Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

 

Jeg har fortsatt enten veldig rar menstruasjon fortsatt, El festeblødning enda, dag 3 nå med mindre og mindre blødning.. IKM om 6 dager.. Blir en spennende uke for oss alle nå jenter :) Krysser fingrene for oss alle at uke 41 blir en bra uke :)

håper virkelig at du har en festeblødning:)) jeg har ikm om 4 dager, men tør ikke ta en GT.... blir så skuffa om den blir negativ, tror jeg heller venter å ser om tr kommer ( hvis jeg klarer å vente da ;) ). Har bestilt 30stk GT fra ebay, gru gleder meg til de kommer i posten.... blir så vanskelig å la Være når man har de i hus;))

Haha med så mange så i hus hadde aldri jeg klart å latt være å teste før ikm og hver dag haha ;) masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo i dag, men skal prøve å la være å trste helt til 10.10; én dag før IKM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

9dpo i dag, men skal prøve å la være å trste helt til 10.10; én dag før IKM:)

Jeg har ikm 10.10 men kjenner jeg klør etter å svi av en test allerede til onsdag :P har noen liggende så :P

Idag har jeg forresten fått et par heftige kviser også, og det pleier jeg ikke å ha :) haha håper jeg blir glad for en mening å få kviser da :)

Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt flere er utålmodige som meg, da er jeg ikke helt unormal i allefall 😆 Har IKM neste søndag så jeg er vel sist ut av alle på gruppa med testing i såfall. Får vente å se, hadde vært moro å gi min egen mamma beskjeden til jul samtidig som termin blir på hennes bursdag om det klaffer denne perioden! Men så heldig er jeg vel ikke 😊😊 Da er det snakk om flaks! Hatt en del murringer i magen de siste dagene, mye kviser, trøtt og luft i magen men det kan jo like gjerne komme av mye stress f.eks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Godt flere er utålmodige som meg, da er jeg ikke helt unormal i allefall 😆 Har IKM neste søndag så jeg er vel sist ut av alle på gruppa med testing i såfall. Får vente å se, hadde vært moro å gi min egen mamma beskjeden til jul samtidig som termin blir på hennes bursdag om det klaffer denne perioden! Men så heldig er jeg vel ikke 😊😊 Da er det snakk om flaks! Hatt en del murringer i magen de siste dagene, mye kviser, trøtt og luft i magen men det kan jo like gjerne komme av mye stress f.eks!

Om det klaffer for oss så har vi termin 2 dager etter minstejenta fyller 7 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt flere er utålmodige som meg, da er jeg ikke helt unormal i allefall 😆 Har IKM neste søndag så jeg er vel sist ut av alle på gruppa med testing i såfall. Får vente å se, hadde vært moro å gi min egen mamma beskjeden til jul samtidig som termin blir på hennes bursdag om det klaffer denne perioden! Men så heldig er jeg vel ikke 😊😊 Da er det snakk om flaks! Hatt en del murringer i magen de siste dagene, mye kviser, trøtt og luft i magen men det kan jo like gjerne komme av mye stress f.eks!

Om det klaffer for oss så har vi termin 2 dager etter minstejenta fyller 7 år :)
Det er jo litt moro om vi får gi de vi er glad i en så fin presang ❤ Mamma får i såfall første barnebarnet som 48 år 😊 Og det tipper jeg hun blir glad for, kommer nok noen tårer da gitt 😊😊 Tipper det er stas å få en lillebror eller lillesøster i bursdagsgave også ❤❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Godt flere er utålmodige som meg, da er jeg ikke helt unormal i allefall 😆 Har IKM neste søndag så jeg er vel sist ut av alle på gruppa med testing i såfall. Får vente å se, hadde vært moro å gi min egen mamma beskjeden til jul samtidig som termin blir på hennes bursdag om det klaffer denne perioden! Men så heldig er jeg vel ikke 😊😊 Da er det snakk om flaks! Hatt en del murringer i magen de siste dagene, mye kviser, trøtt og luft i magen men det kan jo like gjerne komme av mye stress f.eks!

Om det klaffer for oss så har vi termin 2 dager etter minstejenta fyller 7 år :)
Det er jo litt moro om vi får gi de vi er glad i en så fin presang ❤ Mamma får i såfall første barnebarnet som 48 år 😊 Og det tipper jeg hun blir glad for, kommer nok noen tårer da gitt 😊😊 Tipper det er stas å få en lillebror eller lillesøster i bursdagsgave også ❤❤

Ja det å få gi de vi er gla i en Slik fin.presang blir stas :) mamma ble bestemor som 42 åring Hu og om vi nå klarer Det blir Det hennes barnebarn nr3. Og de blir like gla hver gang ;)<3

Men om minste prinsessa blir like gla, vet jeg ikke hehe.. Får håpe De får hver sin dag iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse storw kviser, kvalm og uggen, sliten, akutte sug, annerledes pupper og ikkeno matlyst men alltid sulten. Men har halsvondt, så har sikkert en sammenheng med det. Hilsen alltid pessimist😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, også stikkinger i nedre del av magen pluss oppblåst og hard/støl mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo i dag. Kvalm, små dårlig, uggen mage, på do 24/7, sulten, fått sug på frukt og yogurt sammen xD ofg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Imorgen begynner vår uke jenter :) Krysser fingrene for oss alle :) men når tar dere tester, klarer dere å vente til ikm dagen El skal dere prøve før??:) er det i det hele tatt noe vits i å forsøke før? Kjenner nemlig at å vente til fredag kan bli en utfordring hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg som vanlig i gang med å gire meg selv opp til at det er noe denne gangen.... Ømme pupper er vel eneste symptom, men synes det har begynt tidligere enn vanlig. Det er vel best å roe seg helt ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen begynner vår uke jenter :) Krysser fingrene for oss alle :) men når tar dere tester, klarer dere å vente til ikm dagen El skal dere prøve før??:) er det i det hele tatt noe vits i å forsøke før? Kjenner nemlig at å vente til fredag kan bli en utfordring hehe :)

Har jo sagt jeg skal vente til ikm, men merker at det kan bli veeeeldig vanskelig. Du skal se jeg fyrer av en test allerede imorgen uansett hvor skuffet jeg evt blir;) om det er noen vits, er en helt annen sak;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Imorgen begynner vår uke jenter :) Krysser fingrene for oss alle :) men når tar dere tester, klarer dere å vente til ikm dagen El skal dere prøve før??:) er det i det hele tatt noe vits i å forsøke før? Kjenner nemlig at å vente til fredag kan bli en utfordring hehe :)

Har jo sagt jeg skal vente til ikm, men merker at det kan bli veeeeldig vanskelig. Du skal se jeg fyrer av en test allerede imorgen uansett hvor skuffet jeg evt blir;) om det er noen vits, er en helt annen sak;))

Når har du ikm da? Med min vanlige syklus på pilla så var det 28 dager og uten 32 så har lagt inn aksjer på begge mulige El dager så egentlig er ikm imorgen, men med 32 dager så er ikm til fredag.. Så er sikkert et svakt menneske som tester imorgen hehe men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer jeg, bare hodepine og sliten :( men det kan være så mye annet. IKM tidlig neste fredag, men tror heller lørdag eller søndag. Har hatt oss annenhver dag/hver dag alle disse ukene så begynner å bli litt sliten, men holder ut. Tester ikke før mensen uteblir, har eksamen fredag så tror jeg skal klare å finne andre ting å tenke på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ingen symptomer jeg, bare hodepine og sliten :( men det kan være så mye annet. IKM tidlig neste fredag, men tror heller lørdag eller søndag. Har hatt oss annenhver dag/hver dag alle disse ukene så begynner å bli litt sliten, men holder ut. Tester ikke før mensen uteblir, har eksamen fredag så tror jeg skal klare å finne andre ting å tenke på :P

Hehe godt eksamenslesing kan brukes til å få tankene vekk fra bebis laging og testing :) masse lykke til med eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig er det mulig å få ulike symptomer egentlig? Noen som vet? Jeg tørr ikke håpe, så prøver å tenke på andre ting... Tror symptomene jeg har er ønsketenkning dessverre, hadde vært for godt til å være sant at det var noe mer! Men ber i mitt stille sinn hver dag flere ganger om dagen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss må jo være gravide da:) Selv har jeg prøvd så lenge nå at jeg automatisk tenker "hvorfor skal det klaffe denne gangen" samtidig som jeg klarer å lure meg selv til å tro at det er noe hver mnd.... Slitsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vore kvalm, ømme pupper og fått sug på frukt siden el... Føle megvlitt gravid men veit ikkje fordi eg har ikkje tatt test. Tørr ikkje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vore kvalm, ømme pupper og fått sug på frukt siden el... Føle megvlitt gravid men veit ikkje fordi eg har ikkje tatt test. Tørr ikkje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg skal bort fredag, så må teste torsdag, 2 før IKM. Men kjenner jeg har skikkelig lyst til å teste i morgen, 10 dpo, selv om jeg er forberedt på negativ. Hvordan skal jeg inngå mandagstesting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da måtte jeg bare teste og den var hvit som blenda :( men ikm var enten idag etter gammel syklus eller så er det ikm til fredag med ny syklus etter å ha sluttet på pilla.. Så da skal ikke jeg teste mer før Tor, dagen før ikm :P

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Imorgen begynner vår uke jenter :) Krysser fingrene for oss alle :) men når tar dere tester, klarer dere å vente til ikm dagen El skal dere prøve før??:) er det i det hele tatt noe vits i å forsøke før? Kjenner nemlig at å vente til fredag kan bli en utfordring hehe :)

Har jo sagt jeg skal vente til ikm, men merker at det kan bli veeeeldig vanskelig. Du skal se jeg fyrer av en test allerede imorgen uansett hvor skuffet jeg evt blir;) om det er noen vits, er en helt annen sak;))
Når har du ikm da? Med min vanlige syklus på pilla så var det 28 dager og uten 32 så har lagt inn aksjer på begge mulige El dager så egentlig er ikm imorgen, men med 32 dager så er ikm til fredag.. Så er sikkert et svakt menneske som tester imorgen hehe men :P

Tror jeg har ikm på torsdag, har hatt hormon spiral uten mens så går etter gammel syklus. Eggløsningen klaffet ihvertfall med den, så satser på 28 dagers syklus;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...