Gå til innhold

IKM uke 46


Wiiga

Anbefalte innlegg

Jeg var å kjøpte Skal ta den når jeg kommer hjem ;) Er på jobb til kl 21. Sprø er bare fornavnet. Vet jeg blir mer sprø hvis jeg ikke tar. Murrer ennå. Er ikke sikkert det er pga graviditet, men er hvertfall ikke noe jeg pleier å ha. Kjenner jeg blir skuffa hvis det ikke har gått denne pp heller. Har skikkelig håp nå!

Har ikke vært på do siden 12 tida i dag, så regner med urinen blir ganske konsentrert til senere i kveld også. Spent!

Kommer nok ein positiv test her tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dessverre :-( Den ble negativ! Æsj, altså. Vet at murringene ikke er innbilning, men betyr ikke at jeg er gravid fordet xD Kan jo bare håpe på at testen blir positiv senere. Nå slipper jeg hvertfall å lure noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd, men det er jo enda litt tidlig:)

Statser på at ingen av oss blir lurt av kroppen nå, og at det blir mange positive om noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg drevet å tafset etter denne hvite utfloden hver dag for å bekrefte at den forsatt er der, i da var det litt brunlig (har ikke kommet på papiret). Håper det er sen festeblødning eller hormonelt og ikke et tegn på at den forferdelige TR er på vei. 
Har ellers svimmelhet, murringer, stikkinger, litt forandret matlyst, blodårene på brystene viser bedre og litt stikninger i brystene.  Hadde dette ved positiv test sist, å ikke sist måned da TR kom.
Greit å ha det skrevet ned her, så om TR skulle komme så vet jeg til en annen gang at dette ikke nødvendigvis betyr at det er noe på gang for min del.

Men håpet er ikke ute før TR melder sin ankomst eller jeg har positiv test, Får krysse fingrene og håpe :)

Krysser fingrene for dere andre også  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Huff, høres ikke bra ut :(

Du får bare sette deg ned og fortelle han at du føler det blir for mye mas, at du ønsker dere skal glemme prøvingen litt og bare nyte livet og hverandre:)

Fortell han hvor glad du er i han, men at du blir sliten av alt og du ønsker ikke å føle det slik.

Håper han da hører på deg og gir deg litt puste rom ;)

 

vi har snakket om det og blitt enige om at nå skla vi heller fokusere på forholdet og på hva vi kan gjøre for å ikke gå hverandre på nervene :) Så håper eg jo seff at det kjem til å klaffe for oss også :)

Så bra at dere kan snakke om det :)

Håper det ordner seg, så plutselig sitter spira når dere egentlig setter ting litt på vent ;)

Ja eg har no nok å tenke på no når eg er i ny jobb og i tillegg har kjøpt meg hest :) så her er tankene borte fra baby prøving og heller på hest og jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo her også, men ingen forhåpninger om at et egg skal feste seg :) har vel knapt slimhinner igjen etter utskrapingen 21. oktober, men eggløsningen har jeg definitivt hatt 1. november, så det er jo en micro-sjans for at jeg kan bli gravid :)

 

Skal ta første test 10 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å se at så mange har symptomer, som ellers ikke er der:)

Går litt opp og ned her med den harde magen, fremdeles ikke ønme pupper, så har enda ett lite håp, men kjenner en del murringer ipå venstre side nederst i ryggen, og denne utfloden fremdeles ;)

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan kl har vert 15:00 og utover har eg godt på do titt og ofte. Virker som uv symptomer men er jo barre 5 dpo. Kva kan det vere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superoppblåst i magen, type vondt. Kjennes ut som om jeg har lagt på me masse kilo, noe jeg vet jeg ikke har. Buksa er vond å ha på, liksom😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI OI OI!! Litt blod på papiret i dag, er 6 dpo! Satser på festebløding!!  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame: Hadde ikke det når jeg var gravid med jenta mi, men hver gang kan vel være forskjellig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her trøndermamma :P

Skulle ta på meg turbuksa for å gå tur med svigermor og hunden, og jeg måtte løsne den i sidene (justerings muligheter er flott) :P

 

Btw, noen som har vært borti at neglene er blitt "sterkere" eller hardere ved graviditet?

Jeg har aldri kunnet ha lange negler, foruten når jeg har lagt på akryl, de blir flisete og må klippes med en gang de nærmer seg utkanten av fingrene, men nå vokser de og er knall harde, ikke antydning til flising

 

Håper helgen går fort så man kan se om tr kommer på tirsdag/onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har oppdaget noen sammenheng mellom økt hårvekst og graviditet?

Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på 6 dpo i dag , kjente no stikking på venstre side for et døgn siden + vært kvalm og sulten i hele dag.

Er nok muligens bare innbilning men :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager dpo, og holder på å gå ut av mitt gode skinn av all denne ventingen. Speider etter festeblødning, ikke sett noenting. :lete:

Fikk ikke el slim ved el, men pleier heller ikke få d hver mnd. Men tok ovitrelle som garantert utløser el. så håper bare spiren(e) satt m en gang og slimet ikke trengte dette ut. :fnise:

Tok to stk. ovitrelle og hørt at da må man vente 14 dager til alt er ute av kroppen for ikke få falsk positiv.


Litt øm i brystene/brystvortene. Og i en av de bittesmå "kjertlene" på ene puppen har jeg fått betennelse?! Så at en av de pittesmå kjertlene var hovne. Aldri opplevd det før, også DER. Hmm..

Kan det ha noe med gravid å gjøre? Tør ik håpe.

Har lagt brystvorten i grønnsåpe 20 min, og har tatt på mini bandasje med pyrisept salve inni bh´n.

Stikninger og murringer har jeg inniblandt med noen dagers mellomrom. Og vært bittelitt kvalm en morgen. Men d hadde jeg forrige syklus som endte i mens. :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager dpo, og holder på å gå ut av mitt gode skinn av all denne ventingen. Speider etter festeblødning, ikke sett noenting. :lete:

 

Fikk ikke el slim ved el, men pleier heller ikke få d hver mnd. Men tok ovitrelle som garantert utløser el. så håper bare spiren(e) satt m en gang og slimet ikke trengte dette ut. :fnise:

 

Tok to stk. ovitrelle og hørt at da må man vente 14 dager til alt er ute av kroppen for ikke få falsk positiv.

 

 

Litt øm i brystene/brystvortene. Og i en av de bittesmå "kjertlene" på ene puppen har jeg fått betennelse?! Så at en av de pittesmå kjertlene var hovne. Aldri opplevd det før, også DER. Hmm..

 

Kan det ha noe med gravid å gjøre? Tør ik håpe.

 

Har lagt brystvorten i grønnsåpe 20 min, og har tatt på mini bandasje med pyrisept salve inni bh´n.

 

Stikninger og murringer har jeg inniblandt med noen dagers mellomrom. Og vært bittelitt kvalm en morgen. Men d hadde jeg forrige syklus som endte i mens. :wacko:

Jeg har brukt Pergotime og Ovitrelle denne gangen, men bare 1 sprøyte Ovitrelle. Testet 2 dpo, bare for å se hvor sterkt Ovitrelle gav utslag, men det var meget lite utslag da, bare skyggestrek. Har testet i går ettermiddag og i morges, og det er skyggestrek der nå også. Så håper jo at den skyggestreken blir sterkere over helga <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kom ikke brunt utflod ut, var bare d lille jeg fikk på fingeren.

Føler livmortappen er litt øm, og tissingen har øktpå.

dpo 10,negativ test i dag. Skal på hytta nå og være til søndag, tar en test søndag også.

Det skal bli godt å komme seg vekk litt for å slappe av og ha kosetid med samboer :D

 

kjekt at så mange har symptomer, håper på mange positive tester i denne Ikm gruppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe økt hårvekst, eller sterkere negler her ;) Dere har ikke tatt noe vitaminer da? Som gjør dette bedre?:)

Aner ikke om det er symptom.

 

Har ikke hatt mere murringer siden onsdag. Ellers ingen andre tegn, føler meg vanlig som jeg gjør andre mnd. Tviler på at jeg er gravid denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå neeei :(

Fikk skikkelige smerter å blæra kjentes heilt fæl ut selv om det bare var 1time siden jeg tissa sist.

Å når jeg nå fikk kommet meg til ett toalett så har tante rød dukket opp... 2-4 dager før tiden

Da får jeg notere meg at symptomene kan være tilfeldige, åsså får vi prøve igjen :)

 

Masse lykke til dere andre !!! :D håper det blir mange positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå neeei :(

Fikk skikkelige smerter å blæra kjentes heilt fæl ut selv om det bare var 1time siden jeg tissa sist.

Å når jeg nå fikk kommet meg til ett toalett så har tante rød dukket opp... 2-4 dager før tiden

Da får jeg notere meg at symptomene kan være tilfeldige, åsså får vi prøve igjen :)

 

Masse lykke til dere andre !!! :D håper det blir mange positive tester :)

Det var synd notabella, håper det klaffer neste pp :duskedame: Man blir jo smågærn av å tolke og tyde alle små tegn. Hater denne perioden mellom el og mens.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...