Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

 

10. Nov: Wiiga pp6, trøndermammasnart pp4, hjerteskatten

11. Nov: Forsvarsfrue^^, Notabella

12. Nov:

13. Nov:

14. Nov: Ireneutolmodig,Snømusa2013

15. Nov: Jenta30

16. Nov: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt lotion aktig utflod siden onsdag (el var mest sannsynlig tirsdag ifg slim)

Jeg hadde ingen symptomer sist pp, men den før det hadde jeg slik utflod +flere symptomer, så positiv test som endte i sa.

Denne gang er det den hvite utfloden, litt murring, rar hals som en begynnelse av en forkjølelse, og litt feberaktig. Kan jo for all del være at jeg brygger på noe men det blir spennende å se når jeg kan teste :)

Kanskje det er noe positivt for alle som som har det samme denne pp'n ;)

Samme ikm dag vi Notabella, npr starterdu testingen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er LH testene positive men har kun fått lakt inn aksjer fredag morgon. Kan det holde ? Gubben kommer heim seint på mandag kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har hatt lotion aktig utflod siden onsdag (el var mest sannsynlig tirsdag ifg slim)

Jeg hadde ingen symptomer sist pp, men den før det hadde jeg slik utflod +flere symptomer, så positiv test som endte i sa.

Denne gang er det den hvite utfloden, litt murring, rar hals som en begynnelse av en forkjølelse, og litt feberaktig. Kan jo for all del være at jeg brygger på noe men det blir spennende å se når jeg kan teste :)

Kanskje det er noe positivt for alle som som har det samme denne pp'n ;)

Samme ikm dag vi Notabella, npr starterdu testingen?:)

 

Ja håper på det! :D

jeg sluttet på p-piller 4 august og starte med en gang, ble gravid før jeg fikk skikkelig mens, men begynte å blø 2 dager etter positiv test og det ble en sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har hatt lotion aktig utflod siden onsdag (el var mest sannsynlig tirsdag ifg slim)

Jeg hadde ingen symptomer sist pp, men den før det hadde jeg slik utflod +flere symptomer, så positiv test som endte i sa.

Denne gang er det den hvite utfloden, litt murring, rar hals som en begynnelse av en forkjølelse, og litt feberaktig. Kan jo for all del være at jeg brygger på noe men det blir spennende å se når jeg kan teste :)

Kanskje det er noe positivt for alle som som har det samme denne pp'n ;)

Samme ikm dag vi Notabella, npr starterdu testingen?:)

Ja håper på det! :D

jeg sluttet på p-piller 4 august og starte med en gang, ble gravid før jeg fikk skikkelig mens, men begynte å blø 2 dager etter positiv test og det ble en sa.

Huff, synd det endte slik da:/ men du klarer i alle fall i bli gravid, så da er det jo håp :)

Her plages jeg med dårlig eggløsning, men vet at jeg har el når jeg går på pergo, å det har jeg gjort denne mnd:)

Skal ha pause mnd i nov, så ny kur i des om ikke spira sitter nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir nok lett gravid, alle i gamilien har også lett blitt gravide så jeg har fått beskjed om å passe på å bruke prevensjon fra jeg var 15 :P

Jeg er 23, å har ingen barn fra før :)

Får håpe det klaffet for deg denne perioden så du slipper å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :P

Jeg er 24 og har heller ingen barn fra før :)

Vært gravid en gang, men barnefar den gang var ikke villig til å ta noe ansvar eller interessert i å ha noe med oss å gjøre, så da bestemte jeg meg for å ta abort, siden jeg var veldig ung og da alene.

 

Heldigvis har jeg nå møtt mannen i mitt liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke prøvd "aktivt" før nå, har brukt noen mnd med utprøving av pergo for å stabilisere syklus og se om jeg får el på pergo, så nå er alle prøver så fine at vi har startet :)

Men mannen her er en del borte i jobb, så er litt vanskelig å time av og til :P hehe

Enn dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKi :) Det er jo bra at det fungerer ;)
Kjedelig når han er litt borte da, greit å ha de i nærheten når det er el tid :P

Min jobber heldigvis i familiefirma, så jeg har han alltid hjemme hver kveld ;) 
Vi begynte når jeg sluttet på pillen i august, håper vi ikke må vente så alt for lenge før positiv test der spiren sitter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe den sister nå eller i neste pp for oss begge :)

 

Så en annen tråd her inne ang bhg deadline, noen her som må vente hvis det ikke klaffer denne pp?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper heldigvis å tenke på bhg deadlines, eneste mnd som ikke frister å få barn er desember og mars siden det er mange mars bursdager i familien :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi slipper og å vente, heldigvis :)

Tenker det må være vanskelig å måtte utsette noe man ønsker så sterkt:/

 

Du e jo kommet så langt wiiga, her er jeg bare 4dpo, men har sykluser på 30 dager akkurat, så stortsett el på dag 16/17 :P

Ellers så prøver jeg nå å ikke tenke så mye over å kjenne etter symptomer, men er jo ikke til å unngå :P

Fremdeles veldig hard i magen og i dag måtte jeg rett og slett ta en dupp som varte i 2 timer mrn tenker det må bare være psyken som lurer meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spørs om jeg skulle vært i uke 45 egentlig, men trodde el skulle komme litt senere ;) Har hatt litt lange sykluser sjøl, denne blir på ca 31 dager. Sist mnd var den på 38 ellerno sånt. Så ble veldig glad når el kom så tidlig :D

 

Det er ikke til å unngå og kjenne etter symptomer nei. Psyken lurer en ofte :-/ Men er jo også mulig for at det er en grunn til det da ;) vært trøtt selv i dag, men har jobbet hver eneste dag denne uka, så kan hende det har noe med det å gjøre xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen fri dager nå, så skal ikke være at jeg er sliten av jobb heller :P hehe

Får vel bare vente... Bare ei uke igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok vente litt til ja 😱 Håper uka som kommer går like fort som denne :D Og det blir mange positive tester i uke 46 🎈👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagene snegler seg avgårde jeg har nok noe med prøvingen og gjøre, men også det at denne gangen vet jeg enda ikke når jeg får mannen hjem neste gang... Irriterer meg voldsomt av og til

 

Huff, nok syting fra min side, måtte bare få det ut! Nå skal jeg komme tilbake til positive meg igjen og starte en ny flott uke med spenninger i vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, litt ekkelt innlegg, men :P

 

Her er utfloden fremdeles hvit lotion aktig, og det virker som det bare blir mere for vær dag, føler at jeg burde skifte undertøy flere gangen på en dag haha

Veldig kjekt å stå på butikken og plutselig få en følelse av at det "renner" eller nesten at man tisser i buksa

Måtte bare komme meg fortest mulig ut og finne nærmeste toalett:p hehe

 

Har også prøvd å kjenne etter livmortappen i dag, vet vel egentlig ikke helt hvordan den skal kjennes ut ca 5dpo, men her er den i alle fall så høyt oppe at jeg så vidt kan kjenne den, og den føles vendt bakover (mot rumpa). Godt tegn eller ikke tro? :P

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P har også sett den siden.

Men ser også at noen sier det er veldig induvidielt fra person til person, så burde vell egentlig kjenne vær dag i flere sykluser før man kjenner igjen sitt eget mønster :)

Kjenner dette blir en nervepirrende uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er nok forskjellig for mange

selv pleier jeg ikke å ha hvit lotion utflod mellom el og mensen.

Men hadde det når jeg fikk positiv test, så håper det og andre symptomer er gode tegn og ikke bare kroppen min som lurer meg :P

jeg sjekker tappen, men har ikke sjekket lenge nok til å vite hvordan den skal være.

Dpo dagene er veldig lange :P litt utålmodig allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, de er utrolig lange

Skulle helst hatt uka vår nå, slik at hvis den er positiv så går dagene litt fortere til at jeg kan fortelle mannen :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var litt ekle bilder, men veldig informativt da, selv om jeg også tror det varierer fra person til person.

 

8DPO i dag: Ømme pupper, spesielt brystvortene. Hard i magen fremdeles, nesten forstoppa. Har hatt stikkinger i nedre del av magen i helga. I dag er jeg veldig trøtt. Har også denne lotionaktige utfloden dere snakker om.

 

Jeg sa til meg selv at jeg skulle ignorere alle symptomer denne månden. Men det er vanskelig å ignorere når jeg kjenner disse tingene uten å ha kjent etter.

 

Jeg håper ingenting i fare for å bli skuffa. Men jeg tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart trøndermamma, selv om man ikke vil kjenne så kjennes det i hele kroppen

Her er og magen hard enda, ikke fullt så ille som i helgen men det kjennes. Har også stikking/strekking i lysken, spesielt om natta, hodepine og trøtt som en dupp døgnet rundt.

 

Bruker drrimot å få ømme pupper uka før ikm, men foreløpig er de ikke antydning til ømme... Kansje det kan være ett godt tegn :P

 

Tørr ikke håpe her heller, skuffet en gang for mye i ett tidligere forhold..

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...