Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

I morges var testen hakke sterkere enn den jeg la ut, og i kveld litt svakere. I ettermiddag kjente jeg et stikk i siden, som forsvant like fort som det kom. Kunne det vært EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo mulig det var det :) men hvis jeg har skjønt det riktig kommer el innen 48 timer etter siste positive test, altså når den nesten er negativ igjen. Også skal man egentlig ikke teste el på første morgenurin, men heller på ettermiddagen. Da skal man helst ikke ha tisser på fire timer.

 

Nå er ikke dette noe fasit da, jeg synes det er vanskelig sjøl. Og aner egentlig ikke når el kommer i forhold til positiv test. Den er nok uansett ikke langt unna ;) hvis den ikke allerede er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg slite med at eg hår på do nesten hele tiden, har slete denne mnd med ømme brøst, kan så vidt ta borti nipplene før det svir. (Beklager at eg er på direkte) har vore oppblåst og gått opp i bukse str... I dag har eg vore veldig kvalm men ikke spyd, har spist lite også pga kvalmen. Trøtt og slapp har eg vore i snart 1 uke.. Blir frustrert så håper det blir positiv denne mnd. Kjenner stikking og lignende mens smerter men ingen tr enda. Er nesten 1 uke igjen før den skal komme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg slite med at eg hår på do nesten hele tiden, har slete denne mnd med ømme brøst, kan så vidt ta borti nipplene før det svir. (Beklager at eg er på direkte) har vore oppblåst og gått opp i bukse str... I dag har eg vore veldig kvalm men ikke spyd, har spist lite også pga kvalmen. Trøtt og slapp har eg vore i snart 1 uke.. Blir frustrert så håper det blir positiv denne mnd. Kjenner stikking og lignende mens smerter men ingen tr enda. Er nesten 1 uke igjen før den skal komme..

Men har du hatt el da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del har el-testene blitt positive rett før smertene topper seg, så ikke så lenge før el tror jeg. Hoppa til køys i sta og kjente godt at det var på gang der inne, var egentlig litt vondt å ha seg. Men jaggu tror jeg ikke egget slipper fra høyre denne gangen også, tredje syklus på rad.. Hvorfor? Det har aldri skjedd før. Har iallfall veldig vondt på den siden. Sukk... At jeg måtte miste den j... egglederen! Arg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testa både morgen og kveld Wiiga, og ser at på morgenurin er den svakere, bortsett fra i morges da den var sterkere. Så vil tro EL er/har vært/kommer straks, så la inn aksjer i går pg i kveld:) kjenner i allefall at noe skjer, for er både oppblåst og rar i magen, og ikke spist noe som jeg ikke pleier. Har hatt det sånn mange ganger før, men aldro tenkt at det er EL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eg slite med at eg hår på do nesten hele tiden, har slete denne mnd med ømme brøst, kan så vidt ta borti nipplene før det svir. (Beklager at eg er på direkte) har vore oppblåst og gått opp i bukse str... I dag har eg vore veldig kvalm men ikke spyd, har spist lite også pga kvalmen. Trøtt og slapp har eg vore i snart 1 uke.. Blir frustrert så håper det blir positiv denne mnd. Kjenner stikking og lignende mens smerter men ingen tr enda. Er nesten 1 uke igjen før den skal komme..

Men har du hatt el da?
Eg fikk EL i dag men var lenge slete med ofte på toalettet... Var sånn sist mnd også men tvinger meg til å holde meg. Fikk positiv el test på morgen urinen, kom 2 streker med en gang^^

Legger ut bilde når eg er på dataen :)

Endret av Fr.Hestetun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Eg slite med at eg hår på do nesten hele tiden, har slete denne mnd med ømme brøst, kan så vidt ta borti nipplene før det svir. (Beklager at eg er på direkte) har vore oppblåst og gått opp i bukse str... I dag har eg vore veldig kvalm men ikke spyd, har spist lite også pga kvalmen. Trøtt og slapp har eg vore i snart 1 uke.. Blir frustrert så håper det blir positiv denne mnd. Kjenner stikking og lignende mens smerter men ingen tr enda. Er nesten 1 uke igjen før den skal komme..

Men har du hatt el da?
Eg fikk EL i dag men var lenge slete med ofte på toalettet... Var sånn sist mnd også men tvinger meg til å holde meg. Fikk positiv el test på morgen urinen, kom 2 streker med en gang^^

Legger ut bilde når eg er på dataen :)

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80031-img-0132-1/    se siste bilde på gallerriet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Eg slite med at eg hår på do nesten hele tiden, har slete denne mnd med ømme brøst, kan så vidt ta borti nipplene før det svir. (Beklager at eg er på direkte) har vore oppblåst og gått opp i bukse str... I dag har eg vore veldig kvalm men ikke spyd, har spist lite også pga kvalmen. Trøtt og slapp har eg vore i snart 1 uke.. Blir frustrert så håper det blir positiv denne mnd. Kjenner stikking og lignende mens smerter men ingen tr enda. Er nesten 1 uke igjen før den skal komme..

Men har du hatt el da?
Eg fikk EL i dag men var lenge slete med ofte på toalettet... Var sånn sist mnd også men tvinger meg til å holde meg. Fikk positiv el test på morgen urinen, kom 2 streker med en gang^^

Legger ut bilde når eg er på dataen :)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80031-img-0132-1/ se siste bilde på gallerriet mitt

Den er ganske positiv ja!:) Da får dere kjøre på og teste om et par uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått positiv el test da, trøndermammasnart?:D

 

Krumelur: Så kjedelig at el kommer på den siden, igjen :-/ Det går vel ikke å ta feil av smertene heller? Håper det blir på riktig side neste gang da <3

 

Er ca 4dpo i dag, og har veldig tykk hvit utflod, trenger ikke bety noe, men pleier ikke ha det mellom el og IKM! Noen som har erfaring med det?:)

(Og er ikke soppinfeksjon) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Eg slite med at eg hår på do nesten hele tiden, har slete denne mnd med ømme brøst, kan så vidt ta borti nipplene før det svir. (Beklager at eg er på direkte) har vore oppblåst og gått opp i bukse str... I dag har eg vore veldig kvalm men ikke spyd, har spist lite også pga kvalmen. Trøtt og slapp har eg vore i snart 1 uke.. Blir frustrert så håper det blir positiv denne mnd. Kjenner stikking og lignende mens smerter men ingen tr enda. Er nesten 1 uke igjen før den skal komme..

Men har du hatt el da?
Eg fikk EL i dag men var lenge slete med ofte på toalettet... Var sånn sist mnd også men tvinger meg til å holde meg. Fikk positiv el test på morgen urinen, kom 2 streker med en gang^^

Legger ut bilde når eg er på dataen :)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80031-img-0132-1/ se siste bilde på gallerriet mitt
Den er ganske positiv ja!:) Da får dere kjøre på og teste om et par uker ;)

Ja det skal vi, tok ny for ca en time sida og den er like positiv som den andre så da blir egentlig denne pp1 MED el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry for detaljene, men det plumpet det ut en kjempeflom med væske. Kan det være el? Har aldri hatt noe smerter eller lignende tidligere med el, men er jo så lenge siden sist siden jeg sluttet på pilla nå for to uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiga: Er så å si sikker på at den var på fredag, selv om jeg bare fikk nesten positiv test den dagen. Jeg nærmest kjente at det slapp et egg, derfor går jeg ut i fra at den var på fredag, så er 1 dpo :) Vi la inn aksjer i forgårs og går, foreløpig og antagelig ikke noe i dag. Så, får håpe det sitter en spire:) Nå er jeg i alle fall drit oppblåst og hatt et trykk i nedre del av magen/rundt eggstokkene. Må jo være noe som skjer. Fikk i alle fall 90 % positiv på fredag, så tipper den var senere/tidligere den dagen, og nå er testen så å si blendahvit, den jeg tok nå nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiga: Er så å si sikker på at den var på fredag, selv om jeg bare fikk nesten positiv test den dagen. Jeg nærmest kjente at det slapp et egg, derfor går jeg ut i fra at den var på fredag, så er 1 dpo :) Vi la inn aksjer i forgårs og går, foreløpig og antagelig ikke noe i dag. Så, får håpe det sitter en spire:) Nå er jeg i alle fall drit oppblåst og hatt et trykk i nedre del av magen/rundt eggstokkene. Må jo være noe som skjer. Fikk i alle fall 90 % positiv på fredag, så tipper den var senere/tidligere den dagen, og nå er testen så å si blendahvit, den jeg tok nå nettopp.

Ja, da spørs det nok om el var i går :) Da er det bare å vente ;) Håper dere har truffet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo i dag, men har ikke trua denne pp, siden el kom et par-tre dager etter siste samleie :-O men er jo mulig, og håper jo helt til TR kommer :)

 

Er skikkelig utålmodig! Og håper virkelig mannen er hjemme når el kommer neste pp!😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått positiv el test da, trøndermammasnart?:D

 

Krumelur: Så kjedelig at el kommer på den siden, igjen :-/ Det går vel ikke å ta feil av smertene heller? Håper det blir på riktig side neste gang da <3

 

Er ca 4dpo i dag, og har veldig tykk hvit utflod, trenger ikke bety noe, men pleier ikke ha det mellom el og IKM! Noen som har erfaring med det?:)

(Og er ikke soppinfeksjon) ;)

Helt sikker er jeg ikke, kjenner det som regel på begge sider, men mest der det skjer. Denne gangen var det litt tvetydig. Håper jo i det lengste da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten det er litt for tidlig til at utflod kan være et tegn;-)

Krysser fingra at det slapp på riktig side!:) Man må jo håpe ;)

 

Ja, tror det selv xD tror ikke det har klaffet denne mnd. Så har ikke store forventninger. Men så lurer man jo litt allikevel da O:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...