Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk😃 det er den første jeg tar denne pp, så da satt den på 2pp😃 så hvis alt går bra, så kommer nr 3 i juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd det, men bildene vil ikke lastes inn, kommer sånn error :-/

 

Nei, tok en test i dagtidlig, og den var negativ. Så på den i sta igjen, og da var det en slags strek der :-O Vet jo at det ikke teller etter tiden. Og tror ikke jeg er gravid, men begynner jo å lure om det kan være noe uansett da :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her, men utfloden har definitivt endret seg etter at jeg sluttet på p-pillene. Så da er det hvertfall noe som skjer. Grattis til de som allerede har blitt gravide (og de som er nesten sikre), krysser fingrene for at det blir fler til uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi er sikker på at jeg er gravid, så i dag vedda vi på det:P Moro å se hvem som vinner^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Nå har jeg fått lagt ut bilde. Streken syns bedre på ordentlig, men den ser jo litt rar ut..

Hvordan kan jeg se bildet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10-11 dpo :) Kjenner jeg får skikkelig håp nå, men har mine tvil :-(

 

Er du på telefonen? Trykk på de fire små firkantene, på den oransje barn i magen tingen xD også trykk på galleri, nedover kan du se mapper med bilder. Min er den som det står g test oktober på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Er 10-11 dpo :) Kjenner jeg får skikkelig håp nå, men har mine tvil :-(

 

Er du på telefonen? Trykk på de fire små firkantene, på den oransje barn i magen tingen xD også trykk på galleri, nedover kan du se mapper med bilder. Min er den som det står g test oktober på :)

Jeg så to streker på begge to jeg :) så vil ønske deg en forsiktig gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå blir jeg så spent 😱 Blir skikkelig skuffa hvis den tuller med meg :-/ Men kan man stole på det når den kom etter tiden da, og den er jo veldig tynn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Huff, nå blir jeg så spent 😱 Blir skikkelig skuffa hvis den tuller med meg :-/ Men kan man stole på det når den kom etter tiden da, og den er jo veldig tynn?!

En Strek er En Strek :) ta en til om et par dager da vel :):) Krysser Fingrene for at det Stemmer det vi Ser :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstreme mensmurringer i magen nå, så enten er mensen rett rundt hjørnet, eller så er det et tidlig symptom på graviditet. Vet jeg hadde det sånn med de tre andre, men det kjennes jo likt ut som PMS... Så må bare vente par-tre dager med test :) Venter mens om tre dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det betyr at du er gravid, Violeta :D

 

gått veldig på hjernen min den testen fra i går. Drømte to drømmer at jeg testet og fikk positiv test.

 

Ligger i senga og vurderer om jeg skal ta en test nå eller vente til i morgen :-O den burde vel bli positiv i dag, hvis den fra i går er det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har flere tester er det jo bare å kjøre på, Wiiga:) Håper den blir positiv. Svei av en test selv i dag, lurte et øyeblikk på om jeg så noe men den var nok negativ. Man blir jo tullerusk av å studere de testene! Er bare 8 dpo da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg har fortsatt enten veldig rar menstruasjon fortsatt, El festeblødning enda, dag 3 nå med mindre og mindre blødning.. IKM om 6 dager.. Blir en spennende uke for oss alle nå jenter :) Krysser fingrene for oss alle at uke 41 blir en bra uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt enten veldig rar menstruasjon fortsatt, El festeblødning enda, dag 3 nå med mindre og mindre blødning.. IKM om 6 dager.. Blir en spennende uke for oss alle nå jenter :) Krysser fingrene for oss alle at uke 41 blir en bra uke :)

håper virkelig at du har en festeblødning:)) jeg har ikm om 4 dager, men tør ikke ta en GT.... blir så skuffa om den blir negativ, tror jeg heller venter å ser om tr kommer ( hvis jeg klarer å vente da ;) ). Har bestilt 30stk GT fra ebay, gru gleder meg til de kommer i posten.... blir så vanskelig å la Være når man har de i hus;)) Endret av jandersen84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...