Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Første runde i senga i går , selv om jeg venter el rundt 1 november, man kan aldri vite :-P

Begynner Selvsagt å få pms/el lignende smerter allerede, sist varte de i 2 uker.... nå skal jeg merke det i 3-4 uker i strekk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg begynner å teste idag, forventer EL er søndag. Men denne måneden kjenner jeg at jeg er litt sånn likegyldig til når EL er, lar ting bare gå sin gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk :D så hyggelig 😊 Krysser fingrene for deg også! Kan hende det hjelper å være likegyldig ;)

 

Har faktisk fått positiv el test i dag! Veldig uventet egentlig, siden el har vært så sein og forsinka de siste mnd! Men det er jo bare bra :) Samboeren kom hjem i går, så vi tok en runde da ;) Og vurderer om vi burde vente til i morratidlig med neste runde, for å "spare" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter forrige ikm har tr fortsatt ikke dukket opp her.. har mine misstanker om at det kan vere ppille slutten sin feil.. føler jeg har endel "tegn" på at jeg kaaaan være gravid men usikker.. kjøpte derfor en test idag som jeg skal ta imorgen for å se .. ellers må jeg nok bare vente til kroppen stabiliserer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da!:D Får håpe du er gravid ;) hvilken dag er du på i syklusen da?

 

Første syklusen min etter pilleslutt var på ca 46-48 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ops, kom borti publiser xD men skulle skrive at det ikke er unormalt at syklusen kan være litt rar etter pilleslutt. Min er fortsatt ustabil, etter 7 mnd. Men krysser fingra for deg!:) Oppdater oss i morra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det 35 dager siden forrige mens :o skummelt lenge! men fanken, jeg tenker på det hele tiden.. kanskje ikke tr kommer fordi jeg tenker på det hele tiden.. ? nei, vi får se imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi satser på det ;) hehe ! neida, vi får se imorgen, skal oppdatere når jeg har fått tatt testen.. håper jo den er positiv .. litt smånervøs :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt oppe lenge i natt, og da jeg skulle på do før jeg skulle legge meg, tok jeg en ELtest mest for gøy. Aldri sett den bli positiv så raskt, 30 sekundet tok det bare:) Vi hadde sex i kveld, men han kom ikke, så i morgentidlig må vi vel kose litt med ordentlig finish😃 fikk nesten lyst til å vekke han nå, men klokka er jo 0330, så han skal få sove😛 når ELtesten sier positiv betyr det vel at egget slipper iløpet av de neste to døgnene, er det så?:)

Spennende altså, EL tidligere enn anntatt, selv om det bare er med en dag. Kanskje den medisinen har hatt noen å si? Uansett, snart DPOland da, alltid like "gøy". Krysser fingrene for julibebbis♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ganske likt trøndermammasnart 😊 Hadde også positiv EL test i går! ☺️ Krysser fingrene for julibaby på oss! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho, så bra :D da er det bare å stå på i helga og håper vi treffer alle sammen :D

 

Forige syklus var på 39 dager, nå blir den ca 31 dager. Godt å liksom bare hoppe over en uke med venting! (Fikk også positiv el test i går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woop woop, kosehelg for oss da Wiiga og CurlySue :humpe::fnise:

Vi la inn aksjer i morges i alle fall, og har ikke gjort det på to dager, så satser på at ladningen hadde bygga seg opp :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv el test i dag også, så vi får stå på noen dager til! Tok en runde i sta, men spørs om det blir i morrakveld også!;) eller burde vi vente til mandag? Da er det jobb igjen, og får ikke gjort det før på kvelden. Er vel bedre med få svømmere enn ingen?xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, her er IKM 13. November, og prøvinga starter straks! Samboer har gått med på å prøve ut sex på seks dager som det kleine tvprogrammet for en tid siden 😂😂 Så her blir det seks dager med sex etter hverandre! Når ville dere startet? Tre dager før, dagen og to dager etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra to-tre dager før er jo passe ja ;) Greit å gjøre det litt spennende :D Håper dere får det til ;)

 

Håper el testen er negativ i morra, så jeg kan gå over i dpotiden på mandag :D Er så spent! Allerede! XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har testen blitt svakere igjen:) Leste følgende på billige-tester.no: "Ca. 24 til 36 timer før selve eggløsningen, stiger konsentrasjonen av LH i urinen for en kort periode, hvor testen vil vise seg positiv. Den mest fruktbare perioden er samme dag, og de neste 2 dager."

 

Det vil da bety at min mest fruktbare dag var i går, og da la vi inn aksjer, i dag, og vi har lagt inn aksjer, og i morgen:) Så, denne måneden traff vi i alle fall, så da er det bare å krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her trøndermammasnart!:) Tok test nettopp og den var negativ igjen. La inn aksjer i går, i sta og blir nok en runde i morrakveld også ;) Vi er jo helt likt!:)

 

Godt å vite at man hvertfall har truffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

g-testen min var nok negativ som jeg trodde.. jeg må nok bare sitte å vente på tr for å prøve å finne ut syklus for å finne el.. uffameg de der pillene roter det til :o

Endret av frkbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men regner du 1 dpo i morra, eggløsning i dag, og IKM søndag i uke 45? Eller mandag i uke 46? Trøndermammasnart?

 

Blir så forvirra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...