Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ha ikm søn eller mandag. Har dere begynt å få noen symptomer enda. Jeg har så enormt mye murringer, har hatt det i 2 dager nå og ømme pupper. Hadde eggløsning 25/26 sept så da kan jeg kanskje teste snaaart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM den 9 oktober. Er i pp1, tok ut hormonspiralen etter 5 år den 21 august. Så dette kan kanskje ta tid, men har likevel et håp, hadde el 24 sept:) Krysser fingrene for alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha ikm søn eller mandag. Har dere begynt å få noen symptomer enda. Jeg har så enormt mye murringer, har hatt det i 2 dager nå og ømme pupper. Hadde eggløsning 25/26 sept så da kan jeg kanskje teste snaaart!

Jeg har veldig oppblåst mage og føler det er mye luft der inne. Har også veldig løs mage og litt ryggsmerter. Ble verre nå i første av uka. Hadde el 24, så da kan vi ta en test iløpet av uka som kommer da:) Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag og IKM 9. okt. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Var veldig trøtt en ukes tid etter EL, men nå har jeg våknet til igjen. Håper helgen går fort! Tror jeg prøver meg på en test mandag. Da er jeg 11 dpo.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Skal ha ikm søn eller mandag. Har dere begynt å få noen symptomer enda. Jeg har så enormt mye murringer, har hatt det i 2 dager nå og ømme pupper. Hadde eggløsning 25/26 sept så da kan jeg kanskje teste snaaart!

Jeg har veldig oppblåst mage og føler det er mye luft der inne. Har også veldig løs mage og litt ryggsmerter. Ble verre nå i første av uka. Hadde el 24, så da kan vi ta en test iløpet av uka som kommer da:) Lykke til ;)

Tusen takk, ja jeg får teste på mandag :)

Hvilke tester er de sikreste?

Lykke til med testinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tester samme dag da 😊 Jeg har en vanlig CB, ikke digital, men har hørt at den digitale er bra! Litt dyr da, så en sånn ville jeg kanskje ventet med å bruke til etter IKM hvis tr ikke har dukket opp 😊 RFSU sin er billig og bra, og skal kunne gi svar hele 4 dager før IKM. Den får du jo også kjøpt på de fleste matbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt rfsu sin før den som kan gi svar 4 dager før ikm, den har funket kjempe fint før og kommer til å bruke den igjen. Så kjøper jeg en digital med uke- dag viser når rfsu viser positivt:))

Endret av jandersen84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha ikm søn eller mandag. Har dere begynt å få noen symptomer enda. Jeg har så enormt mye murringer, har hatt det i 2 dager nå og ømme pupper. Hadde eggløsning 25/26 sept så da kan jeg kanskje teste snaaart!

 

Vet jo ikke om det er symptomer, vil gjerne at det er det, men nekter meg selv å tenke at det kan være det.  Men, har vært kvalm, uggen, annerledes kroppstemperatur og i dag fikk jeg akutt, ekstremt sug på salt. Aldri hatt før. Er også veldig oppblåst, og brystvortene kjennes rare ut. Men, det er bare hodet som tuller med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, får håpe det er et tegn trøndermammasnart ;) noe få dager til så er det uka vår :D Håpe på mange positive tester!

 

Ikke noe særlig symptomer her, kjennes vanlig ut :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet meg inn her før nå.

Har Forventet mens (IKM?) tirsdag 7.oktober eller onsdag 8.oktober.

ER så overbevist om at jeg er gravid som jeg aldri har vært - men likevel slo ikke test ut positivt.

Ikke en skygge en gang. Tok den i dag , på morgenen 3 dager før tirsdag eller 4 dager før onsdag.

Våknet flere ganger i natt og var skikkelig tissetrengt. Tømte meg klokken 02 men så klarte jeg å holde på dråpene til klokken 07. Store pupper og blodårer, kvalm, svimmel og støl i livmora. Har kjent stikninger i en uke. Strekk og murring.

 

Jeg har sagt til min samboer at vi er gravidE : derav ingen tvil. Vi har to fantastiske barn fra før. Gutt og jente.

Dette er vår siste sjanse til nr tre. Jeg har vært veldig usikker fordi jeg hadde en skrekkelig bekkenløsning som endte med krykker, så rullestol. Har en fantasitsk mann som minner meg på at han er der til å ta alt det praktiske, at alt går over etter svangerskap og at han skal behandle meg som dronning mens det pågår. Så langt lever han opp til dette på alle punkt, Jeg er heldig. Så her har altså mannen vært pådriver.

 

 

Føler meg dum som blir så fortvilt over ikke å få positivt svar. Det er jo bare å vente noen dager. Men jeg ga mannen min en sånn skjebnessvanger avtale; "Du får DETTE forsøket. Blir det, så blir det." Og jammen: jeg er overbevist om at det blir.

Det er bare så vanskelig å ikke vite sikkert, det jeg selv på en måte allerede vet.

Kan jeg virkelig lure meg selv så alldeles?

 

Ser av clearblues statistikk at kvinner kan være gravid i 56 % av tilfellene om de tester negativt fire dager før forventet mens. 

Da får jeg håpe at min mens forventes onsdag. 

Men hvorfor så mange symptom hvis ikke hcg raser i kroppen min allerede?

 

 

Dette ble langt her en lørdags morgen, mens skyene ligger i fjellene. Ha fin helg alle.

Jeg skal på besök i kveld, men tør ikke drikke alkohol. Vi skal overnatte der så bilen kan jeg ikke bruke som unnskyldning....

 

Gode forslag? Noen medisin man ikke skal blande med alkohol?

Sorry girls, dette ble for langt innlegg!

 

.... :)

Endret av madremia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skal ha ikm søn eller mandag. Har dere begynt å få noen symptomer enda. Jeg har så enormt mye murringer, har hatt det i 2 dager nå og ømme pupper. Hadde eggløsning 25/26 sept så da kan jeg kanskje teste snaaart!

 

Vet jo ikke om det er symptomer, vil gjerne at det er det, men nekter meg selv å tenke at det kan være det.  Men, har vært kvalm, uggen, annerledes kroppstemperatur og i dag fikk jeg akutt, ekstremt sug på salt. Aldri hatt før. Er også veldig oppblåst, og brystvortene kjennes rare ut. Men, det er bare hodet som tuller med meg.

 

Da tuller det med meg og!

Akutt hunger etter salt i går. Våkner om natten og må tisse. ømt bekken, må legge om trening /øvelsene jeg gjør. Kvalm, sånn på ordentlig og store brystvorter, mørkeblå årer. IKKE Positivt restultat 3 dager før forventet mens. 11 dpo. Hm.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, var hos legen igår og fikk beskjed om at jeg har fått urinveisinfektion... sikkert det som har gjort at jeg må tisse så ofta og hatt vondt i magen:( mistet håpet litt om å Være gravid nå, men men.... Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madremia: som du sier så er du jo sikker selv og tester kan gi negativt utslag selv etter ikm så det er jo absolutt mulig at en test vil kun vise positivt en god stund etter ikm:) Du har jo to barn fra før, så du har nok litt peiling på hvilke symptomer du kan kjenner etter denne gangen;) Og når det gjelder unnskyldning for å ikke drikke alkohol så syns jeg ikke man trenger noen. Man er da voksen og kan bestemme det selv, har man ikke lyst så har man ikke lyst:) Men du kan jo si at du går på antibiotika f.eks dersom du føler du må ha en grunn:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag. Kjenner ingenting spesielt.. Kom litt "(rå)melk" ut av brystet i går kveld, noe jeg synes var veldig rart siden jeg ikke har ammet datteren min siden august 2012. Men tror ikke det er noe graviditetstegn, kan vel henge litt igjen i flere år.. Ikke gi opp håpet på graviditet jandersen84! Kan jo fint være gravid selv om du har urinveisinfeksjon! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kan vel det CurlySue:) så jeg kan håpe til TR evt kommer;) jeg får også noe hvit gjennomsiktig væske ut av brystet, men det har jeg gjort hele tiden siden jeg sluttet å amme i 2011;) Ikke lett dette her, når man prøver vil man at alt skal Være et symptom på graviditet;)) Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo her. Ingen symptomer, har litt ømme pupper men det har jeg hatt hver mnd i det siste. Tar vel en test over helga, har mange:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

IKM 10. Oktober og pp2, men har nå fått blødning 7dager etter El, blør mindre idag enn igår :), men hatt 1 syklus på 32 dager etter vi sluttet på pilla og vanligvis er syklusen på 28 dager. Men begynte å blø igår 7 dager etter El som sagt så er jo litt spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 10. Oktober og pp2, men har nå fått blødning 7dager etter El, blør mindre idag enn igår :), men hatt 1 syklus på 32 dager etter vi sluttet på pilla og vanligvis er syklusen på 28 dager. Men begynte å blø igår 7 dager etter El som sagt så er jo litt spent :)

Høres ut som en festeblødning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det første mannen sa da han våkna i dag var: "jeg drømte at du var gravid". Får håpe han er sanndrømt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

IKM 10. Oktober og pp2, men har nå fått blødning 7dager etter El, blør mindre idag enn igår :), men hatt 1 syklus på 32 dager etter vi sluttet på pilla og vanligvis er syklusen på 28 dager. Men begynte å blø igår 7 dager etter El som sagt så er jo litt spent :)

Høres ut som en festeblødning! :)

Har tenkt tanken selv men tør ikke tenke for.mye heller siden syklusen er tullete.. Men hadde El 26.sept og begynte å blø igår akkurat 1 uke etter men var ganske kraftig igår men heldigvis mindre men endel idag.. Hvor mange dager varer en festeblødning da? Normalt blør jeg 6-7 dager så om denne blødningen avtar de nærmeste dagene så stiger håpet litt mer iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...