge med leppa.. Er så koselig atte ;)

 

Kommer vel en eller annen kommentar til snart hehe..

Huff det er sant! Haha.. Jeg blir bare så hissig. Syns det er så unødvendig!

Men du var flinkere til å heve deg over det...

 

hehe sånne anonyme som skriver sånn, på forum som dette, tenker jeg faktisk ikke er verdt mitt sinne engang haha (og jeg er igrunn en skikkelig hissigpropp) :P 

syntes igrunn faktisk ganske synd på de ;) 

 

men nå har anonym fått nok av min tid, la oss gå tilbake til å bli desperate og hysteriske jenter! :)

hehe liker oss best sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Hvordan går det med dere i dpo land? :)

Desperate er vi også leser jeg - fint det ;)

Jeg lever opp til ryktet, og er på symptomjakt. Er 7 dpo og har  hatt en LITEN blødning idag. Har lest at noen opplever festeblødning. Noen erfaringer på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, hvordan tegn og symptomer har dere da jenter? :D

 

Jeg har murringer, er uggen, varm og kald om hverandre (virker som om kroppen ikke helt klarer å holde den temperaturen den vil), og nå fikk jeg et flashback fra forrige svangerskap med akkurat like bekkensmerter! :o Har ikke hatt lignende siden jeg var gravid for 4,5 år siden... Hmmm! Gleder meg til mandag-tirsdag for å se om TR kommer, satser på at hun ikke gjør det ;)

 

HVA MED DERE? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, hvordan tegn og symptomer har dere da jenter? :D

 

Jeg har murringer, er uggen, varm og kald om hverandre (virker som om kroppen ikke helt klarer å holde den temperaturen den vil), og nå fikk jeg et flashback fra forrige svangerskap med akkurat like bekkensmerter! :o Har ikke hatt lignende siden jeg var gravid for 4,5 år siden... Hmmm! Gleder meg til mandag-tirsdag for å se om TR kommer, satser på at hun ikke gjør det ;)

 

HVA MED DERE? :)

oooog jeg må tisse HELE tiden, og føler jeg ikke klarer å få ut alt :P Vi elsker detaljer, gjør vi ikke? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hei jenter,

 

Hvordan går det med dere i dpo land? :)

Desperate er vi også leser jeg - fint det ;)

Jeg lever opp til ryktet, og er på symptomjakt. Er 7 dpo og har hatt en LITEN blødning idag. Har lest at noen opplever festeblødning. Noen erfaringer på dette?

Ingen erfaring men hørt det kan være et godt tegn på festeblødning :) selv om det ikke skjer så ofte, kan det absolutt forekomme :)

 

Dpo-land er landet hvor døgnet tydeligvis har 48 timer og mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...