Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Tr kommet her og! :( bedre lykke neste gang!

æsj den var kjip :( bedre lykke neste pp :)

 

Hvordan går det med deg da, Prøver1984? Du har vel ikm i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med mensen da frøkenTe og Hanne! Krysser fingre for at spiren sitter på neste forsøk:)

 

Jeg testet i dag morges, negativ. Dum som jeg var tok jeg vare på den, tittet på den noen timer senere - og en svak skyggestrek. Ble litt gira, men ser jo at det er veldig vanlig med skyggestrek etter tidsfristen. Tempen er på vei ned og litt murringer i magen, så forbereder meg på tantebesøk. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

 

Tr kommet her og! :( bedre lykke neste gang!

æsj den var kjip :( bedre lykke neste pp :)

Hvordan går det med deg da, Prøver1984? Du har vel ikm i morgen?

Tempen min er på vei ned og negativ rfsu test idag så tr dukker vel opp i løpet av dagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Så kjedelig med mensen da frøkenTe og Hanne! Krysser fingre for at spiren sitter på neste forsøk:)

 

Jeg testet i dag morges, negativ. Dum som jeg var tok jeg vare på den, tittet på den noen timer senere - og en svak skyggestrek. Ble litt gira, men ser jo at det er veldig vanlig med skyggestrek etter tidsfristen. Tempen er på vei ned og litt murringer i magen, så forbereder meg på tantebesøk. :s

Samme her :/ så vi får gå på ny pp med.godt.mot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjedelig med mensen da frøkenTe og Hanne! Krysser fingre for at spiren sitter på neste forsøk:)

 

Jeg testet i dag morges, negativ. Dum som jeg var tok jeg vare på den, tittet på den noen timer senere - og en svak skyggestrek. Ble litt gira, men ser jo at det er veldig vanlig med skyggestrek etter tidsfristen. Tempen er på vei ned og litt murringer i magen, så forbereder meg på tantebesøk. :s

Samme her :/ så vi får gå på ny pp med.godt.mot..

Jepp:) får krysse fingre for en veldig fin julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Tr kommet her og! :( bedre lykke neste gang!

æsj den var kjip :( bedre lykke neste pp :)
Hvordan går det med deg da, Prøver1984? Du har vel ikm i morgen?

Tempen min er på vei ned og negativ rfsu test idag så tr dukker vel opp i løpet av dagen :(

 

Kjedelig da Prøver. Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg fikk tr og at jeg skrev et innlegg om det her på denne tråden. Artig! Hehe! Mulig jeg har sanndrømt for har begynt å spotte. Det gjør jeg alltid 1-3 dager før tr. Har funnet ut at jeg venter til onsdag med å teste dersom tr uteblir. Iforhold til når jeg tror el var blir det tidlig å teste tirsdag. Har en cb test. Gidder ikke kjøpe flere tester denne pp siden jeg allikevel ikke har troa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har alle murringer borte i dag, har ømme pupper men utenom det, absolutt ingen tegn på verken tr eller spire. Ikke luft i magen eller noe.. Det er rart for å være meg rett før tr, men det kommer vel. :P fortsatt noen dager til ikm for meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har alle murringer borte i dag, har ømme pupper men utenom det, absolutt ingen tegn på verken tr eller spire. Ikke luft i magen eller noe.. Det er rart for å være meg rett før tr, men det kommer vel. :P fortsatt noen dager til ikm for meg da..

Krysser fingre :) Hvor mange DPO er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her har alle murringer borte i dag, har ømme pupper men utenom det, absolutt ingen tegn på verken tr eller spire. Ikke luft i magen eller noe.. Det er rart for å være meg rett før tr, men det kommer vel. :P fortsatt noen dager til ikm for meg da..

Krysser fingre :) Hvor mange DPO er du?

10 eller 11.. Lov å håpe, men tviler egentlig :P er vel heller kroppen som tuller litt med meg :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her har alle murringer borte i dag, har ømme pupper men utenom det, absolutt ingen tegn på verken tr eller spire. Ikke luft i magen eller noe.. Det er rart for å være meg rett før tr, men det kommer vel. :P fortsatt noen dager til ikm for meg da..

Krysser fingre :) Hvor mange DPO er du?

10 eller 11.. Lov å håpe, men tviler egentlig :P er vel heller kroppen som tuller litt med meg :P

Samme som meg da ;) -absolutt lov å håpe, håper til det motsatte er bevist selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går jeg bare å venter på TR, føler på hele kroppen min at den kommer snart :( Har fortsatt ingen symptomer, utenom noe kvalme og at jeg har vært veldig følsom i hele dag. Begynte å gråte for at samboeren min ba meg stresse ned litt, mye som foregår i hodet i DPO land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Nå går jeg bare å venter på TR, føler på hele kroppen min at den kommer snart :( Har fortsatt ingen symptomer, utenom noe kvalme og at jeg har vært veldig følsom i hele dag. Begynte å gråte for at samboeren min ba meg stresse ned litt, mye som foregår i hodet i DPO land.

Men de sier jo at ingen symptomer er best..

;) det som foregår i hodet i dpo land klarer ikke mennene våre å forstå :(

Jeg skulle så gjerne hatt en av-knapp under dpo-land :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå går jeg bare å venter på TR, føler på hele kroppen min at den kommer snart :( Har fortsatt ingen symptomer, utenom noe kvalme og at jeg har vært veldig følsom i hele dag. Begynte å gråte for at samboeren min ba meg stresse ned litt, mye som foregår i hodet i DPO land.

Men de sier jo at ingen symptomer er best..

;) det som foregår i hodet i dpo land klarer ikke mennene våre å forstå :(

Jeg skulle så gjerne hatt en av-knapp under dpo-land :/

 

Så enig, jeg klarer ikke å høre etter eller følge med på noe som blir sagt. Alle spør meg om det går bra, så må bare prøve å ta meg sammen. Har også en ganske krevende jobb, hvor jeg ikke kan miste fokus. 

 

Er glad det ikke bare er jeg som er sånn her i DPO land :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange ganger samboern har spurt om det er noe galt (fordi jeg har vært stille). Forrige pp prøvde jeg å forklare litt mer inngående, men da fikk jeg den:"det er jo ikke noe vits å tenke så mye. Enten er vi gravid eller så er vi det ikke." Jadda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

Nå går jeg bare å venter på TR, føler på hele kroppen min at den kommer snart :( Har fortsatt ingen symptomer, utenom noe kvalme og at jeg har vært veldig følsom i hele dag. Begynte å gråte for at samboeren min ba meg stresse ned litt, mye som foregår i hodet i DPO land.

Men de sier jo at ingen symptomer er best..

;) det som foregår i hodet i dpo land klarer ikke mennene våre å forstå :(

Jeg skulle så gjerne hatt en av-knapp under dpo-land :/

Så enig, jeg klarer ikke å høre etter eller følge med på noe som blir sagt. Alle spør meg om det går bra, så må bare prøve å ta meg sammen. Har også en ganske krevende jobb, hvor jeg ikke kan miste fokus.

 

Er glad det ikke bare er jeg som er sånn her i DPO land :)

Tru meg,du er ikke alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Vet ikke hvor mange ganger samboern har spurt om det er noe galt (fordi jeg har vært stille). Forrige pp prøvde jeg å forklare litt mer inngående, men da fikk jeg den:"det er jo ikke noe vits å tenke så mye. Enten er vi gravid eller så er vi det ikke." Jadda!!

Haha 😂 ikke noe vits i å tenke så mye nei.. Det Er lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det deres uke, damer😃 gleder meg til å følge med utover, og krysser fingrene👍 også må dere krysse fingrene for oss som forhåpentligvis ikke får tr på besøk neste uke😊 ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig at noen treffer denne IKM48, ønsker dere alle lykke til. og lykke til inn i ny pp prøver 1984 :)

Jeg derimot har ikke IKM før til onsdagen, men etter Lørdagens negative test og små smerter har jeg en dårlig/ trist  følelse denne pp, tror ikke jeg tester før evnt om tr ikke kommer på onsdag, men stålsetter meg på ny pp,
vet at jeg har vert opptimist for de fleste her med at det er ikke over før tr kommer men kjenner på en måte at her kommer den samme hva :(
hadde vert den perfekte gaven til familien på julaften og kunne fortelle om baby men det får vente.
rart hvordan det er men kroppen har på en måte vert trist en hel uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det deres uke, damer gleder meg til å følge med utover, og krysser fingrene også må dere krysse fingrene for oss som forhåpentligvis ikke får tr på besøk neste uke ♥

Her krysses det fingre, hender og føtter. Ønsker virkelig at alle skal få positiv gt. Kjedelig for dere som allerede har fått tr på besøk. Håper det blir deres tur neste pp. Og for dere andre på ikm 48, tvitvi!!!! Selv har jeg egentlig vært veldig innstilt på at det ikke ville gå denne pp. MEN nå har jeg plutselig begynt å håpe igjen. Har veldig murring der nede og det kjennes ikke helt ut som vanlig mensmurring. Irriterer meg at jeg ikke klarer å huske hvordan det kjentes ut sist graviditet. Jeg pleier som jeg har skrevet før å spotte noen dager før tr, inkl farget (æsj dette blir for kvalmt å skrive om så tidlig...ja dere skjønner sikkert hva jeg mener). Men nå er det ikke noe av det. På lørdag (tror jeg det var) hadde jeg kun denne ene bloddråpen. Så kanskje det var festeblødning. Jeg prøver virkelig å holde igjen håpet, for jeg orker ikke gå på en ny smell. Er så grusomt når du tror du er gravid og så kommer den negative gt og biter deg i rompa. Jeg tar en gt onsdag om ikke tr kommer iløpet av den tid. Måtte dagene forsvinne i en fart.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen :)

Synd for de som har fått tr besøk...

Vi har humpa og humpa så det har ikke stått på det!! Den dårlige følelsen har kommet og jeg gjør meg klar for nok en pp!!!!

Kommer til å bestille el tester igjen, ikke brukt det siden august...

 

Julemnd.desember er såååå koselig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murring er et godt tegn, Hjertebarn!

 

Jeg sniker litt her inne, fordi jeg hører egentlig til her og ikke i uke 49. Fikk el før forventet. Er trolig 8 dpo med IKM til helgen. Føler meg meget lite gravid. Håper på mer murringer som har vært mitt tidlige graviditetstegn tidligere.

 

Lykke til, jenter :)

Bedre lykke neste gang prøver1984! Kjedelig med tantebesøk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...