Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Hadde håpet å se et ultrasvak g-test på 10 dpo , men den gang ei.

Blir vel å teste hver dag frem til fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er ny her jeg. Har ikm på lørdag, har vanligvis spotting en 3-4 dager før mens, så går bare og venter på det. Ingen symptomer på noe, men håper selvsagt det blir positivt mot slutten av uken! Dette er 7 pp, så begynner å blir lei meg hver gang mens kommer... Trodde det skulle gå litt fortere å bli gravid 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt bare litt rød/rosa spotting, bare litt på papiret av og til etter at jeg har tisset.

Usikker på om jeg skal tenke at dette er mensen, forvente at mensen kommer eller teste igjen i slutten av uka. Har aldri opplevd dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å blø i natt da jeg gikk på do, men i dag har det bare vært litt smått en å annen gang jeg har vært på do... Irriterende, siden jeg er vant til at ingenting er unormalt de mnd jeg har gått på pergo :/

Får bare vente å se om det tar seg opp.. Blæææ kjenner jeg blir irritert på meg selv som faktisk hadde trua denne mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G testen er ikkje blitt sterkere. Lik den på galleriet mitt fra i går. Tårer ikkje og slippe jubelen, er så redd for kjemisk. Er 9 Dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagt merke til noen symptomer jeg ikke hadde sist mnd...

 

Litt småkvalm innimellom de siste 3-4 dagene

Mer trøtt enn normalt

Ca ingen pms smerter

Vond korsrygg

Fortere sulten

 

Lovet meg selv å ikke tenke så mye på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tester du igjen Notabella?:)

Får håpe at blødningene hos oss begge slutter og at dette bare var ett lite "forvarsel" på graviditet;)

Har ei venninne som hadde slike blødninger før ikm og litt utover i svangerskapet, litt av og på, og hun har nå ei nydelig lita jente på snart 2 år, så umulig er det jo ikke :)

 

Det er jo enda tidlig Slurpå, så den kan fort bli sterkere hvis du venter noen dager :)

Vet du hvos lang lutealfase du har da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test idag mandag også (12 dpo), trenger et MIRAKEL :lete: , ellers kommer nok desverre tr på torsdag :cry:

Endret av romantique1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og syns testen min har blitt svakere :(

 

men det er egentlig forventet.

 

Skal bli sjeleglad om mensen dukker opp 15 november, for da er jeg helt sikker på at jeg hadde eggløsning 1. november, og det er jo stort for eggløsnings-løse meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og syns testen min har blitt svakere :(

 

men det er egentlig forventet.

 

Skal bli sjeleglad om mensen dukker opp 15 november, for da er jeg helt sikker på at jeg hadde eggløsning 1. november, og det er jo stort for eggløsnings-løse meg :)

Samme her testen er blit svakere. Så det er nok kjemisk igjen. Får vente på den tante rød da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lakt til eit nytt bilde. Synest dokke at testen går feil veg ? Testene er fra 8 til 10 Dpo.

 

Tro DETTA går rett vest.

Hei fra uke 49! Jeg synes absolutt ikke det går rett vest, altså! Du er jo ikke mange dpo enda. Jeg fikk vel ikke sterkere tester enn det i det hele tatt forrige gang, og de var NEGATIVE da jeg tok dem så tidlig som deg (fikk først svakt positiv på ikm eller muligens dagen før). Og snuppa mi er 19 måneder nå :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forsvarsfrue:  Ja vi får håpe på det :) men jeg begynner å tvile, tror kanskje det var en spesiell mens. Blir spennende å se om det kommer en skikkelig mens eller om jeg får eggløsning, ganske kjedelig å ikke vite er jo verre enn å vente i dpo-land dette :P
Håper egentlig bare på eggløsning slik at vi kan prøve igjen :)
Skal teste g-test på fredag/lørdag om mensen ikke kommer, da vet jeg værtfall om jeg kan ta meg en tur ut i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lakt til eit nytt bilde. Synest dokke at testen går feil veg ? Testene er fra 8 til 10 Dpo.

 

Tro DETTA går rett vest.

Jeg syns det ser ut som streken din er sterkere jeg :)

 

10 DPO testen er den sterkeste!

 

Når jeg ble gravid i september fikk jeg ikke positiv før ettermiddagen 12 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg lakt til eit nytt bilde. Synest dokke at testen går feil veg ? Testene er fra 8 til 10 Dpo.

Tro DETTA går rett vest.

 

Hei fra uke 49! Jeg synes absolutt ikke det går rett vest, altså! Du er jo ikke mange dpo enda. Jeg fikk vel ikke sterkere tester enn det i det hele tatt forrige gang, og de var NEGATIVE da jeg tok dem så tidlig som deg (fikk først svakt positiv på ikm eller muligens dagen før). Og snuppa mi er 19 måneder nå :) <3

Godt og høre blir så lei når testen står på hvil. Føler den blir svakere. Takker for oppmuntrende ord. Håper det blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg lakt til eit nytt bilde. Synest dokke at testen går feil veg ? Testene er fra 8 til 10 Dpo.

Tro DETTA går rett vest.

 

Jeg syns det ser ut som streken din er sterkere jeg :)

 

10 DPO testen er den sterkeste!

 

Når jeg ble gravid i september fikk jeg ikke positiv før ettermiddagen 12 dpo :)

Synest sjølv den vil ikkje blir sterkere siden det er 2 dager imellom. Får håpe det blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsvarsfrue:  Ja vi får håpe på det :) men jeg begynner å tvile, tror kanskje det var en spesiell mens. Blir spennende å se om det kommer en skikkelig mens eller om jeg får eggløsning, ganske kjedelig å ikke vite er jo verre enn å vente i dpo-land dette :P

Håper egentlig bare på eggløsning slik at vi kan prøve igjen :)

Skal teste g-test på fredag/lørdag om mensen ikke kommer, da vet jeg værtfall om jeg kan ta meg en tur ut i helgen :)

Ja, man blir rett og slett litt irritert av å gå slik :P

Her er det heller ikke kommet noe mere, en bitte liten rød flekk på papiret i morgest, ellers ingenting. Måvel bare se hva dagen bringe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken ikm uke havner dere i nå hvis tanta dukker opp, notabella, wiiga, snømusa og jenta30? :)

Statser jo på at testen din blir sterkere jenta30, og at du bare har hatt litt blødninger men at spiren fortsatt klamrer seg fast hos deg Notabella:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis blødningen er en liksom mens så blir der ikm 49, kommer det noe mens iløp av denne uka så blir det ikm uke 50 :) Registrere i app sånn at jeg har kontroll, har registrert blødningen som mensen så får jeg se om mensen eller eggløsning dukker opp :) Du da? :) har TR dukket opp ?

Endret av notabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det desverre ikke nytt forsøk med det første, vi bruker donor, så blir litt dyrt å gjøre det hver måned........:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her e det kun litt rosa på papiret innimellom, så hvis tanta kommer for fullt så blir det ikm uke 50:)

 

Huff, kjedelig det da snømusa :(

Kan ikke tenke meg tanken på å måtte gå igjennom det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe den ikke dukker opp å at du får positiv test isteden;)

Off da snøsmusa ;/  Håper virkelig du får en spire neste gang da :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan jo håpe :P har ikke mye trua på at det er tilfelle, men men :P

Skal til legen i morgen tidlig, så spekulerte på om jeg skulle be om en test der, "just in case", hvis tr ikke er kommet enda :)

 

Du har jo gått på samme viset som meg i noen dager Notabella, så kanskje det kommer en positiv test i slutten av uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...