Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

I går var det bare litt blod på papiret når jeg var på toalettet, i dag er det helt borte. Tok en test i dag 12 dpo men den var negativ. Forstår ikke hva som skjer med kroppen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var det bare litt blod på papiret når jeg var på toalettet, i dag er det helt borte. Tok en test i dag 12 dpo men den var negativ. Forstår ikke hva som skjer med kroppen min...

Noen har jo blødninger i begynnelsen av et svangerskap notabella, vent noen dager og ta en ny test! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Snømusa2013 :) det er jo egentlig det jeg vil høre for å forsatt kunne ha et lite håp ❤

Jeg prøver å tenke at det er nok mensen og syklus tull, men håper så klart at det er en hormonell blødning og at testen viser positiv om noen dager :D

Det føles bedre å ha litt håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tester i dag, siden det er farsdag? :)

 

11 eller 12dpo her i dag, og to dager til ikm:)

Begynner å bli litt øm i puppene, men ikke like vildsomt som det bruker å være. Fremdeles hard i magen, har aldri opplevd at jeg ikke har blitt litt løs i magen rett før mens, det har liksom vært mitt faste "tegn" på at tr er i anmarsj :P

 

Wiiga, har du testet på nytt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det. Våkna tidlig i dag og måtte på do, og da orka jeg ikke ta. La meg igjen etter det. Også har jeg liksom ikke følt helt for å ta test etter det :-P får se om jeg tar en neste gang jeg må på do. Men tror ikke det er noe vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje tatt noke tester eller noke denne mnd men eg må bare få ut litt fustrasjon!

I går var eg med bestevennina mi å henta hesten min som seff var kjempe koseligt. men i går kveld var eg så kvalm at eg spydde litt men ikke mye, er snakk om gulp egentlig :/ Aner ikke korfor dette skjedde da eg spiste normalt i går og alt :( samboeren kommentere fortsatt etter 5 dager borte fra hverandre at magen har blitt større :o Men vil ikke ta test og bli skuffet :( Glemte å skrive at da en unge som gikk forbi gråt kjendte både eg og bestevennina mi stikking og ømme pupper :o

Endret av Fr.Hestetun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk date night med kjæresten da, Fr.Hestetun?:)

 

Du får bare se om noen dager når ikm er ;)

 

Skulle vi postet listen over ikm dagene på nytt? Jeg har litt gullfisk hukommelse for tiden, så greit å kan se hvilke dager hvem har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

date nighten gikk supert :) Enseste var at da eg sto opp fredags morgen var eg kanon kvalm og gulpet enda en gang :( har gulpet nesten hver dag denne uka :( Blir litt frustrert, har ikm på tirsdag den 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du samme dag som meg :)

Kanskje det klaffer nå når du hadde bestemt deg for at du trengte en pause fra alt ;)

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på arbeid og hadde selvfølgelig glemt g testen. Så har vert på arb siden kl 6 og er ferdig kl 18:30. Så skal teste når jeg har fått roen. Er jo så spent men er jo barre 8 Dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du samme dag som meg :)

Kanskje det klaffer nå når du hadde bestemt deg for at du trengte en pause fra alt ;)

Ja no har eg no fått tankene bort fra baby prøving og heller tenkt på hesten/ponnyen min og jobben :) nå får vi går inn i desember så blir det flytting også :( Så blir litt stress men eg og samboeren min vi stresser ikke med å få unge :) Vi tar det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med testene kommer i posten i morgen ettermiddag, men det er for seint for min del, så blir å¨fyke til spoteket når det åpner kl 0930 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om jeg skal ta en sjanse å teste i kveld :P

Har kjørt bil i 3 timer og enda 40 min til jeg er hjemme, har ikke vært på di sidrn jeg startet å kjøre, men har drukket litt da..

Hva tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tatt en test hvis jeg var deg.

 

Jeg fikk positiv test på ettermiddagsurin 12 dpo når jeg ble gravid i september :) Ganske klar positiv også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare klare å holde meg, slik at jeg får hentet posten :P

Holder på å tisser meg ut, her jeg sitter i bilen 😱 haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spørs om jeg må inn i ny pp :/ testen nå var negativ..

 

Neeeiiiii....... Så trist Forsvarsfrue! :sukk:

Får bare vente å se om tr kommer på tirsdag, så skal vi ha pause mnd fra pergo og samboren er en del borte, så blir lite prøving hvis man må ut i ny runde :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet igjen, Jenta30? ;)

Jeg glemte meg helt til morran idag for jeg var så tidlig oppe å tissa, er det mulig?

men jeg tok en test som ikke var på morgenurin og det kom en svak strek der også.

 

Ikke gi opp håpet før event. tanta dukker opp :)

 

Jeg for min del føler meg overhode ikke gravid, og veksler mellom å tro på testen og ikke tro på testen. Innbiller meg at det plutselig har hengt igjen hcg som slår ut nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du testet igjen, Jenta30? ;)

 

Jeg glemte meg helt til morran idag for jeg var så tidlig oppe å tissa, er det mulig?

men jeg tok en test som ikke var på morgenurin og det kom en svak strek der også.

 

Ikke gi opp håpet før event. tanta dukker opp :)

 

Jeg for min del føler meg overhode ikke gravid, og veksler mellom å tro på testen og ikke tro på testen. Innbiller meg at det plutselig har hengt igjen hcg som slår ut nå.

Jeg tror nok at du kan slappe av og begynne å glede deg :)

 

Klart, her er heller ingenting avgjort før tanta dukker opp, men har helt mistet trua:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en svak strek slurpå :) Gratulerer!!!

 

Jeg har også testet idag og testen er like svak idag som for 2 dager siden, så jeg tror nok dessverre at dette er rester fra sist graviditet selv om jeg har hatt helt negativ test i mellomtiden. Den testen jeg hadde som var negativ var billigstrimmel og de jeg tester med nå er billigstav, og erfaringen er at de kan være mer sensitive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR i natt. Ganske forventa. Så da blir det pp7 på oss. Nå er jeg skikkelig lei :-( Trodde ikke det skulle ta så lang tid før vi ble gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...