Gå til innhold

Ikm uke 48


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

 

Vi kommer ikke til å legge mer aksjer denne pp. Gubben vil gjerne ha jente. Så da har vi gjort vårt for denne gang. Håper den sitter.

Det håper jeg også den gjør for dere:)

Når dere prøver på jente, når er siste aksjeinnlegg da før el?

Vi bruker digital el test. Så har lagt aksjer begge dager. El er sannsynligvis 24-48 timer etter dette. Derfor tester jeg imårra og. Har tidvis hatt positiv el test 3 dager. Men ikke sikkert dette er rett måte. Jentesperm er tregere, men mer utholden enn guttesperm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

 

 

Vi kommer ikke til å legge mer aksjer denne pp. Gubben vil gjerne ha jente. Så da har vi gjort vårt for denne gang. Håper den sitter.

Det håper jeg også den gjør for dere:)

Når dere prøver på jente, når er siste aksjeinnlegg da før el?

Vi bruker digital el test. Så har lagt aksjer begge dager. El er sannsynligvis 24-48 timer etter dette. Derfor tester jeg imårra og. Har tidvis hatt positiv el test 3 dager. Men ikke sikkert dette er rett måte. Jentesperm er tregere, men mer utholden enn guttesperm.

Aha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo, fikk positiv el-test i kveld...så da kjører vi på i natt, i morgen natt og natta etter der... vi har forsøkt den annehver dag-metoden i noen pp'er nå uten resultat så da får vi kjøre på hver dag nå :) heldigvis er vi så forelsket at vi ikke ser på det som stress, men bare kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke el teste denne pp for skal til gyn på torsdag, så da vil han jo se med ultralyd om el har vært. Og jeg ligger med influensa, så tviler vel på noe spire uansett, men vi humper på så kanskje blir vi overrasket. Lykke til med el testing og humping jenter! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke el teste denne pp for skal til gyn på torsdag, så da vil han jo se med ultralyd om el har vært. Og jeg ligger med influensa, så tviler vel på noe spire uansett, men vi humper på så kanskje blir vi overrasket. Lykke til med el testing og humping jenter! <3

Lykke til du også! Og god bedring!

Tredje dagen med blinkende smilefjes spå eggløsnigstesten i dag:s Forhåpentligvis blir det bare smilefjes i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Woohoo, fikk positiv el-test i kveld...så da kjører vi på i natt, i morgen natt og natta etter der... vi har forsøkt den annehver dag-metoden i noen pp'er nå uten resultat så da får vi kjøre på hver dag nå :) heldigvis er vi så forelsket at vi ikke ser på det som stress, men bare kos :)

Wohoo:) kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Gidder ikke el teste denne pp for skal til gyn på torsdag, så da vil han jo se med ultralyd om el har vært. Og jeg ligger med influensa, så tviler vel på noe spire uansett, men vi humper på så kanskje blir vi overrasket. Lykke til med el testing og humping jenter! <3

Lykke til på gyn og god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Johoo mitt triks funket som bare av det :) min kjære presterte meget godt inatt og idag tidlig hehe :) fortsatt veldig positiv el test idag tidlig så utrolig kjedelig at min kjære skal på jobb nå straks og jobbe til Kl 03 inatt.. Får håpe han overfaller meg inatt da :P

 

Kjenner jeg er så gla for at min kjære klarte å prestere.. Nå har jeg iallefall lært at jeg ikke skal dele alt med han hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johoo mitt triks funket som bare av det :) min kjære presterte meget godt inatt og idag tidlig hehe :) fortsatt veldig positiv el test idag tidlig så utrolig kjedelig at min kjære skal på jobb nå straks og jobbe til Kl 03 inatt.. Får håpe han overfaller meg inatt da :P

 

Kjenner jeg er så gla for at min kjære klarte å prestere.. Nå har jeg iallefall lært at jeg ikke skal dele alt med han hehe :P

Hvilket triks? Har slitt med det samme her i huset og kjenner godt igjen frustrasjonen din..

Til vanlig er jo løpet kjørt før jeg såvidt rekker å komme i gang, men under el da varer og varer og varer det.. ikke rart jeg blir lei sex :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Johoo mitt triks funket som bare av det :) min kjære presterte meget godt inatt og idag tidlig hehe :) fortsatt veldig positiv el test idag tidlig så utrolig kjedelig at min kjære skal på jobb nå straks og jobbe til Kl 03 inatt.. Får håpe han overfaller meg inatt da :P

 

Kjenner jeg er så gla for at min kjære klarte å prestere.. Nå har jeg iallefall lært at jeg ikke skal dele alt med han hehe :P

Hvilket triks? Har slitt med det samme her i huset og kjenner godt igjen frustrasjonen din..

Til vanlig er jo løpet kjørt før jeg såvidt rekker å komme i gang, men under el da varer og varer og varer det.. ikke rart jeg blir lei sex :P

Hehe akkurat samme tenkte jeg.. Men jo jeg presterte jo å dele for mye med min kjære så han ikke presterte men igår sendte jeg han sms og sa baby prosjektet er over denne mnd og nå ville jeg ha han for han og kos for kos :P det funka som bare av det, han kom både inatt og idag tidlig :P

Men kjenner det skal bli godt å bli ferdig med el for det er godt å snart kunne sove uten å tenke på at jeg må ha sex først :P

 

Aldri mer nevne el her i gården nei 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Johoo mitt triks funket som bare av det :) min kjære presterte meget godt inatt og idag tidlig hehe :) fortsatt veldig positiv el test idag tidlig så utrolig kjedelig at min kjære skal på jobb nå straks og jobbe til Kl 03 inatt.. Får håpe han overfaller meg inatt da :P

 

Kjenner jeg er så gla for at min kjære klarte å prestere.. Nå har jeg iallefall lært at jeg ikke skal dele alt med han hehe :P

Hvilket triks? Har slitt med det samme her i huset og kjenner godt igjen frustrasjonen din..

Til vanlig er jo løpet kjørt før jeg såvidt rekker å komme i gang, men under el da varer og varer og varer det.. ikke rart jeg blir lei sex :P

Hehe akkurat samme tenkte jeg.. Men jo jeg presterte jo å dele for mye med min kjære så han ikke presterte men igår sendte jeg han sms og sa baby prosjektet er over denne mnd og nå ville jeg ha han for han og kos for kos :P det funka som bare av det, han kom både inatt og idag tidlig :P

Men kjenner det skal bli godt å bli ferdig med el for det er godt å snart kunne sove uten å tenke på at jeg må ha sex først :P

 

Aldri mer nevne el her i gården nei

 

Så du løy til ham da? hahahahaah...Men ja, jeg brant meg hardt på det i første pp etter maèn, og herlighet for et styr det ble  :fnise:

Men nå i sist el runde ville han jo vite og fikk det til, men jisses det finnes grenser på hvor lenge en akt skal vare :P

Det gikk 18 dager fra den el til vi hadde frivillig sex igjen, altså i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Gøy å høre flere som er mildt sagt mer enn litt klare for å få bolle i ovnen nå!! Hihi

-mange kreative løsninger ;)

 

Her er det ikke el testing denne mnd, bare kos når det passer.. men har sex oftere enn annenhver dag så er vel på den sikre sida når det gjelder aksjer allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jepp, jeg dro en seriøst hvit løgn 😂 men det gjorde susen så akkurat den har jeg ikke dårlig samvittighet for 😂

 

Lange akter er kjedelig når man har et mission :P

 

2guttaboys: er så klar for bolle i ovnen så en liten hvit løgn, solvipect, kos og wild yam når el er over, håper jeg er løsningen på hvordan bli gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Jeg ler meg skakk :fnise::fnise::fnise::fnise: kvinnelist altså :P

Hehe sitter og smiler for meg selv her i stua mens min kjære bare kikker på meg og lurer på hvorfor jeg er så blid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi lagt inn aksjer endelig. Ferdig med 14 dagers mens etterfulgt av forkjølelse. Kjenner at det murrer nedi der, så da er vel el rett rundt svingen. Hadde igjen 2 elstrips fra forrige pp. Brukte den ene på søndag bare for å sjekke. Mulig jeg tar den andre om el-slim dukker opp iløpet av dagen. Hvis ikke tar jeg den imorgen. Om den er negativ får jeg vurdere å kjøpe flere. Hadde vært greit å vite sånn ca når el er siden syklusen har begynt å skli ut siste 2 runder. Av tiltak så tar jeg multivitamin som inneholder b 6 og b12, sink, omega 3. Og så spiser jeg rå gulerøtter innimellom (betakaroten). Hadde tenkt å spise en for dagen, men frista særs lite når jeg var forkjøla gitt Og så tar jeg grapefruktekstrakt. Har kun tatt det fredag og fom søndag. Leste en plass at for ofte sex kunne gi dårligere uttelling iforhold til sædkvalitet, men mulig vi bør legge inn en humping i kveld om el er her. Føler det er litt lite aksjer med kun gårsdagens.

 

Vi (jeg) har også veldig lyst på jente, men for å rekke bhg.frist så gir jeg litt f i det denne pp. Leste en plass at forskjellen i når man har sex er bare noe sånt som 55 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ler meg skakk :fnise::fnise::fnise::fnise: kvinnelist altså :P

Hehe sitter og smiler for meg selv her i stua mens min kjære bare kikker på meg og lurer på hvorfor jeg er så blid :P

Du får nå bare si at det er etter-sex smil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo åsså hadde jeg tenkt å drikke salvie te hver dag, men phøy!! Snakk om vondt heksebrygg. Så ble med 1 kopp. Var visst også veldig omdiskutert den der har noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Jeg ler meg skakk :fnise::fnise::fnise::fnise: kvinnelist altså :P

Hehe sitter og smiler for meg selv her i stua mens min kjære bare kikker på meg og lurer på hvorfor jeg er så blid :P
Du får nå bare si at det er etter-sex smil :-)
Oh yeah ;) nå dro han på jobb og kommer ikke hjem.før kl 04 inatt.. Men han hvisket i øret.mitt før han dro om at han gleda seg til å vekke meg inatt hehe Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må smile av dere :) så mye kreative løsninger. for våres del har det vert motsatt en periode. jeg har ikke vert den mest aktive på sex fronten, (har hatt en del smerter og vert utredet for endometriose, noe jeg ikke hadde :hoppendeglad: men jeg har måtte lære meg ting på nytt )  så mannen min kan jo ikke få nok av meg hehe så der er jeg heldig i denne pp her :)
og ja er litt i bakhold at det er "siste" pp for barnehage tid :P

 

men selv om mannen sikkert syvhundreogsnørrogførti ganger før har hørt om blomsten og bien tror han fortsatt at en kan teste possitiv dagen etter :humpe:  men men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

hehe må smile av dere :) så mye kreative løsninger. for våres del har det vert motsatt en periode. jeg har ikke vert den mest aktive på sex fronten, (har hatt en del smerter og vert utredet for endometriose, noe jeg ikke hadde :hoppendeglad: men jeg har måtte lære meg ting på nytt ) så mannen min kan jo ikke få nok av meg hehe så der er jeg heldig i denne pp her :)

og ja er litt i bakhold at det er "siste" pp for barnehage tid :P

 

men selv om mannen sikkert syvhundreogsnørrogførti ganger før har hørt om blomsten og bien tror han fortsatt at en kan teste possitiv dagen etter :humpe: men men :fnise:

Hehe så herlig :) tenk så herlig om vi kunne testa dagen etter a:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde vert det opptimale :) mannen kom til meg i går: "er du gravid vennen? har du tisset på sånn pinne?" :fnise:

han er nå søt da , måtte bare beklage og si at her er det bare og hoppe i høyet en tid til, kan tidligst teste om 7 dager men bør vente 14... da ble han litt skuffet og mumlet "teit da" :) men er glad for at man kan "trene" vidre :)

Vin smakinng er ikke så ille, vert på det selv. er ikke så mye drikking der om du ikke srikker opp prøvene da. men jeg holdt meg til en kansje to slurker per glass så ble kansje et glass tilsammen :)


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

ja det hadde vert det opptimale :) mannen kom til meg i går: "er du gravid vennen? har du tisset på sånn pinne?" :fnise:

han er nå søt da , måtte bare beklage og si at her er det bare og hoppe i høyet en tid til, kan tidligst teste om 7 dager men bør vente 14... da ble han litt skuffet og mumlet "teit da" :) men er glad for at man kan "trene" vidre :)

 

Vin smakinng er ikke så ille, vert på det selv. er ikke så mye drikking der om du ikke srikker opp prøvene da. men jeg holdt meg til en kansje to slurker per glass så ble kansje et glass tilsammen :)

 

 

Så skjønn din mann er da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde vert det opptimale :) mannen kom til meg i går: "er du gravid vennen? har du tisset på sånn pinne?" :fnise:

han er nå søt da , måtte bare beklage og si at her er det bare og hoppe i høyet en tid til, kan tidligst teste om 7 dager men bør vente 14... da ble han litt skuffet og mumlet "teit da" :) men er glad for at man kan "trene" vidre :)

 

Vin smakinng er ikke så ille, vert på det selv. er ikke så mye drikking der om du ikke srikker opp prøvene da. men jeg holdt meg til en kansje to slurker per glass så ble kansje et glass tilsammen :)

 

Kan vi andre låne din mann?? :P Tenk om min hadde vært slik da.. Hadde vært en drøm..

Jeg har en aldeles perfekt mann for meg altså, men ingen er perfekt har jeg fått høre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...