Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

5dpo i dag, og hvis jeg ikke har hatt en veldig livaktig drøm, har jeg hatt stikkinger i nedre del av magen i natt. Aldri opplevd å våkne til av det før. Men kan ha vært drøm og, for var i så fall bare halvvåken. Puppene er ikke like ømme som de var sist syklus. Bli spennende å se, dette her😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er dei einaste aksjen jeg har fått i dag i boks. Gubben er på veg til sin mor. Så får håpe det klaffer med eit aksje innlegg. Har hatt elslim siden onsdag så håper det klaffer.

 

Her på Ikm 46 skal det lyse mangen positive tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, håper det er et bra tegn, trøndermammasnart!:D Ikke noe tegn her. Er ikke øm i nipla lenger, men det er vanlig at går over etter et par dager. Må ikke ha noen tegn, bare testen viser positiv ;) Blir spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er dere nå trøndermammasnart og wiiga?

Her er heg bare 2-3 dpo, og føler meg bare helt forstoppet bruker bestandig å bli litt løs i magen fra el og til tr kommer, så dette var en ny vri gitt :P

 

Ønsker alle ei kjempe fin helg :)

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 5 dpo, Forsvarsfrue:) Var forresten skikkelig hard i magen i går når du nevner det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri før vært plaget med å være hard i magen:s

Men tenker det var voldsomt tidlig å merke noe som helst :P

Får satse på at dagene går fort fram mot ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hard mage i dag og. Flere enn meg som har tenkt å teste 9. November, siden det er farsdagen:)? Hadde vært moro å få strek da:) da er jeg forsåvidt 14dpo, så kan jo hende mensen kommer og da...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lyst å teste, men er enda 2 dager til ikm, så litt usikker om jeg "tørr" å teste så tidlig :P hehe

Jeg må uansett hvis positiv test, holde det for meg selv til 20 nov, pga noe jobb greier hos sambo:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror i alle fall at jeg kommer til å teste første gang neste søndag, hvis ikke tr kommer da. Blir en morsom dag hvis det blir to streker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestiller dere testene fra wiiga og trøndermamma?

Hadde jo klart vært super gøy å få positiv test på farsdagen, men kanskje litt tidlig når det enda er noen dager igjen til ikm for min del?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som Wiiga:) Er job14dpo neste søndag, så ikke tidlig for min del, men kan jo være det for deg Forsvarsfrue. Samtidig får jo folk positiv hel ned til 7dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her, ikm 15 november :)

eggløsning idag, bare 13 dager etter utskraping! Helt utrolig at kroppen er klar for å slippe egg så fort. 

Maks på fertilitetsmonitoren igår og idag. Så sengehygge igår og idag håper jeg vil gjøre susen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10. Nov: Wiiga pp6, trøndermammasnart pp4, hjerteskatten
11. Nov:
12. Nov:
13. Nov:
14. Nov: Ireneutolmodig,Snømusa2013
15. Nov:
16. Nov: 
 
Hei alle sammen, melder meg inn her! Hadde eggeløsning i går, så nå er det bare å vente i spenning!  :Nikke: 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10. Nov: Wiiga pp6, trøndermammasnart pp4, hjerteskatten

11. Nov: Forsvarsfrue^^

12. Nov:

13. Nov:

14. Nov: Ireneutolmodig,Snømusa2013

15. Nov: Jenta30

16. Nov:

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt personlig spm kanskje, menmen her kommer det :P

 

Hvordan er/ var deres utflod etter el før positiv test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på ;) Lest litt før at hvit/blank lotionaktig utflod skal være positivt. Men det har jeg egentlig hver syklus xD har det nå også. For å gi dere litt ekle detaljer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på ;) Lest litt før at hvit/blank lotionaktig utflod skal være positivt. Men det har jeg egentlig hver syklus xD har det nå også. For å gi dere litt ekle detaljer ;)

Hehe:p ekle detaljer er jo nødvendig i en slik situasjon som vi er i ;) hihi

 

Her er den og sånn lotionaktig, begynte slik i går. Jeg bruker også å ha det til vanlig, men det er gjerne slik de siste dagene før mens vanligvis:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo egentlig det ;) Hihi :D

 

Åja, håper det er er tegn, siden det har kommet tidligere enn vanlig da :D Tror nok jeg kommer til å svi av en test før IKM😅 Må bestille, men skal prøve å vente så lenge jeg klarer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å stanse meg selv da jeg satt på nett og så på tester :P

Har svidd av mange tester tidligere og det tærer både på lommeboka og kroppen (hvis negativ test). Så nå sksl jeg holde meg totalt unna før evt tr ikke dukker opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lotion aktig utflod siden onsdag (el var mest sannsynlig tirsdag ifg slim)

Jeg hadde ingen symptomer sist pp, men den før det hadde jeg slik utflod +flere symptomer, så positiv test som endte i sa.

Denne gang er det den hvite utfloden, litt murring, rar hals som en begynnelse av en forkjølelse, og litt feberaktig. Kan jo for all del være at jeg brygger på noe men det blir spennende å se når jeg kan teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...