Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke å ha noe av det jeg kjenner nå:) Eneste er kvisene som kommer snikende etter EL, det skjer hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt usikker på kor mangen Dpo jeg er i. Når el testen var POSETIV lørdag og negativ søndag kor blir første Dpo dagen rekna ut da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også få kviser, men har enda ikke fått mere enn en liten en som nesten er borte igjen :)

Den er virkelig merkelig av og til denne kroppen

 

Får krysse fingre og tær på at vi alle er heldige denne pp'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vil også ha symptomer :D Alt føles liksom så vanlig, som tidligere pp. Så har ikke helt trua. Men håper jo fortsatt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4 dpo her (tipper jeg) og for en gang skyld har jeg ikke pms smerter. Er sikkert bare en tilfeldighet da men.

Må ta en gtest til lørdag da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hehe artige bilder igrunn, bare synd jeg ikke skjønner noe :/

Flaut men dønn ærlig :(

 

Vet ikke litt hvor livmorhalstappen er engang :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slurpå, dpo står for dager etter el, så da regnes første dag etter forventen el. Jeg har i alle fall gjort det :P så får noen rette på meg hvis det er feil :P hehe

 

Wiiga, kan jo være positivt å ikke kjenne noe enda også, så ikke mist håpet :)

 

Nå har jeg satt i gang julekalender laging og begynt å organisert walk-inn garderoben, blir nok noen dager med organisering der før jeg blir fornøyd, så da går forhåpentligvis dagene fort til neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå, dpo står for dager etter el, så da regnes første dag etter forventen el. Jeg har i alle fall gjort det :P så får noen rette på meg hvis det er feil :P hehe

Wiiga, kan jo være positivt å ikke kjenne noe enda også, så ikke mist håpet :)

Nå har jeg satt i gang julekalender laging og begynt å organisert walk-inn garderoben, blir nok noen dager med organisering der før jeg blir fornøyd, så da går forhåpentligvis dagene fort til neste uke ;)

Da vil det si at jeg er 2 Dpo i dag. Tvi tvi har jo liten tro når jeg barre har fått lakt inn aksjer på fredag morgon. Når el var POSETIV lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slurpå, dpo står for dager etter el, så da regnes første dag etter forventen el. Jeg har i alle fall gjort det :P så får noen rette på meg hvis det er feil :P hehe

Wiiga, kan jo være positivt å ikke kjenne noe enda også, så ikke mist håpet :)

Nå har jeg satt i gang julekalender laging og begynt å organisert walk-inn garderoben, blir nok noen dager med organisering der før jeg blir fornøyd, så da går forhåpentligvis dagene fort til neste uke ;)

Da vil det si at jeg er 2 Dpo i dag. Tvi tvi har jo liten tro når jeg barre har fått lakt inn aksjer på fredag morgon. Når el var POSETIV lørdag.

Jeg fikk positiv el test onsdag kveld i forrige uke og negativ igjen torsdag, mannen reiste på jobb onsags morgen så her ble det lagt inn aksjer mandag,tirsdag og natt til onsdag, så det kan absolutt holde mål med dagen før el test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. denne pp så har eg og typen egentlig bare hatt samleile når vi føle for det pga eg har vore veldig opp og ned på humøret denne mnd... Har klonkludert med samboeren at vi skal ta ein pause fra prøvingen pga vi krangler så pass mye denne mnd at da ser eg ikke noe vits... eg og samboeren min skal nå ha pause ut året for å se om dette kan hjelpe i forholdet pga av følelsene er der men er bare at vi går for mye opp i hverandre at vi blir møkka lei av hverandre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke bra fr. Hestetun, håper det ordner seg for dere.

 

Hadde sååå lyst til æ teste idag, men var jo bare 8dpo, så klarte å holde meg. Men nå har jeg såååå lyst tim å teste i morgen, selv om jeg vet at det et størst sjanse for å få negativ. Kan det ikke bare bli mandag snart?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes kjedelig ut Fr.Hestetun :/

Slitsomt når man går mye oppå hverandre, merker det selv siden samboern jobber turnus og det gjør jeg og, så perioder der vi har mye fri samtidig, og da kan det bli for mye av det gode :P

Men det går som regel over hos oss, bare vi setter oss ned og diskuterer hva vi kan gjøre for at det skal bli bedre. Som å komme seg mere ut av huset, på tur i skogen, kino, ute med venner vær for oss;)

 

Håper det ordner seg for dere :) klem <3

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi har prøvd litt forskjelligt men ender alltid opp i krangel.. :( er trist når ting er sånn men han går å mase og mase at eg må ta test og eg kjenner kroppen min så pass at eg vet når eg bør og ikke bør ta test... har bestemt meg for at eg tar ingen tester nå fram til nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har satt en regel her i huset om at vi snakker ikke om el tester osv, vi koser oss når vi ønsker:) så er det opp til meg om jeg vil teste eller ikke..

Samboer synes det blir mas hvis jeg skal gå å snakke om det hele tiden, så da får jeg heller ut alt her inne, så klarer vi å kose oss i stede for at det blir sånn "plikt" sex :P hehe

Vi er i utgangspunktet veldig aktive når han er hjemme, så er bare å nyte det!:)

 

Du får sette ett komprimiss med at dere ikke skal diskutere noe som har med prøvingen å gjøre, dere skal nyte å være kjærester og ha sex når lysten er der;) kanskje det klaffer fortere og da ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det som er problemet... han er meir gira og tror eg er gravid og får positiv dagen etter el... eg vet det tar tid og sån er jo gira selv på spire i magen men han er ekstrem.. han er så ekstremt gira at eg mister sex lysten min... har eg sex med han så tenker eg på andre gutter... fordi han er innpåsliten... og det er ikke normalt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke bra ut :(

Du får bare sette deg ned og fortelle han at du føler det blir for mye mas, at du ønsker dere skal glemme prøvingen litt og bare nyte livet og hverandre:)

Fortell han hvor glad du er i han, men at du blir sliten av alt og du ønsker ikke å føle det slik.

 

Håper han da hører på deg og gir deg litt puste rom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag, og bestilte tester i går :) Spørs om det blir en test på torsdag eller fredag :D

 

Håpet er oppe, selvom jeg ikke har noe tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7dpo, når begynner jo dagene å gå litt fortere :P

 

Har ei venninne som hadde mange billigtester liggende så hun sendte de i posten i dag, så da klarer vel ikke jeg å holde meg unna en test i helgen😁

Har egentlig mista litt trua etter masse menslignende smerter i natt, men har fremdeles masse utflod, kan søve døgnet rundt og går på do hvert 10.min 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å unngå å teste i morges. Syns jeg er så flink for hver dag som går og jeg ikke tester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare holde på viljestyrken og vente med testing til helgen i alle fall, trøndermamma ;)

 

Har noen av dere testet positivt før ikm tideligere?

Hun som sendte testene til meg i dag, testet svakt positiv 4 dager før ikm, på billig testene, så da kan man vel ta seg råd til å brenne av en iløpet av helgen :P

Endret av Forsvarsfrue^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært gravid, så aldri fått positiv før, selvfølgelig ;) men hvertfall etter 10 dpo skal det være gode muligheter for å få positiv test :)

 

Dere har jo mange symptomer :-O Dere er jo sikkert gravide :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt noen som har tatt el tester som blir positive ved graviditet, men vet ikke om det er noe å "stolr" på hvis man svir av noen av de og? :P hehe

Mine el tester e blenda hvite hele syklusen uten om svak strek dagen før positiv el test, så kanskje det er på hvis man får en strek nå på de :P har vel egentlig lyst å bare teste, for denne spenningen gjør meg litt ukonsentrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man kan stole på de nei :) Ville ikke jeg gjort hvertfall. Hvis den er knall positiv, så kanskje, men en slags strek er det mulig å få hele syklusen på el test ;) ville uansett ikke stolt på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...