Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Huff, høres ikke bra ut :(

Du får bare sette deg ned og fortelle han at du føler det blir for mye mas, at du ønsker dere skal glemme prøvingen litt og bare nyte livet og hverandre:)

Fortell han hvor glad du er i han, men at du blir sliten av alt og du ønsker ikke å føle det slik.

 

Håper han da hører på deg og gir deg litt puste rom ;)

vi har snakket om det og blitt enige om at nå skla vi heller fokusere på forholdet og på hva vi kan gjøre for å ikke gå hverandre på nervene :) Så håper eg jo seff at det kjem til å klaffe for oss også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumpet over denna siden

 

Frøyaklinikken svarer:

 

Når testen er positiv, er det da eggløsning, eller skjer dette først når testen er negativ ?

 

Frøya svarer: Testen slår ut på LH økningen, hos noen er denne kjapp, hos andre kan den slå ut i nesten to dager. Eggløsningen skjer når LHen er høyest. Så det er ikke alltid lett å finne eggløsningen helt presis, men så overlever egget et døgn. I dette døgnet så kan man bli gravid.

 

Eggløsningen skjer når eggløsningstesten er positiv, når den er negativ igjen, så kan det være for sent.

 

Kva er rett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo dagene går treigt ja :-( Skal ikke klage jeg da, er 9dpo. Har hatt fri i dag, og da går dagen spesielt treigt. Nesten bedre å jobbe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke det siste du skrev, men har alltid sliti litt med når el er selv. Er ikke så lett å vite :-O men jeg regner som regel 1dpo som første dag etter negativ el test igjen. Pleier å stemme sånn ca, TR kommer altså så og si 14 dager etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff, høres ikke bra ut :(

Du får bare sette deg ned og fortelle han at du føler det blir for mye mas, at du ønsker dere skal glemme prøvingen litt og bare nyte livet og hverandre:)

Fortell han hvor glad du er i han, men at du blir sliten av alt og du ønsker ikke å føle det slik.

Håper han da hører på deg og gir deg litt puste rom ;)

 

vi har snakket om det og blitt enige om at nå skla vi heller fokusere på forholdet og på hva vi kan gjøre for å ikke gå hverandre på nervene :) Så håper eg jo seff at det kjem til å klaffe for oss også :)

 

Så bra at dere kan snakke om det :)

Håper det ordner seg, så plutselig sitter spira når dere egentlig setter ting litt på vent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg blir nødt til å teste i morgen tidlig, 10dpo, klarer snart ikke vente lenger😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ikke jeg heller :-O får ikke sove, tankene flyr! Er uansett bedre å ta en test istede for å lure. Samme om den er negativ eller positiv, bare man vet :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme følelsen her, men testene kommer ikke i posten før på torsdag, så må nok vente til fredsg

Men dere er jo kommet lengere enn meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om den er negativ betyr det ikke at håpet er borte, Wiiga:) er drt jeg tenker, at om jeg tar en test i morgentidlig pg den er negativ, nekter jeg å miste trua, og prøver igjen på søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag, jeg holdt på å bli sprø i går, har litt humørsvingninger og har vært svimmel de 3 siste dagene. Var det sist positiv test også,  og har egentlig lovd meg selv å ikke teste tidlig i frykt for at det skal bli en sa 2 dager etterpå. Sist måned trengte jeg ikke å teste, for jeg hadde ingen symptomer eller følelse av at jeg var gravid. Men denne måneden så må sliter jeg med å ikke teste.. Spørs om det ikke blir test 10, 12 og 14 
Jeg har jo liggende Billigtester, men får prøve å holde ut :)

Det blir spennende å følge med når dere andre tester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Notabella :)

 

Får ikke testene mine i posten før i morgen tidligst, og reiser i morgen ettermiddag til svigers og blir hele helgen, så hvis de ikke er kommet før jeg drar så får jeg i alle fall ikke testet iløpet av helgen kanskje bra jeg reiser bort :P hehe

 

Har enda ikke fått ømme pupper her, første gang at det ikke er antydning til dette, å jeg som bruker å få det rett etter el og helevrirn fram til 2 dager ut i mensen, hmm.. Jaja, får vel bare vente å se ;)

Kjenner nå jeg begynner å bli litt redd for at kroppen atter en gang bare lurer meg trill rundt.

 

Hvordan går det med dere i dag trøndermamma og wiiga? :) har noen av dere testet?

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet, må i posten å sjekke om testene har kommet ;) Må bare få meg ut av senga først, haha :)

 

Mister ikke håpet helt hvis den er negativ nei ;) men testene ble sendt på ettermiddagen i går, så det er ikke sikkert de har kommet en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet, og den var jo selvfølgelig negativ. Ikke overrasket over det, men har ikke mistet håpet faktisk. Uvanlig til meg å være:) Da blir det testing på søndag igjen, 14 dpo, hvis tr ikke har kommet:)

Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, testene hadde ikke kommet 😂 da kommer de sikkert i morra og da starter jeg tidlig på jobb, så får ikke testet før evt på kvelden. Kanskje like greit ;)

 

Trøndermammasnart, har du testet eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh. Gi meg en god grunn til å ikke gå ned på apoteket for å kjøpe en test :o er på jobb og har murringer nederst i magen. Pluss at det stakk i magen og nedover tidligere i dag. MÅ ta en test i kveld 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt Wiiga , men det er nok best å vente på testene din som mest sannsynlig kommer i morgen :) Du kan jo tisse på ett glass med morge urin når du står opp i morgen, så kan du dyppe testen i den når du har fått hentet i posten :) 
Om du bare må teste for å roe deg så er det bedre å bare kjøpe en i dag, en negativ tidlig test roer ofte allikevel mer enn å ikke teste. Du må nesten kjenne litt på det :)

Endret av notabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du ut til i morgen wiiga, eller har du vært innom apoteket? :P hihi

Klart man blir totalt sprø av å måtte vente, i hele evigheten på at uka vår skal komme;)

 

Her er jeg litt usikker på om jeg kjenner en antydning til at puppene begynner å bli ømme, så da mister nok jeg litt håpet, men man skal aldri si aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å kjøpte 😅 Skal ta den når jeg kommer hjem ;) Er på jobb til kl 21. Sprø er bare fornavnet. Vet jeg blir mer sprø hvis jeg ikke tar. Murrer ennå. Er ikke sikkert det er pga graviditet, men er hvertfall ikke noe jeg pleier å ha. Kjenner jeg blir skuffa hvis det ikke har gått denne pp heller. Har skikkelig håp nå!

 

Har ikke vært på do siden 12 tida i dag, så regner med urinen blir ganske konsentrert til senere i kveld også. Spent!😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre, klarer du virkelig å ikke gå på do på så mange timer

Da hadde jeg dødd, jeg springer på do bare jeg tenker på at jeg skal drikke noe :P haha

Gleder meg til å høre iløpet av kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner endel symptomer her også, men det kan jo likegodt være mensen...:-P I dag har jeg hatt endel stikksmerter og trykk over livmora. Har  IKM  14.november så er bare 5 dpo.... Er så glad for at jeg er bortreist denne uka, og har lagt alt av tester hjemme. Vet jo at uansett så er de negative så tidlig, men testetrollet i meg krysser fingrene ;-D Skal hvertfall holde meg til mandag. Da er jeg 10 dpo og fikk positiv test da sist jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...