Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Wiiga, syns det er like forvirrende selv jeg. Men det sto jo at min/vår mest fertile dag va i går, så er vi ikke 1dpo i dag? Eller i morgen? Sykt vanskelig å vite altså, men jeg regner med IKM mandag uke 46. Eller, appen gjør det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var skikkelig uggen og kvalm i går! Har aldriv ore så kvalm som eg var i går, ingen oppkast men hodepine, kvalme og litt feber :( Skal ha el rundt denne uka og vurderte å ta g test i går men klarte å holde meg :) (føler meg flink!) Trooor eg har el løpet av denne uka, mest sannsynlig til helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 

 

Er veldig usikker på når jeg har el egentlig jeg nå. Har hatt el smerter siden fredag. Hadde mye slim siden lørdag, i dag har jeg litt rosa/rød farge i det. Betyr det at man kan være ekstra fruktbar? Vi har feiret samboeren sin 30 års dag i helgen, så vi hadde oss natt til i går, og i går. Hehe. Har tatt eltest i dag, men den er ikke positiv. Så kanskje jeg ikke har hatt den ennå? Regna med jeg skulle ha el i dag, men kanskje den kommer i morgen da. Så da får vi bare humpe videre i kveld og i morgen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er ganske sterk egentlig, men ikke like sterk som den skal være. Regner egentlig med at den er rett rundt hjørnet da :-) Eller om jeg hadde i går kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ha vært, men du får teste noen dager til og se ;)

 

FR.hestetun: du er jo kvalm hele tiden?!:-P Du var jo det sist syklus også. Kanskje du burde sjekke om det er en annen grunn til at du er så kvalm? Kanskje det et noe du reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da nærmer EL testingen. Fekk hint fra gubben at han reiser kanskje fredag i 15:00 til sin mor. Så får håpe det kommer kjapt den EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å kjenne EL smerter nå, ifølge Internett så er EL til fredag.

Hadde en liten hyggestund i går, bør neste bli onsdag og lørdag eller torsdag og lørdag tro (selvsagt opptatt på fredag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag og lørdag, IreneUtålmodig:)

Hvordan går det med resten? Er vi på 2 dpo nå, Wiiga?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo ja ;) Har som vanlig ømme nipler, etter eggløsning. Håper på noen uvanlige tegn om en ukes tid :D

 

Tror og håper denna uka flyr unna! Så mye som skjer på jobben, skal jobbe hver dag hele uka. Da går tiden som regel fort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hiver meg med dere her:)

Er ei stund siden sist jeg var her inne, men tenkte jeg skulle prøve å bli litt mere aktiv igjen☺️

Ikm er tirsdag 11.nov, har gått på pergo denne mnd, så håper at det klaffer nå.

El skal etter kalenderen være i dag, som passer bra, siden sambo reiser på jobb i morgen:/

Statser stort på at de siste aksjene i kveld gjør underverker 👏☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positiv el test på lørdag, og skikkelig el slim i går. 
Regner med at ikm blir tirsdag 11. 11 :) Har lagt inn aksjer hver dag siden torsdag, så nå er det bare å vente :) Håper virkelig at det blir en spire :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mannen reist:/

Men det ble lagt inn aksjer både i går kveld og i morgest, så da er det vel bare å krysse fingrene :)

Hva gjør alle andre nå i disse dpo dager?

Jeg skal i 30års dag til helgen, og tenker vel egentlig at vil nyte dagene fram til evt positiv test:) kan vel ikke gjøre stor forskjell med ett glass vin i helgen?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe dere traff ;) Krysser fingrene for dere!

 

Venter og venter da ;) Har et stort håp denne mnd! Og har litt smerter nederst i magen. Kan kalle det murringer kanskje. Vet ikke om det er noe tegn da, er jo litt tidlig. 3dpo i dag.

Endret av Wiiga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har El slimet ankommet så får legge inn aksjer her da. Får legge inn i morgon tidligst og på fredag. Fredag reiser han til sin mor og hjelpe med bygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ, har aldri fått positiv el test før, men tirsdag kl 1715 tok jeg en og den var positiv så vidt jeg kunne se :o

Vil det si at vi har bommet med en dag eller to?:/ legger ved bilde her :) hva tror dere andre?:)

post-702719-0-85035300-1414624405_thumb.jpg

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe dere traff ;) Krysser fingrene for dere!

Venter og venter da ;) Har et stort håp denne mnd! Og har litt smerter nederst i magen. Kan kalle det murringer kanskje. Vet ikke om det er noe tegn da, er jo litt tidlig. 3dpo i dag.

Takk:)

Satser på at dere også traff denne mnd wiiga ☺️ Men blir jo helt sprø av denne prøvinga av å til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å se bildet Forsvarsfrue, du må legge det inn på galleriet ditt, eller laste opp på tinypic.com og legge med linken. Hvis testen er positiv betyr det at den pluss de to kommende dagene er din mest feritile peiode, i alle fall ifølge billige-teter.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en ny test nå i kveld, og der er teststreken nesten helt borte, så da er det vel lov å håpe at vi traff akkurat på el med sex på søn,man og tirs?:)

 

Så nå er det vel bare å smøre seg med tålmodighet å vente i 12 dager til ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro det, men kan jo være en ide å legge inn aksjer i morgen også. Det hadde jeg gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro det, men kan jo være en ide å legge inn aksjer i morgen også. Det hadde jeg gjort

Mannen reiste på jobb i går, så her er det nok ikke noen mulighet for mere aksjer:/

Menmen, det er jo bare sånn når man har en mann som pendler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM Torsdag 13 November i uke 46.
Har 26 dagers syklus. Og forrige syklus fikk jeg eggløsningsslim 12 timer etter jeg satt ovitrelle eggløsningssprøyte (På dag 12).

Har gått på pergo, og syklusen satt jeg ovitrelle 12 timer før inseminering (klokka ca. 9 i går), og kan ha hatt positivt på eggløsning fra mellom 14 og 22..

Størrelsen på folliklene eller eggene estimert til ca 20 og 19 mm på dag tolv (onsdagen i går).

Noen som har erfaring med å ha blitt gravide med eggløsning  antall timer etter inseminasjon (m frossen sæd). Ønsker isåfall høre om erfaringer :rolleyes:

Endret av romantique1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt el test eller noke denne pp. Får bare se om vi har klart det denne mnd :) håper seff på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...