Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Eg og samboeren skal ut å spise å feire 7 mnd sammen og feire at hesten min kommer i morgen, at eg har begynt på ny jobb 😊 så dette skal bli stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh, så synd Notabella 😔 hadde jo trua på deg med alle symptomer som sist..

 

Wiiga, jeg har ikke tatt noen vitamin tilskudd, så det kan ikke være det :P hehe

 

Kos dere masse med feiring Fr.hestetun 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke tatt noe:) Eller den steriodkuren sist mnd, men den skal være ite av kroppen for lenge siden. Men kan jo selvfølgelig være den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut som sånn det føles like før jeg pleier å få mensen her, er på dag 21 i syklusen (9 dpo), er vel ovitrellen som lager action nedi der. Husker det fra forrige runde. :gravid:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..... Skyggestrek i går ettermiddag, og i morges. I ettermiddag, svak rosa strek før det var gått 5 min......... 7 dpo. :duskedame: Skal teste videre i morgen......:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende snømusa :)

Satser på at den bare blir sterkere for vær dag som går :D

 

Her er det godt å være hjemme hos sivgers, få servert masse god mat og bare slappe av :)

Skal bare nyte helgen til det fulle, regner med tankene om testingen starter for fult på søndags kveld når jeg kommer hjem :P

Kanskje jeg bare svir av en test da, bare for morro skyld :P hehe

 

Har dere testet på nytt, wiiga og trøndermamma? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har ikke trua ;) TR kommer nok søndag eller mandag. Ikke noe unormalt her, pluss negativ test 10dpo. Tenker liksom at det burde vært en antydning der.

 

Mister hvertfall trua når jeg ser snømusa har fått positiv 7dpo!;) Gratulerer :D Håper den blir sterkere dagene framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har mista trua. Var rødt på papiret i nå nettopp, 12dpo, så tr er vel like rundt hjørnet... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så spennende å lese om alle dere som venter, krysser fingrene for alle sammen :D

så sitter jeg her da, som enda ikke har fått tr på snart 3 mnd.. duste ppiller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke morro å få slikt trøndermamma :/

Du kan jo ikke miste trua helt enda wiiga, hcg nivået er jo forskjellig fra person til person, så at du ikke har positiv 10dpo trenger ikke bety noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en test idag for moroskyld, og den er ultrasvak positiv. 7 dpo ( lagt ut bilde på galleriet )

men jeg mistenker at det kan være rester fra hcg etter utskraping, selv om jeg har hatt helt negativ test i mellom.

Kan jo være urinen var ekstra konsentrert nå?!

 

Syns det er veldig tidlig å få positiv test,derfor jeg blir så skeptisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så streken :)

Sier forsiktig gratulerer

Håper bare den blir sterkere framover:) når var din ikm Jenta30? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sprø :(

Begynte jo å blø i går, først som en begynnende mens (jeg blør lite og pleier å bruke gul ob)

deretter har det vært mindre og mindre, i dag er det såvidt rester igjen om jeg henter med fingeren. Det har vært friskt og lyst blod med litt slim i, når er det bare litte granne rosa på papiret når jeg tørker meg.

Forstår ingenting... Enten kan mensen ta å komme for fullt eller holde seg borte.

 

Gratulerer så mye snømusa og jenta30! :D håper på sterkere strek fremover for dere begge :)

 

Er det andre som har testet? :)

 

Hvis det stopper helt her nå så får jeg ta en test i morgen eller på ikm som er på tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan jo få litt blødninger tidlig, men allikevel være gravide :)

 

Jeg vet at testene kom i posten i dag, men er ikke hjemme så får ikke testet før tidligst i morgen kveld :P

Likså greit, egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan jo få litt blødninger tidlig, men allikevel være gravide :)

 

Jeg vet at testene kom i posten i dag, men er ikke hjemme så får ikke testet før tidligst i morgen kveld :P

Likså greit, egentlig ;)

Har også flere tester på vei i posten, håper de kommer på mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føltes seriøst som tr kom idagtidlig as, men nei da.. helt blank utflod.
Må være ovitrellen som spiller et puss, for pleier ike føles sånn før dagen før tr/IKM, og det er jo ca 4 dager til.

Blir sprø. :bond:

Hjelper ik akkurat at jeg er blakk til mandag (12 dpo) og INGEN sjans til å teste før da!  :wacko: 

 

Lykke til Jenta30, håper spiren sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier forsiktig gratulerer til snømusa og jenta30:)

 

Her er det nok tr som begynte i gårkveld, for når det mere, og jeg har innfunnet meg med at tr kom i dag, to dager før ikm. Menmen, nå er jo i alle fall syklusen stabil på 28 dager etter uttak av p-stav i juni, så skal jo være fornøyd med det. Også får vi bare prøve igjen neste måned, august er sikkert en like fin måned å få bebbi i som juli:)

 

Lykke til til dere alle andre, og håper ikke tr kommer til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7 Dpo i dag og vil prøve og ta ein test i morgon. Men kjenner ingen ting så tror det ikkje klaffet denne mnd heller.

 

Gratulerer til jenta30 og snømusa DETTA har jeg tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:  Sender masse babyglitter til alle og håper alle blir gravide i en fei ! :duskedame:

Klarte ikke vente og tok en test nå, 11 dpo. Den var negativ, kun en strek på C, og ikke det minste anelse av svak strek i T vinduet engang.

Ikke for å være pessimistisk, men når den nå viser negativ, og ikke et fnugg av ovitrelle positiv engang. Så tror jeg det er kjørt for denne måneden for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...