Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

CurlySue: jeg vet heller ikke, og kjenner ikke når EL er, så ære være tester:) Var svake i går til meg og, men er som deg bare på dag 12, så i følge appen er ikke EL før fredag. Blir spennende å se om det stemmer:) Angående svømmere er det i alle fall ikke lurt å spare for lenge, har jeg lest. Jeg foreslår hver dag, woop woop👍 eller i alle fall annenhver, og heller før og under enn etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ EL med clearblue kl 07 i dag. Men da jeg tok ut pinnen så jeg at de to blåe strekene var veldig tydelig begge to.. Vet ikke om det betyr noe, men den ene var jo svakere i går så jeg. Så EL er definitvt på frammasj! :) Blir nok en runde i senga i kveld ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en el-test nå, den var svak. Men el er ikke før fredag, så det er bare å vente på at den blir sterkere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sku ha el i går men ingenting.. Tror ikke el kommer denne mnd heller :/

Hvor lang syklus pleier du å ha? Og hvilke dag i syklusen er du på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28-29 dager.. Er på dag 16 etter førstedag med mens.. Har app som rekner ut for meg. Men sist mnd var syklusen min på 35 dager.. Vore stabil på 28-29 dager i 4 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En app vet jo ikke 100% åssen syklusen din vil bli, og når syklusen din blir lang, vil automatisk el bli senere også :)

 

Hvis du vil vite når el blir må du nesten bare fortsette å teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELtest nå nettopp (kveld) var sterkere enn tidligere i dag, og sånn jeg har lest om ELslim så syns jeg det begynner å ligne noe der nede:) spennende å se hva morgendagen bringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette er så rart! Jeg hadde eggløsningssmerter på søndag.. Hadde da hatt litt brunlig utflod på papiret ( beklager detaljene), noe jeg har av og til rundt el. Men fra søndag har jeg blødd mer, har måtte bruke bind.. Syns dette er veldig rart.. Blør litt enda da, men heldigvis mindre.. Noen som har vært borti dette? Kjedelig når aksjer skal legges inn og alt.. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En app vet jo ikke 100% åssen syklusen din vil bli, og når syklusen din blir lang, vil automatisk el bli senere også :)

 

Hvis du vil vite når el blir må du nesten bare fortsette å teste :)

Tar test hver dag klokken 14.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En app vet jo ikke 100% åssen syklusen din vil bli, og når syklusen din blir lang, vil automatisk el bli senere også :)

 

Hvis du vil vite når el blir må du nesten bare fortsette å teste :)

Tar test hver dag klokken 14.30

Det er lurt 👍 Håpe el dukker opp snart hos deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her.

2 pp med nr 2.

Mulig jeg kanskje hører hjemme i uke 42, men er evig optimist, så satser på IKM lørdag eller søndag.

 

6.10.: Fr. Hestetun
7.10.: Wiiga pp5
8.10.: Marihønen
9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)
10.10.:
11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)
12.10.: Mrs.Steel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

En app vet jo ikke 100% åssen syklusen din vil bli, og når syklusen din blir lang, vil automatisk el bli senere også :)

 

Hvis du vil vite når el blir må du nesten bare fortsette å teste :)

Tar test hver dag klokken 14.30
Det er lurt 👍 Håpe el dukker opp snart hos deg da :)

Ja eg og håper på det men tror ikke den kommer denne pp.. Så må nok prøve igjen så blir vel pp4. Neste mnd (viss tr kommer) så skal eg bare slappe av og ikke tenke på el eller noe. Skal bare vere avslappet... Føle eg stresser og blir neste depremert av at eg ikke får positiv el :( har 2 streker men blir svakere og svakere. Mandag så var den delvis sterk men har blitt svakere etter det :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å la være å teste for å slippe og stresse med det. Hopper heller i høyet annenhver dag så er vi sikre på ikke å gå glipp av el når den kommer :P Nå er det så lenge siden jeg hadde el (gått på p-piller i nesten 6 år) at jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter, men husker fra før jeg starta med pillene at det var ganske tydelig i hver sykus når jeg hadde el. Så krysser fingrene for at det er snart nå som jeg kanskje? er midt i syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en EL test kl 07 i dag også, den var negativ. Tok en til nå 20:15, og der lyste et stort :) til meg! Hihi. Hadde det på følelsen da, så vi la inn aksjer i går kveld. Og det blir en runde til i kveld siden EL er en gang innen 48 timer fra nå :) Hurra for EL! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at el er fredag eller lørdag. Pleide å være akkurat på dag 14, men det virker som om jeg har fått en ny rytme der el kommer på dag 15, og mensen på dag 29. Denne mnd tenkte jeg å droppe el-testinga, jeg kjenner det som regel godt så det er jo unødvendig. Vel, har to tester igjen, så mulig jeg tar de når det nærmer deg. Bestilte masse g-tester på ebay her om dagen, men droppa å bestille flere el-tester. Vi er iallfall i gang med aksjene, i en travel hverdag blir det pliktsex annenhver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appen sier EL i morgen, men testene har vært like svak hele uka (har ikke sjekka i dag enda). Men jeg har jo litt ustabil syklus, så jeg velger å bare fortsette med en EL hver dag til den lyser positiv, syns ikke det er noe stress uansett. Så legger vi inn aksjer hver/annenhver dag, så tror vi skal treffe likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appen min sa eg sku ha på mandag men har vore halvveis positiv hele uka fram til i dag. Har selv ustabil syklus da forje mnd varte i 35 dager før tr kom men er vanligvis på 28-29 dager. Tok elbtest i dag og den ble sterkere enn hva den har vore resten av uka så håper på positiv el snart eller tr så eg kan begynne på ny pp. Da er eg i pp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde visst bare én el-test igjen, svei av den i dag men den var negativ. Men kjenner at el nærmer seg, er ganske øm i eggstokkene. Mangler eggleder på høyre side, så håper egget slipper på venstre nå, etter at det har kommet fra høyre de to siste gangene. Blir det ikke noe denne mnd skal jeg komme meg til legen for å bli henvist til utredning. Det sa jeg forrige mnd også da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingenting til EL, har jeg aldri gjort, men nå er den så å si her:) testen er nok i alle fall 90% positiv, selv om jeg ikke har noe å sammenligne med, for har ikke brukt tester før. Kan se om jeg får lagt ut bilde etterpå. Vi la inn aksjer i ettermiddag, og kommer sikkert til å gjøre det i morgen også, så nå traff vi i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut så kan vi hjelpe deg og tyde ;) Godt når man vet man treffer hvertfall :) Lykke til og håper det klaffer for dere! :)

 

Har ikke veldig forhåpninger her siden mannen har vært borte da jeg hadde el. Hadde oss vel ca 2-3 dager før el fant sted, men skal nok litt til for å treffe da. Så veldig forberedt på at TR kommer denne gangen.

Endret av Wiiga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiga, og dere andre: Sjekk ut galleriet mitt nå, tror jeg har klart å laste opp bilde av kveldens ELtest. Må da begynne å nærme seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det nok like før! :D Test igjen i kveld, kan hende den er positiv da :) Ellers er den sikkert positiv i morra ;)

Spennende :D Da må vi få lagt inn aksjer i kveld og da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...