Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Fikk mensen i går kveld, så er rimelig undrende....Kan det ha vært en kjemisk graviditet? Siden jeg fikk positive tester 7 og 8 dpo? Romantique1984: Vet ikke helt hva vi blir å gjøre neste gang, har bare 2 dose igjen av samme donor som vi fikk snuppa med, og da blir det ei  vurdering i fht evnt. IVF. Men det er jo straks mer kostbart..... Nei, må gå i tenkeboksen......

forrige pp fikk jeg pos tester 8,9,10 dpo og 11dpo kom tr ... så kan nok være kjemisk hos deg også... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æææ jeg har tatt en test nå igjen etter jobb.

 

jeg er 12 dpo og testen til morgenen idag var blendahvit.

 

Nå er det en neeesten usynlig strek på testen min! Blir jo helt rusk i hode mitt!!  Ser dere den? ligger på galleriet :)

 

Den er myyye svakere enn den var 12 dpo sist jeg var gravid, men da tenker jeg det var dobbel produksjon siden det var tvillinger. Streken er sterkere i virkeligheten enn på bilde og helt rosa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg slenger meg på her og håper noen har noen tips, eller andre erfaringer!

 

Jeg har gått med murringer/øm i magen, veldig såre nippler, sår på leppene og vondt i hodet.. Er nå 8-9 dager etter el..

 

Kan dette være tegn på graviditet?

 

Håper på svar!

 

Anonymous poster hash: 8d768...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ jeg har tatt en test nå igjen etter jobb.

 

jeg er 12 dpo og testen til morgenen idag var blendahvit.

 

Nå er det en neeesten usynlig strek på testen min! Blir jo helt rusk i hode mitt!! Ser dere den? ligger på galleriet :)

 

Den er myyye svakere enn den var 12 dpo sist jeg var gravid, men da tenker jeg det var dobbel produksjon siden det var tvillinger. Streken er sterkere i virkeligheten enn på bilde og helt rosa!

 

Det er jo sånn strek jeg har lyst på! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet ikke hva jeg skal tro... jeg siterer meg selv fra 11. november i tråden her:

 

 "ikveld føler jeg meg kjempegravid. Det murrer og river "der nede" og puppene stikker  :) får verdens høyeste forhåpninger av det tullet kroppen driver med nå  :)"

 

Det samme kan jeg si ikveld!

 

Testen MÅ jo bli sterkere imorgen?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror den lille blødningen min var mens.
I dag har livmortappen vært øm og småverk helt nederst med magen minner om ELsmerter, jeg har også fått typ El slim så  virker som el kanskje kommer tidligere den den også er jo bare 6 dager siden blødningen startet. Får spare litt på urinen og ta en El test i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tr. Men tror syklusen min er på 35 dager. Sliter fortsatt litt med kvalme men tørr ikke å teste i tilfelle negativ 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha  :P  Ja den er usynlig :lete: , men jeg kan se den :fnise:

Fikk tr idag. Og jeg har såpass mye regninger nå at jeg ikke har råd til å kjøre på som planlagt denne syklusen. Så blir nødt til å vente en måned. Kan være greit med en pause for kroppen og.

Vil også prioritere katten min som er blitt syk, må ha råd til å betale dyrlege regning og :hjertesmil:

Man får bare gjøre det beste ut av situasjonen :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm, var nok ganske negativ denne testen.

Da var det bare å vente på tr ,konsentrere seg om Vektnedgang + juuul ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg klarte ikkje å holde meg meir! Eg måtte bare ta ein test i dag tidlig, var ikkje på morgen urinen men var så nyskjerrig... Men den ble negativ :( er så utrulig kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke klok på de testene, den i går og i dag har Et litt mørkt område der streken skulle vert, kanskje El flytta seg 1-2 dager frem denne mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet positivt i dag. IKM var på torsdag. Så da er det vel en liten inni der da. Tar en test til imorgen, sånn for å være heelt sikker (streken var svak) - men alt tyder på at vi skal bli foreldre, gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spotta i snart 2 og ein halv dag. Men testen er slik som vist på bildet jeg har lakt ut. Litt svakere synes jeg. Vil ha mensen for har ikkje troa på detta sålenge jeg spotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...