Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Litt tidlig for de fleste, men pga litt lang syklus er jeg nå midt i mensen og veldig klar for ny pp. Kommet over at det ikke gikk nå heller, og vi satser på julibaby :) Blir vår 6 pp, håper det skjer noe snart! Vi har ikke klart å truffet så bra på eggløsning, da mannen jobber mye borte. Nå skal han ha vakt hjemme, så han blir hjemme i ca 12 dager, og mest sansynlig er el i denne perioden :D

 

Vi skal prøve oss på å ta vitaminer denne pp. Sink, omega 3 og b vitamin. Det er jo bra uansett ;)

 

Håper dette blir uka hvor jeg og mange flere får positiv test :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10. Nov: Wiiga pp6

11. Nov:

12. Nov:

13. Nov:

14. Nov:

15. Nov:

16. Nov:

 

Går jeg ut fra 32 dagers syklus, blir IKM mandag, men den har vært litt lengre de to siste mnd. Endrer heller når jeg vet når el har vært :)

Endret av Wiiga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke tidlig med ny IKMgruppe😃 tenkte på å starte ny i går selv, men jeg starta forrige gang så tenkte å være litt laidback😛 fikk tr i går, og har også kommet over at den ikke satt, og nå høres julibaby perfekt ut😊

 

10. Nov: Wiiga pp6, trøndermammasnart pp4

11. Nov:

12. Nov:

13. Nov:

14. Nov:

15. Nov:

16. Nov:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med dere her :) Fikk tanta i dag, å regner med å ha ikm 10 november! Dette blir første ordentlige pp, vi skal da prøve på nr 2 :) Kan noen skrive meg opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, Wiiga og trøndermammasnart dere havnet i IKM uke 46 nå ja :) Jeg har IKM ca 4. november, så hører til IKM uke 45. Følger litt med på dere her også da, og krysser fingrene for at spirene sitter denne runden!  :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjorde det, CurlySue:) Skal følge med på deg også ^^ Jeg ble skikkelig oppgitt da tr kom, men er back on track og håpefull nå:) Det som er moro er at mannen virker som han blir mer og mer gira:) Og en annen fin ting er at syklusene er like lange, noe de aldri var på p-staven^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

10. Nov: Wiiga pp6, trøndermammasnart pp4, hjerteskatten

11. Nov:

12. Nov:

13. Nov:

14. Nov:

15. Nov:

16. Nov:

 

Følger som regel med på alle gruppene, syns det er spennende og følge med på de man prater/har pratet med 🙈 :D

 

Godt mannen er gira og syklusen er stabil ;) Spent på hvor lang min blir denne mnd xD Også må vi prøvd å ikke ha oss alt for ofte for tidlig! Heller spare litt på sæden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jo noen flere komme hit snart😊 ikke at jeg ønsker det, vil jo dere skal på 1. Tri, men likevel😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10. Nov: Wiiga pp6, trøndermammasnart pp4, hjerteskatten

11. Nov:

12. Nov:

13. Nov:

14. Nov: Ireneutolmodig

15. Nov:

16. Nov:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd lenge og har dere barn fra før? :) 

 

Vi har en gutt som blir 3 år i desember. Mistet to ganger før vi fikk han, en gang i Exu i slutten av september 2010, og MA i mars 2011. Ble gravid igjen med gutten vår to uker etter blødningene fra ma'en, Så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar denne gangen :) Ønsker meg veldig et søsken til han nå. Fikk tr på mandag, å blør litt enda. Regner med å begynne prøvingen for fullt til onsdag :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var TR borte så nå er det bare å vente på el skal komme så eg kan legge inn aksjer. eg og tpen har ikke så store forhåpninger denne pp pga flytting. Eg skal bli boende hos min mor i 1 mnd pga ny jobb mens typen blir boende hjemme i leiligheten vi har. har rekna ut at eg har ca. el rund mnd skiftet... :) Håper seff at vi klarer å få dette til å klaffe men denne mnd har vi ingen forhåpninger om det siden vi skal bo hver for oss. pp4 men egentlig pp2 da dei 2 første mnd ikke ga meg positiv EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette blir spennende jenter :D Samboeren min har vært litt treig, men nå er han endelig ordentlig med på det :-) Håper dere får til å klaffe med prøving til tross for flytting Fr.Hestetun! Vi sover fortiden på soverommet til gutten vår, fordi vi pusser opp. Så vi får liksom ikke humpa noe i senga, hehe :) Men badet og stua er godt brukt, hehe :) 

 

Jeg er ferdig å blø nå, så nå er jeg veldig klar for å starte prøvinga :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere sex i forhold til el? :) "sparer" dere til el? Hver dag, flere dager før el? Hvor mange dager over? Eller gjevnt gjennom hele syklusen? :)

 

Tror dere det er større sjanse for å bli gravid hvis man "sparer" på spermen til Feks to dager før el? Evt en dag før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen slutter i dag, så da har vi oss til fredag, søndag, tirsdag, torsdag(ca el-dag) og lørdag .... muligens mandag også i tilfelle.

3 ganger før , 1 gang på og 2 ganger etter mao

Hørte det er best å lade opp så man gjør det annenhver dag :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke noe hensikt å ha seg hver dag altså? :) Min mens var over i går, så jeg tenkte vi skulle begynne på onsdag, bare for å være litt tidlig ute. Etter el kalkularoren skal jeg ha el på på søndag! Men jeg får alltid masse slim, så jeg skjønner når det er noe på gang. Men er det sånn at det er lurt å "spare" opp litt? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har oss når vi vil vi^^ Men jeg passer jo på å kose litt ekstra med mannen når jeg vet jeg er rundt EL ;) Denne måneden går jeg på en steroidkur hvor de har sagt at vi bør beskytte oss, men de hadde ingen grunn for hvorfor, og jeg har lest at flere som har blitt gravid og mistet har gått på små doser med denne og blitt gravid og beholdt, så vi kjører på vi:P Er nede på en så liten dose når EL er uansett, så tupper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har el ca. 30 okt - 1-2 nov... Håper vi får det til å klaffe siden vi har tankene på andre ting pga ny jobb og flytting^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...