Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Update fra meg: 11 dpo. Negativ innen tidsfristen og en svaaaak strek like etter (men det har alle testene jeg har tatt de siste dagene hatt). IKM torsdag/fredag.

 

Tvi tvi alle sammen! Håper det treffer for dere alle:) og skulle det ikke gå, har vi ihvertfall godt selskap i IKM desember ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, trøndermammasnart! <3 krysser alt som krysses kan for både oss og dere! :D

 

Har fri i dag etter jobbhelg og har sovet til nå! :o sover aldri lenger enn 9 på fridager og sover jeg lenger, våkner jeg opp med en dundrene migrene. Men nå, ingenting :) Ingen murringer i dag heller og fortsatt ømme pupper. Har ikke tester, lenge leve spenningen!

 

Så spennende, Augustfrua! Gleder meg til oppdatering etter ny test :D da jeg var gravid ble streken synlig etter tidsfristen, og den var også kjempe svak. Se i mitt galleri om du vil :)

 

Leit for dere som har fått tr, sender dere til hell og lykke inn til neste pp. Prøv å nyt dagene uten prøving nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Da er vi også inne i 3 pp - og som nevnt tidligere her - alle gode ting er tre ;)

Blir spennende og følge dere og krysser fingre for at samtlige i gruppen får gleden av positivt resultat.

Lykke til :)

 

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp, førstegangsprøver2014 3pp, Sitronpus 1pp

25. Nov: Mari_83 (1 pp etter MA) ariie4pp

26. Nov: hjertebarn 3 pp, Duo-yoghurt (8 pp etter MA)

27. Nov: skogfrua 3 pp, Ohana 8pp,2guttaboys,

28. Nov:Augustfrua(1PP etter MA)

29. Nov:

30. Nov: Maammaa 3pp

29/30.Nov: Stch85

Måtte bare hente opp igjen denne :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her ohana. Murringene har begynt å gå over til de velkjente mensmurringene. At jeg ikke kan lære. Er jo ingen vits å skru opp forventningene så innmari.

 

Men er det ingen som har noe positivt å melde? Kanskje litt tidlig for det..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her ohana. Murringene har begynt å gå over til de velkjente mensmurringene. At jeg ikke kan lære. Er jo ingen vits å skru opp forventningene så innmari.

 

Men er det ingen som har noe positivt å melde? Kanskje litt tidlig for det..?!

må vel være en av disse evnt da:

24. Nov: Prøver1984 3pp, FrøkenTE 2pp, førstegangsprøver2014 3pp, Sitronpus 1pp

 

uten om prøver1984 som fikk tr i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på om noen får to streker!! :)

 

Her er puppene ømme..hmm..nå begynner jeg å få forhåpninger igjen ;) hojohoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Idag kom tr og vi går inn i pp4.

 

Lykke til til alle dere andre i denne uken :) :)

Så trist! Men neste pp klaffer det for deg :)

 

håper det iallefall ;) skal stresse ned denne pp ... tok litt av nå siste pp og DET  orker jeg ikke igjen :P 

 

heier på dere denne uka jenter :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er i morgen, og jeg har hatt veldig vonde murringer på jobb i dag. Jeg tror TR kommer i morgen eller i kveld, har blitt forkjølet og det gjør vondt i eggstokkene når jeg hoster. Vet ikke om det har noe med at TR kommer, aldri hatt det før bare. 

 

Er så spent på om det blir noe positive tester her inne snart :) Selv har jeg ikke testet ennå!

 

Trist for dere som har fått TR, lykke til i neste pp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidlig for meg enda... 10 dpo i dag. Kjenner allikevel at testeren i meg er super klar for jakte streker :)

Lykke til alle dere andre som ikke har testet enda. Synd å lese at tante rød ikke kjenner sin besøkelsestid - bedre lykke i neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av inspirasjon av anonym velger jeg å ta pause fra forumet om tr kommer denne gang. Tror jeg trenger å stresse ned litt, og ikke bare tenke på el, prøving, ikm og baby. Godt å være her inne for støtte og motivasjon når ting tar tid, men denne prøvingen kan lett ta over hverdagen, og forumet gjør nok ikke tenkingen og grublingen mindre.  Så føler jeg at desember er en måned hvor det skjer noe hele tiden, og er da litt lettere å ikke klikke meg inn her hver dag.  Men jeg kommer tilbake, for dette forumet er jo stappa med herlige jenter! <3

Så får se hva dagene bringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av inspirasjon av anonym velger jeg å ta pause fra forumet om tr kommer denne gang. Tror jeg trenger å stresse ned litt, og ikke bare tenke på el, prøving, ikm og baby. Godt å være her inne for støtte og motivasjon når ting tar tid, men denne prøvingen kan lett ta over hverdagen, og forumet gjør nok ikke tenkingen og grublingen mindre. Så føler jeg at desember er en måned hvor det skjer noe hele tiden, og er da litt lettere å ikke klikke meg inn her hver dag. Men jeg kommer tilbake, for dette forumet er jo stappa med herlige jenter! <3

Så får se hva dagene bringer..

 

Godt at jeg kunne være til hjelp :)

Enig i det at forumet har sine bakdeler, når én blir helt avhengig, og veldig opphengt i dette her.. Forumet blir en konstant påminnelse. Lurer på om ikke jeg også skal ta forum- fri i desember....

 

Anonymous poster hash: 67225...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen graviditet på meg hvertfall :( Skulle fått mensen 26., men nå kom den...midt på natta :( Æsj, lurer på når det skal klaffe! Dette er 8.pp etter MA, og jeg måtte ha utskrapning. Begynner å lure på om de har tuklet borti noe så noe er ødelagt inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr i dag, så da er syklusen tilbake til normalen på ca 27 dager :)

 

Lykke til videre alle sammen! Sees sikkert i en annen gruppe etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som denne gruppa tar rekord, men ikke på den måten jeg håpte. Jeg håpte på at alle iløpet av denne uka skulle sitter her med positiv gt, men istedet har vi endt opp med å være den gruppa der ingen sitter med positiv gt iløpet av uke. Så innmari kjedelig. Og november er kjedelig nok fra før om det ikke skulle bli sånn. Æsj altså. Å som jeg hater tr akkurat nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ble lovet noe annet i første innlegget ;)

Men dere, uka er jo ikke over enda..:D

Jeg følger spent med fra ikm uke 49 og håper å se i vertfall EN positiv test :D

Lykke til dere som enda ikke har fått tr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt tidlig i uken, så det må jo komme minst 1 positiv test :D Har ikke tr kommet på lørdag så svir jeg av en test. Det som er rart for meg er at jeg ikke har noe murringer, men skal vel bare være glad for å ikke ha menssmerter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt tidlig i uken, så det må jo komme minst 1 positiv test :D Har ikke tr kommet på lørdag så svir jeg av en test. Det som er rart for meg er at jeg ikke har noe murringer, men skal vel bare være glad for å ikke ha menssmerter :)

Heier på deg Ohana :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fortsatt tidlig i uken, så det må jo komme minst 1 positiv test :D Har ikke tr kommet på lørdag så svir jeg av en test. Det som er rart for meg er at jeg ikke har noe murringer, men skal vel bare være glad for å ikke ha menssmerter :)

 

Heier på deg Ohana :D
Takk snuppa! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo i dag og svidde selvfølgelig av en test... har stirret den i senk og tror jeg så vidt kjimpter det jeg så gjerne vil skal være en svaaaaak strek. Forstår ikke hvorfor jeg gidder å si dette høyt, men skuffelsen kommer til å bli stor uavhengig om jeg deler dette med dere. Så er det jo nettopp derfor det er så gøy her på forumet, at vi kan være litt rare når det kommer til dette med testing osv...

Blir en ny test i morgen, så får jeg bare krysse fingrene for at "streken" er sterkere da :)

 

Til alle dere, hvor tanta enda ikke har dukket opp, - masse lykke til i dagene som kommer. NOEN må jo få positive test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...