Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Eg tenker å svi av en test på mandag men om eg klare å vente så leeenge vet eg ikke. Kan hende eg svir av ein på søndag :) har eit lite håp om en spire denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fr.hestetun, du vet IKM blir forskjøvet når el er forsinka? :) Så du skrev at du har IKM om en uke, da har du jo lutefase på 8(?) dager, det er vel nesten ikke mulig? Og du pleier vel ha 14 dager fra el til mens ellers?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fr.hestetun, du vet IKM blir forskjøvet når el er forsinka? :) Så du skrev at du har IKM om en uke, da har du jo lutefase på 8(?) dager, det er vel nesten ikke mulig? Og du pleier vel ha 14 dager fra el til mens ellers?:)

Ja når eg tenker meg om så stemmer det. Så da blir det ikm uka 42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger vi an, jenter:)? Hvor mange dpo er dere:)? Jeg følger appen min, for tror den passet ganske bra, så er 4 dpo i dag, ikm 11.10. Litt ømmere brystvorter enn vanlig, men ikke noe som utmerker seg, sikkert bare etterdønning fra EL. Så er jeg også veldig godterisyk, men har ingen matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver og ikke kjenne etter tegn, men heller bli positivt overrasket! Kjenner litt rare greier som foregår i magen, men ellers er jeg akkurat den samme 😊😊 Pleier noen ganger å ha litt magevondt så er ikke så uvanlig det heller akkurat.. Lengter meg syk etter positiv test! Slitsomt... Gleder meg til å teste ved IKM :) Har 12. Oktober. Hvor lenge etter IKM kan man regne med positiv test evt.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 6/7 dpo :) Kjenner jeg tar det med ro, for har ikke helt trua denne mnd. Men håper jo fordet da. Må bare vente og se. Spørs om jeg tar en test på søndag. Får se :)

 

Noen må jo være gravide denne uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ømme brystvorter, men det kan være så mye forskjellig så aner virkelig ikke. Tør ikke håpe for mye heller, vil ikke stresse så jeg kan bli skuffet. Max 2dpo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og blar i et par bøker jeg har kjøpt! Den ene heter: Min svangerskapsdagbok! Gleder meg til å skrive i den ❤ Er surrete allerede og kjennes ut som jeg har menssmerter! Kanskje jeg er heldig denne mnd 😍😍😍❤❤❤ Er bare 2 dpo hvis det er sånn at det er 2 dager etter EL det betyr? Hadde EL på søndag 😊 Hvor tidlig kan man kjenne noe, og når fester egget seg som regel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir litt på symptomjakt! Det er skummelt gitt 😂 Kan jo være at det faktisk er EL jeg kjenner 😊 Håper hvertfall det klaffer fort, ba til og med til Gud i natt og jeg er ikke kristen en gang 😁😁😁 Litt utålmodig kan man si 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Wiiga, noen må jo være gravide her! 😄 Jeg tror garantert at noen, om ikke alle er gravide! ❤️ 6 dpo i dag. Noen som har erfaring med RFSU sin graviditetstest? Står at man kan ta den en UKE før forventet mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CurlySue: Ikkeno særlig, brukt den en fang i panikk da jeg var skikkelig dårlig på jobb å bare måtte sjekke fort som fy:p

Men én uke?!? Vet ikke om jeg tror helt på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag om én uke syns jeg høres ut som en fin testedag, så mulig jeg svir av en da, har fem billigtester liggende hjemme, så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også skeptisk til den. Er 7 dpo i morgen og dermed en uke til IKM i morgen. Vurderte å kjøpe en å ta en i morgen. Men kan jo også la være.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en etter 3-4 dpp begynne å kjenne kvalme? Er så kvalm og vondt st eg veit ikke kor eg skal gjere av meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en etter 3-4 dpp begynne å kjenne kvalme? Er så kvalm og vondt st eg veit ikke kor eg skal gjere av meg :(

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...