Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Jeg havner midt i ikm uke 50 HVIS jeg er så heldig å få eggløsning av meg selv :) ikveld føler jeg meg kjempegravid. Det murrer og river "der nede" og puppene stikker :) får verdens høyeste forhåpninger av det tullet kroppen driver med nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får satse på at du tester positivt om noen dager :)

Puppene mine er ømme, som om jeg skulle ha trent, og bare er stiv :P hva nå enn det skal bety

 

Jeg ryker og inn i ikm uke 50, hvis nå denne tanta bare vil komme.. Venter liksom bare på at det skal sette i gang så man blir ferdig med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta en test hjemme først hvis tr ikke er dukket opp, så evt be om en blodprøve hvis den ikke er klart positiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Da har du samme dag som meg :)

Kanskje det klaffer nå når du hadde bestemt deg for at du trengte en pause fra alt ;)

Ja no har eg no fått tankene bort fra baby prøving og heller tenkt på hesten/ponnyen min og jobben :) nå får vi går inn i desember så blir det flytting også :( Så blir litt stress men eg og samboeren min vi stresser ikke med å få unge :) Vi tar det som det kommer :)

Forsatt ingen tr som sku vere her i dag. Rart at den ikke er kommen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her snømusa, donor. Tar på endel mye mer enn for vanlig prøving da.

Negativ test igjen for meg nå to og en halv time inn i 14 dpo :sukk:

Øm i nipplene og litt øm i mage(følelsen om at tr er på vei) Pleier bare ik kjenne d så tydelig så mange dager i forveien da men.

Forventer tr ila. torsdagen ..

Akk en ny runde med prøving og hodebry, haha :bond: Tjo og hei :wink:
Denne gangen har jeg bestemt meg for å kjøre dobbel inseminasjon for å maksimere sjangsene enda mer.

 

Endret av romantique1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i går kveld, så er rimelig undrende....Kan det ha vært en kjemisk graviditet? Siden jeg fikk positive tester 7 og 8 dpo? Romantique1984: Vet ikke helt hva vi blir å gjøre neste gang, har bare 2 dose igjen av samme donor som vi fikk snuppa med, og da blir det ei  vurdering i fht evnt. IVF. Men det er jo straks mer kostbart..... Nei, må gå i tenkeboksen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles håp så lenge tanta holder seg borte :)

Jeg fikk positiv test 12 dpo når jeg var gravid sist, men ikke før på ettermiddagen! Testet på impuls etter jobb.

 

Da var jeg i tillegg tvillinggravid, så ikke sikkert den hadde slått ut før 13-14 dpo om det bare var 1.

 

Jeg er 12 dpo imorgen og er jo veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt ut bilde men det går feil veg. Har hatt mens smerter,korsryggen smerte og kjenner ut som det kommer noe ut. Får håpe men veldig liten tro på detta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir altså ikke helt klok her jeg sitter. Negativ test i morgest, fikk en del rosa på papiret ved do besøk, har brukt tampong den hadde en del blod når jeg skulle skifte, etter dette ingenting.. what to do?

Skal reise hjem til familie i helgen og treffe masse gamle venner og planen var jo vin på fredag, men man blir jo usikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager dpo er du nå Forsvarsfrue?

Jeg er på 15 dpo idag, venter tr eller ikke.

Er fortsatt på negativ test, men synes jeg kunne skimte en vaaaag strek i horisonten inni det hvite en stund etter det hadde gått de fem minuttene man skal vente før man leser av.

Kanskje jeg er innbildt gravid? Vet ikke.

I går kveld kjentes d ut som slike smerter som jeg får akkurat når d setter igang m å blø, men d kom ikkenoe blod.
Jeg satte tilogmed inn en tampong. Men så ga de smertene seg. Fortsatt helt vanlig blank, hvit utflod. og murringer i nedre del av magen som jeg har hatt helt siden jeg begynte å prøve, haha :P Mye psykisk dette her og tror jeg. :fnise:

Jeg har FRYKTELIG lyst på øl :P Har ikke kost med med en liten øl eller glass vin på månedsvis nå. Og har vært så good girl at jeg holder på gå ut av mitt gode skinn. Men holder meg selv i nakkeskinnet. Vurderer sterkt å kjøpe vørterøl, og sånt :lillesky:

Hvordan er det med dere her, er dere åpne med mennesker rundt dere om at dere prøver å lage baby eller ikke?

Snømusa: Brukte du ovitrelle? Vet ik om pergo kan gi "falskt" utslag?
Håper virkelig spiren din sitter på neste forsøk! <3 Kan hende det kan lønne seg å være "på plass" litt i forkant av el og ta hyppige el tester: hver 3 time eller noe, slik at du kan få inseminasjon midt i blinken. Jeg har også tenkt tanken to inseminasjoner i to påfølgende dager da det er i 48 timer etter positiv el test sjangsen er størst for å bli gravid.

Jeg tenker slik at, blir d ikke med samme donor så lager jeg nordisk vesteuropeisk team  :strix:  :yvonne::klem1::strix:  *kniz*

Endret av romantique1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun fortalt det til søster og venninne, vil ikke ha mas og spørsmål:-P

 

Sliter selv med symptomer, negative tester (13 dpo) og vooonde mensen murringer, går bare å vente på mensen eller positiv test så kroppen får slappe av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært heftige følelser innabords her as, har murret ivei "alle" steder hvor eggene er :duskedame:
Flerbarnsfødsler ligger til slekten min, så jeg kan få fler :engel::hjertesmil:  Jeg håper også at sjelene til mennesker som jeg er glad i, som har gått bort kan få komme tilbake i meg og jeg kan gi minnene og sjelene deres nytt liv :strix:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny negativ test 12 dpo :/

Da regner jeg med det er kjørt denne pp,

 

men får velge å være positiv over at jeg i det minste fikk eggløsning etter utskrapingen. Nå håper jeg bare kroppen kan samarbeide å slippe egg hver måned fremover :) Har resepter på 4 doble pergokurer til, men håper virkelig jeg slipper.

 

Masse lykke til dere andre som skal teste nå! Blåser babystøv på dere ********* <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro Fr.Hestetun :) tester du i morgen da? :)

Eg tørr nesten ikke for syklusen min er så ustabil, variere mellom 28-35 dager :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det komt lyserosa på papiret. Hadde POSETIV eggløsning test lørdag og blod i dag, blir jo ikkje 14 dager da men 12 dager da. Nå begynner kroppen og regulere syklusen. Har hatt stabil syklus på 29 dager og no er jeg ned i 27 dager.

 

Ja ja får håpe neste mnd slår inn. Er lei kjemisk gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...